Ik werdt laat wakker ik had me uitgeslapen en Toby was al op ik rook lekker eten.
Ik kleedde me snel om en pakte mijn masker en deed m op.
"Goedemorgen allemaal!"
Ze zeiden goedemorgen terug.
"Rachel?" Vroeg iemand aan me.
Ik draaide me om en en daar stond Helen.
"Hey helen wat is er?" Vroeg ik aan hem.
"We moeten naar school hé."zei hij verveeld.
"Ow ik pak even mijn tas en doe me masker en bijlen in." Vertelde ik hem.
Hij knikte en liep naar boven om zijn tas in te pakken.
Ik pakte mijn fiets en hij zijn zijne en we reden richting school de pestkoppen stonden al klaar.
Hij werdt bang "wacht maar als ze iets doen zijn ze letterlijk dood."
Opeens riep een van hun iets naar me ik verstond het niet.
We kwamen dichterbij ik hoorde "SLET!!"
Ik gooide me fiets op de grond en Helen hield me tegen.
Ik stopte maar en pakte me fiets weer en zetten hem tegen de hek aan.
"Helen welke les hebben we?" Vroeg ik half kwaad.
"Engels en daarna pauze." Vertelde hij me.
"Oke dankje."
We liepen de aula in en gingen zitten aan een tafel de pest koppen riep naar me "kom buiten vechten lelijk mens!"
"Kom maar op je kent me niet je krijgt spijt!" Zei ik kwaad.
Helen keek bang.
We liepen naar buiten en ik zetten me tas neer en kraakte me nek "pff nu ben ik bang jezus oke wijf waar wacht je op!" Zei hij dreigent.
Ik liep op hem af en ik gaf hem een vuist tegen zijn kaak een van de jongens greep mijn armen van achter vast en die andere begon me te slaan ze lieten me los "Helen tas nu!!" Hij gooide de tas en veegde mijn make up weg en deed de lenzen uit en deed mijn masker op ze keken bang naar me "your music is boring!" Ik pakte me bijlen en rende op hun af en gooide een tegen de hoofd van de jongen en ik zat onder het bloed en ik vermoorde hun allemaal.
Ik pakte snel mijn fiets "KOM OP HELEN VLUCHTEN!" Helen pakte zijn fiets en reed achter me aan en we reden heel erg snel het bos in "bedankt rachel." Zei helen tegen me.
"Als ze me boos hebben zijn ze dood."
We maakte de deur open en liepen naar binnen en masky liet me schrikken "AARRGG!!" Ik was 1 centimeter met me bijl van zijn hoofd verwijderd hij had zijn ogen dicht.
"Kill verkeerde moment om me te laten schrikken ik ben zojuist in elkaar geslagen maar ze zijn dood hoor!"
Hij keek me geschrokken aan "hoe dan?!" Vroeg hij.
"Kom op laat nou maar ik ga in bad."
Ik liep naar boven en ging in bad zitten en later liet ik het bad leeg lopen en stapte ik eruit en ging me zwemkleding aan trekken ik ging zwemmen Toby gooide opeens een zakje met wafels naar me "dankje!"
Hij deed ook zijn zwembroek aan en sprong het water in en ging me zoenen.
Ik klom het water uit en ging zonnen ik viel in slaap.
Toby pakte een stoel erbij en ging naast me liggen en viel ook in slaap masky pakte een camera erbij en maakt een foto van ons dat we lagen te slapen hoodie grinnikte.
Het werdt avond en ik werdt wakker en ging naar binnen en ging eten het werdt al laat en trok me pyama aan en viel in slaap.....Dagboek helen/bloody painter.
Wajo rachel heeft de pestkoppen vermoord ik heb niet kunnen helpen maar ze kon het zelf ook en ze pakte haar masker en bijlen en maakte hun 5 dood wow allemaal voor mij?Zo lief ik ben echt smoor op der ze is zo leuk en zo knap en zo aardig.
Maar ik ga slapen miss droom ik over haar.
Bye bye dagboek <3
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van