Ik had lekker uit geslapen en stond op en liep naar beneden om iets te eten.
Iedereen was ondertussen al wakker.
Ik zag Toby en liep op hem af en gaf hem een zoen "goedemorgen Toby."
Goedemorgen zei hij terug.
Ik zat wel een uurtje op zijn schoot totdat Toby een idee had.
"Omg guys ik heb een idee!"
Nou vertel Toby zei Nina.
Laten we feesten gezellig toch!
Nina zei doe maar niet vorige jaar liey je het huis af gebrand.
"En dat is niet waar Nina!"
Oke guys kappen nu geen ruzie om vorige jaar maar Toby leuk doen we! Zei ik blij.
Oke is goed rachel ik liep naar boven en kleedde me aan en liep weer naar beneden.
"Zo Toby zullen we gaan?"
Waarheen?
Naar de supermarkt een feest zonder eten kan gewoon niet toch Toby zei ik overtuigend.
We liepen naar buiten en Toby liep naar de auto "Toby waar ga je heen?"
Ik reed met de motor uit de schuur en Toby keek geschrokken naar de motor "beter!" Zei Toby verbaasd.
We gingen naar de supermarkt en ik zette de motor op slot en liep naar binnen.
De mensen in de winkel stapte gelijk weg sommige renden weg.
Ik pakte de boodschappen lijst en begon het voor te leze .Boodschappen voor het feest.
4 zakken chips 2 zakken naturel en 2 zakken paprika.
Zakken snoep 4 stuks.
Energie tree.
Cola en fanta
Borrel nootjes
......................................................Toby dat is het.
We hadden alles al en liepen naar de kassa.
De kassa vrouw sprong weg"oke gratis dus!"
We namen het mee en reden naar huis "omg ik wist niet dat je een motor had" zei Toby.
Echt niet ik dacht van wel haha!Eenmaal thuis.....
Iedereen begon te juichen toen we binnen kwamen.
We sloten de muziek boxen aan en iedereen deed 3 liedjes op de afspeellijst het waren allemaal leuke liedjes.
Slen ging weg met zijn broers en wij gingen feesten.
Ik deed snel de chips in de bak en ook snoep in de bakken en ik pakte ook plastic glazen en ik maakte wafels Toby stond hijgend naast me."eum Toby ik ben even bezig je krijgt zo."
En EJ had nieren gehaald ik was er alleen niet echt fan van maar als hij t lekker vindt boeie.
Ik maakte een piramide met energie.
Iedereen keek naar me.
Oke dacht ik en ik pakte van die lampen en ik deed de muziek zachter en kleedde me om ik had een feest jurk aan en me haar gekruld en ik liep naar beneden en Toby stond stoned naar me te kijken"hey Toby en hoe zie ik eruit?"
Prachtig zei hij stoned ik zoende hem en iedereen keek zo van okeh.
Iedereen was al omgekleed en Sally was gewoon zoals altijd eruit maar kom op ze is 8 het boeit niet.
Jeff liep naar beneden hij had een schone sweater aan ik had ook niks anders van hem verwacht.
En Jane had een kort jurkje en Jeff keek verliefd naar haar.
En Nina die zie je niet zo snel in een jurk verschijnen ze had de karakter van Jeff dat komt ook Jeff is haar broer.
"Oke guys PARTY TIME!!!!"
Ik zette de muziek harder en ik ging dansen met Toby hij keek gelukkig *piep* hoorde ik"guys de wafels zijn klaar!!"
Toby stond binnen no time voor me "mag ik er een?"
Sure ik pakte een wafel en gaf het aan Toby hij was gelijk happy.
Ik deed de muziek harder en iedereen was aan het dansen behalve ik en Toby ik zat met hem op de bank aan het zoenen.
Nina en EJ waren ook aan het zoenen ik zag het ze waren gelukkig.Paar uur later....
Het eten was al een beetje op jammer genoeg want Jeff stond de hele tijd bij het eten.
"Oke guys het eten is op door onze beste vriend Jeff maar goed ik ga wel iets koken misschien wel nieren taart!"
EJ begon als de enigste keihard de juichen "YEEEEEEEEEEEY!!!!!"
Begin hij.
Ik bakte de taart en toen t klaar was met de deeg enzo deed ik het in de oven.Een uur later......
Ik pakte de taart uit de oven en sneed gelijke stukken voor iedereen EJ keek te blij ik gaf hem als eerste.
Iedereen was aan het genieten "rachrl je moet vaker koken jezus!" Zei masky opeens "maar rachel kan je misschien een keertje cheesecake maken? Masky keek me lief aan.
"Oke masky overmorgen maak ik deal!"
Deal zei hij meteen.
Het werdt al laat "jongens ik ga opruimen oke helpen jullie mee?"
Iedereen knikte en hielp mee ik ruimde snel op en deed mijn pyjama aan en ging slapen.........
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van