Jeff lag nog lief te slapen ik pakte stiften en make up en maakte Jeff heel erg mooi (dus niey) en vlechte zijn haren met strikken erin.
Een paar minuten later.....
Jeff werdt wakker en liep naar beneden en iedereen begon keihard te lachen.
Jeff keek hun aan "wat!!"
Masky zei lachend kijk ff in de spiegel XD.
Jeff keek in de spiegel en begon als een klein meisje te gillen "WIE DEED DIT!!"
Ik stond al op en iedereen wees naar mij.
Shit! Zei ik en ik ging keihard rennen.
Jeff rende achter me aan en iedereen was keihard aan het lachen en ik ook maar Jeff niet.
Ik was Jeff kwijt en ging in de kast zitten.
Opeens vloog de kastdeur open en daar stond meisje Jeff die heel erg boos keek, hij tilde me op en hooide me op zijn schouder.
Iedereen rende naar buiten naar de sloot en Jeff gooide me in de sloot en iedereen stond aan de kant keihard te lachen en Toby ook.
Ik klom de sloot uit en ging in bad.20 minuten later....
Ik ging mezelf afdrogen en kleede me aan opeens liet Toby me keihard schrikken.
"WHAAAAAA!"
En Toby ging lachen, dude je liet me schrikken.
"Dhuu dat is de bedoeling ook anders heb ik er niks aan"
Maar rachel we moeten vanavond jagen he.
Ow leuk.Avond
Ik kleede me aan en pakte mijn shit masker en bijlen.
We waren allebei klaar en gingen weg.
We gingen van huis tot huis we kwamen fangirls tegen die aan Toby gingen hangen ik hakte hun koppen eraf en zei HIJ IS VAN MIJ BITCH!!
We namen geld,eten en wapens mee maar ook nieren voor EJ.Later die avond...
We kwamen aan thuis en EJ zat op de bank een of andere film te kijken.
" hey EJ we hebben iets voor je"
EJ keek om en keek in mijn hand en zag een pot vol nieren.
Hij sprong op ons af en trekte de pot iit mijn handen "MIJN!!"
We keken hem raar aan hij zat weer lekker rustig zijn film te kijken.
We gaan ff naar slen kom rachel zei Toby.
Ik volgde hem en legde de spullen op de tafel.
Goedzo guys zei slender blij.
We liepen naar boven.
Rachel?
Ja wat its."?
Mag ik bij je slapen?
Tuurlijk Toby!
We hadden onze pyama's aan en gingen slapen.
Truste Toby. En gaf hem een klein kusje op zijn wang.
Truste liefje zei Toby op een lieve toon.Omg weer een deel vanavond komt er miss weer een deel! Bedankt voor het lezen en vergeet niet keep calm and love creepypasta 😘
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van