Ik werdt al vroeg wakker ik werdt wakker in mijn bed.
Toby heeft me vast naar bed gebracht ik keek naast me daar lag Toby lief te slapen.
Hij werdt niet veel later wakker "hey liefje"
Hey Toby en ik gaf Toby een kus.
We liepen samen naar beneden en slen vroeg of ik de andere wou wakker maken voor het ontbijt"is goed maar heb je 2 pannen voor me" zei ik sluw.
Ik liep met de 2 pannen naar Jeffs kamer.
BANG BANG BANG BANG BANG!!!
Ik sloeg de pannen tegen elkaar en Jeff begon als een klein meisje te gillen "IEEEEEEE"
Ik begon gelijk te lachen en ik hoorde een paar lids lopen door de gang "goedemorgen Jeff"
Wow je liet me tering hard schrikken!
Dhuuu opstaan we gaan ontbijten.
Ik liep met Jeff naar beneden hij ging aan tafel zitten.
Opeens deed Jeff oortjes in en begon mijn lievelings liedje te neuriën en ik voelde waar mijn telefoon was en Jeff begon met mijn telefoon te zwaaien.
"HEY GEEF TERUG!"
Kom maar halen rachel HAHAH!
Is goed als je het zo wilt spelen.
Ik pakte de keuken mes en liep op Jeff af iedereen keek geschrokken naar me.
"Durf je toch niet rachel hahaha"
Ik sneed een klein sneedje in zijn nek hij legde meteen oortjes en telefoon neer "oke oke oke jij wint jij wint!!!"
Dankje Jeff.
Ik pakte mijn telefoon en legde het weg "oke wat eten we?" Zei ik op een grappige toon.
Iedereen begon te lachen.
Gingen eten.Een uurtje later......
Ik hielp slen met afwassen en Toby ging afdrogen.
Mijn taak was op maandag afwassen.
En na het afwassen zei EJ opeens "rachel wil je voor ons gaan zingen dat liedje Numb?" Vroeg hij lief.
Is goed wacht even ik pakte mijn rockgitaar en begon te zingenEinde song....
Opeens begint iedereen te klappen.
"Dankje maar ik ga even op herten jagen dus ik ben zo terug ."
Rachel! Mag ik mee?
Nee Toby even niet oke ander keertje.
Ik rende naar bovene n lakte mijn masker ik was helemaal niet van plan om op herten te gaan jagen maar op de president omdat hij me belachelijk maakte.
Ik ging weg en pakte snel mijn motor en reed snel weg.Later die rit.....
Ik zag het witte huis al ik stapte van mijn motor af en klom op de glazen koepel.
Ik zag 2 bewakers voorbij lopen ik sprong vlak achter dun en hakte in hun rug ze vielen dood neer.
Snel rende ik naar de volgende en maakte die ook dood.
Even later zag ik de president eten aan zijn grote tafel.
"Zo zo jij durft mij belachelijk te maken!"
De president schrok en wou gaan rennen ik stond voor hem en wou hem doden opeens vloog er een helikopter boven me een helikopter van het nieuws.Thuis.....
BREAKING NEWS er is een inbraak op het witte huis er zijn al soldaten onderweg!
Zoals u ziet staat de beste moordenaar klaar om de president te vermoorden."OMG GUYS CHECK DIT !!!"zei Toby geschrokken.
Iedereen rende naar de tv toe "omg dat is rachel!!" Zei Ben verbaasd
"Ze vermoord de president ik ben fucking trots op haar!"zei jane en nina tegelijk.Terug witte huis.....
Er kwamen allemaal vlagen dor me heen woede en wraak.
Ze filmen me showtime dacht ik.
Ik hakte de president dood en vluchte zo snel ik kon op me motor naar huis.Thuis....
Toen ik thuis aankwam begin iedereen te juichen ik was moe en viel in Toby's armen ik viel in slaap hij legde me in zijn bed en hij ging naast me liggen in bed we gingen allebei slapen.
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van