Nightmare ally en suprise party?

11 1 0
                                    

Ik stond vroeg op en pakte iets te eten ik had niet kunnen slapen ik had het heel erg warm en een nachtmerrie dat ik een paar van de jongens heb afgeslacht.
Ik voelde me niet lekker daardoor en ging met me eten even op de bank zitten en ging film kijken.
Opeens liep EJ naar beneden "goedemorgen...gaat het wel je ziet er moe uit rachel." Zei hij bezorgt.
EJ luister even ik heb elke keer een nachtmerrie dat ik jullie afslachtte en ik wil dat het stopt.
EJ keek bedenkelijk naar me en zei ineens "je moet naar nightmare ally gaan ze kan je nachtmerrie weghalen!"
Omg echt waar woont ze!! Schreeuwde ik tegen hem.
Weet ik niet ga naar slender toe hij weet alles te vinden.
Dankje EJ!
Ik wachtte tot dat het middag werdt en Toby zag me" goedemorgen racheltje."
Hey Toby en ik zoende hem.
Helen zag dat hij draaide om en deed alsof hij niks had gezien want hij was op me.
Het was al ongeveer 1 uur en ik klopte aan bij Slender *klop klop klop*
Binnen hoorde ik en liep naar binnen.
"Dag rachel wat kan ik voor je doen?"
Nou slen ik heb elke keer een nachtmerrie van dat ik jullie afslachtte en ik kan daardoor niet slapen ik heb vannacht amper geslapen en EJ zei dat ik naar nightmare Ally moest gaan daarom ben ik hier, dus weet je waar ze woont? Zei ik onzeker tegen slender.
"Ja dat weet ik ze woont aan het einde van het bos ze woont in een verlaten huis alleen de creepypasta's kunnen haar zien ga er maar heen succes rachel!" Vertelde hij me tevreden.
Dankje slen!
Ik kleedde me snel aan en pakte mijn masker en deed het op en mijn bijlen op mijn rug.
Doei ik ben even weg en zwaaide naar de jongens.
Ik pakte me motor en reed naar de rand van het bos.
Even later zag ik een groot verlaten villa.
Wow mompelde ik.
Ik stapte van me motor en zocht een ingang.
Ik kwam de ingang tegen het was een oude deur ik klopte aan en de deur ging open.
"Hallo Ally?" Vroeg ik.
Opeens hoorde ik iets naar beneden komen en daar stond Ally ze had een rode jurk aan van vroeger en een eng gezicht "hallo wie ben jij en wat doe je hier?" Vroeg ze aan me.
Nou ik ben Rachel oftewel killing music en ik behoor tot de proxies van slenderman.
"Ow welkom ik dacht al hoe kan je me zien maar wat doe je hier?"
Ik heb elke keer een nachtmerrie van dat ik de slendermans mansion afslachtte en ik kan daar amper van slapen kan je me helpen?
"Tuurlijk volg mij maar."
Ik volgde haar en ze pakte een oude stoel en ze wees erop dat ik moest zitten ik deed wat ze zei.
"Goed ik heb een ding van je nodig om je nachtmerrie weg te halen."
Wat dan?
"Een glas met bloed van jou."
Oke ze gaf me een glas en ik pakte me kleine mes en sneed me hand palm open waardoor er bloed uit liep.
Eenmaal het glas vol dronk ze het op.
"Dit doe ik om je nachtmerrie weg te halen oke pak me handen."
Ik pakte haar handen en ze zei duivelse woorden en er kwamen allerlei rare nachtmerries van vroeger en nu door me heen en poef weg was het.
"We zijn klaar die nachtmerrie kan ik weer gebruiken dankje Rachel!"
Geen probleem echt bedankt ik gaf haat een cado een medaillon met een duivels logo erop hier omdat je me hielp.
"Ow dankje heel erg lief van je maar ik moet weer verder nachtmerries klaar maken voor vannacht maar leuk dat je hier was."
Ze verdween naar boven en ik riep nog snel bedankt voor alles ally.
Ik pakte mijn motor en reed snel naar huis jongens b- ik kom me zin niet afmaken tot dat er een party popper in me face werdt afgeschoten.
Gefeliciteerd hoorde ik opeens.
Wow guys wat is dit?
Je bent jarig vandaag zeiden alle leden ik liep naar de woonkamer er zag een stapel met cadotjes omg guys tnxxx.
Ik rende naar de groep toe en knuffelde iedereen.
*ping* hoorde ik en draaide me om en zag masky met een boord wafels "masky ik wist niet dat je kon koken!"
Hij keek me kwaad aan.
Iedereen begint te lachen we hadden allemaal een wafel en Ben was weer aan het gamen ik pakte een wafel en gooide het tegen Ben aan waardoor hij schrikt en zijn controller laat vallen.
Iedereen begon te lachen.
Jeff liet me opeens schrikken en ik draaide me om en gaf hem een knietje hij lag op de grond.
Nina zei opeens Jeff is neergehaald door een meisje hahahah en iedereen begint te lachen ik zakte door me knieën en vroeg "jeff gaat het."
Het.....gaat wel......denk ik..precies in....me maag zei hij moeilijk ik hielp hem omhoog.
Haha Jeff laat me never nooit schrikken op een leuke dag.
Dat heb ik door zei hij met moeite.
We waren met ze alle aan het praten opeens trok Toby me op zijn schoot en daar zaten we dan.
Het werdt al laat en we waren laat op het was op de klok 03:00 in de ochtend ik liep moe naar boven en viel in slaap.

POV Helen/bloody painter
Ze heeft al met Toby ik kan haar nooit krijgen ik zag haar zoenen op de gang met Toby en ook trok hij haar op zijn schoot ze is te gelukkig met hem ik kan wel een keer flirten met haar maar ik denk niet dat het gaat lukken of ik moet morgen avond met haar gaan jagen alleen ik weet niet hoe ik moet doden misschien leert ze me dat ik ga het vragen morgen maar nu ga ik slapen.....

Story killing musicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu