Ik werdt wakker in mijn bed en Toby lag naast me.
Ik trok snel me hoodie aan en me korte broek met hoge kousen en deed me kisten schoenen aan.
Ik liep naar beneden en alle proxy leden zaten er behalve Toby hij kwam half slapend de trap af gewandeld.
"Goed jongens ik heb notes die moeten jullie ophangen in het bos want er komen kampeerders hier heen ik wil dat niet dus als je ereen ziet maak die gene dood!" Zei slender op een boze toon.
Ik deed me masker op en pakte me bijlen en 8 punaises voor de notes.
Masky,hoodie,Toby en ik liepen door het bos heen voor een perfect plekje voor de notes.
Ik had 2 notes en 2 punaises net als iedereen.
Masky had zijn camera aan en was me stiekem aan het filmen dat ik een note ophing hij stond op een takje en ik draaide me om en masky kwam te voorschijn "kill ik schrok me dood!"
Hij begon te lachen en de anderen kwamen erbij hoodie en Toby.
Goed hoeveel jij nog maksy?
1tje zei hij.
Toby jij?
Geen een meer ik wacht wel hier oke zei hij.
Oke hoodie hoeveel jij?
Nog 1 dan ben ik klaar zei hij.
Ik ook kom we gaan let's don this!
Ik hing de laatste op en liep weer naar de afspreek punt.
Opeens hoorde ik een auto aankomen ik verstopte me snel in de bosjes.
Er stapten mensen uit met grote rugtassen.
En een kind van 13 ofzo.
"Mam ik wil naar huis!" Zei dat jongetje.
"Nee schat we gaan gewoon kamperen." Zei die vrouw.
Ik volgde het jongetje en hij stopte met lopen en ging op een boomstronk zitten bij het rivier.
Ik kwam achter de boom vandaan en ging naast hem zitten.
Hij keek geschrokken naar me "please dood me niet please ik smeek het je!" Zei het jongetje jammerent.
"Shhhhh nou ik dood je niet ook wel dat het moet maar ik moet mensen doden die hier gaan kamperen dus jij ook maar als jij snel met je ouders hier weg gaat voor het te laat is." Zei ik vriendelijk.
"Oke ik ga snel zeggen maar wat nou als ze me niet geloven?" Vroeg hij.
"Dat regel ik wel maar ga nu maar."
Hij rende snel naar zijn ouders en schreeuwde "MAM WE MOETEN HIER NU WEG KILLING MUSIC IS HIER EN WIL ONS VERMOORDEN IK ZAG HAAR!!"
"Schat kom op nou dit kan niet hoor!"
Ik kwam uit de bosjes en keek die vrouw creepy aan met mijn masker "schat we moeten nu weg!!" Ze pakte snel alles in en stapte in de auto en reed keihard weg ik zwaaide nog naar het jongetje.
Hij zwaaide terug en zette een glimlach op en verdween snel al.
Ik rende snel naar de afspreek punt.
"Zo dat duurde lang." Zei masky.
Ja ik moest een goed plekje vinden hé zei ik tegen Masky.
Kom laten we snel terug naar huis gaan guys.
We liepen naar huis en doodde hier en daar een paar kampeerders.
We kwamen thuis en ik ging op de bank zitten tv kijken met EJ.....
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van