Ik werd vroeg wakker door mijn wekker en Toby was ook wakker ik was half slaperig ik kleedde me snel aan.
Toby had zich al snel aan gekleed.
Ik liep met Toby naar beneden en pakte een broodje en at het op.
Iedereen was al wakker.
Hoi goedemorgen Jeff!
Hoi we moeten naar fangirls help nacht merrie ik mag niemand doden!!
Ik mag wel mesje meenemen voor veiligheid.
Ik leef met je mee Jeff.
Want ik moet Toby in de gaten houden ik heb er geen zin.
Ik ook niet hoor ik moet braaf blijven zei EJ verveeld.
Ik snap je EJ!
We pakten onze spullen en gingen weg we pakte de auto en gingen weg.
Slen was aan het rijden.
Ik had mijn rock gitaar mee want ik moest optreden.
Toby zat verveeld naar buiten aan het kijken.
Eigelijk iedereen zo wat.
Kom op guys maak er even een leuke dag van oké een dag maar!Eenmaal aangekomen.....
Ik hoorde meisjes gillen omg nee!
Ik stond met crew op de podium en ik moest vertellen wie ik was en wat ik doe en waar ik van hou.Hei mensen leuk dat jullie er zijn ik mag helaas niet doden.
Maar goed ik ben killing music en mijn echte naam is Rachel en ik hou van nightcore en van Toby dus blijf van hem af!
En ik ben dol op wafels!Toby begon te glimlachen iedereen was geweest.
Ik liep naar mijn set up en moest met fans op de foto en hand tekeningen uit delen.
Na een paar fans kwam ik iemand van me oude school tegen fuck dacht ik maar ik ging met haar op de foto en gaf een handtekening.
Een fan gaf me een pak wafels "OMG thanx!"
Ik maakte de pak open en Toby was een vak naast me "TOBY VANG!"
DANKJE hoorde ik naast me.
Ik ging verder ik zag Jeff helemaal para worden.
Jeff! Kom ff hier hij kwam naar me toe ga daar maar zitten even uit rusten.Een paar uur later....
Ik had al mijn fans al gehad en had fan art en 20 pakken wafels gekregen ik vond het prima.
We gingen weer naar huis en een paar leden lagen te slapen ook ik en Toby.
Ik werd wakker gemaakt door Toby "AAAAAH FANS!!!"
Toby jij bent het hij begin te lachen.
Slen had pizza snel klaar gemaakt en we gingen eten.Een uur later...
Lekker slen!
Ik ging van tafel en pakte mijn telefoon ik werd vol gespamd op Instagram met foto's van kijker #help me zei ik tegen de andere ik was niet de enige.
OMG ik haat fans kill.
Je bent niet de enige zei Jeff verveeld.
Jonge jij werd helemaal para daarzo!
Het werd al snel donker ik liep naar bed en ging slapen........
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van