Ik werdt al vroeg wakker en keek snel op de kalender "JEEJ vrijdag de 13e we gaan kinderen bang maken!"
TOBY WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN!!
Toby schrok wakker "WATT!!"
Het is vrijdag de 13e kom kleed je snel aan we moeten gaan!!
Omg vrijdag de 13e zei hij op een enge toon.
We liepen naar beneden en aten snel wat met de andere.
We gingen met z'n alle naar het nationaal park.Eenmaal aangekomen.....
We pakten onze wapens en liepen rustig door het park en sommige mensen rende al snel weg.
Hier en daar slachte we wat mensen en zeiden we happy friday the 13e we gingen verder opeens stonden 2 politie agenten voor onze neus te bibberen van angst "masky geef me die gun!"
Masky gaf me zijn gun en schoot hun neer.
Tnx masky en gooide de gun terug naar masky.
Opeens werdt ik gebeld ik nam op.
Ik: hallo?
Zij: hoi.
Ik: wie ben jij!?
Zij: sci agent.
Ik: en je belt mij?
Zij: ja.
Ik: wat wil je van me?!
Zij: jou.
Ik: mij? Wtf je krijgt me never nooit te pakken!
Zij: je moet het leger versterken.
Ik: dat vraag je aan een creepypasta?
Zij: eum ja?
Ik: waar ben je dan maak ik je af!
Zij: 00:00 hier.
Ik: nee!
Ze hing op "wtf was dat guys ik werdt door een sci agente gebelt om het leger te versterken."
Wtf niet in trappen rachel zei Jeff verbaasd.
Ik moet 00:00 hier zijn.
Ik ga met je mee hoor zei Toby anstig.
Nee doe maar niet ik moet alleen komen.
Later liepen we naar huis we hadden 12.000.000 geld verzameld.Eenmaal thuis.......
Pff zware dag jezus.
Jup zei hoodie droog.
We gingen eerst eten en daar na slapen.Middennacht 00:00.........
Ik liep naar de plek en stond dar 3 minuten er liep een vrouw met een lange zwarte jas mijn kant op.
"Goedenavond killing music." Zei ze op een lieve stem.
Eum goedeavond?
Je bent op tijd killing music.
Waarom moet in het leger? En waarom precies ik?
Jij bent sterk en kent geen ganade.
Opeens voelde ik een steek in me rug en zakte op mijn knieën voor die vrouw neer het was een verdovings pijltje.
Alles werdt zwart.Paar uur later......
Ik werdt wakker en was vastgebonden aan een stoel.
"Waar ben ik?"
Ik hoorde mensen praten en er liep een man mijn kant op met een rare apparaat het leek op een helm.
"Denk aan je leuke tijden want je gaat niks meer weten over wat je hebt gedaan."
Shit shit shit shit shit shit nee he ze gaan me geheugen wissen.
Opeens zag ik een zin in mijn hoofd INSANITY.
Ik wist niet wat het was en schreeuwde"INSANITY!"
Opeens voelde ik me sterker en ik deed mijn ogen open en ze gaven licht ik trok de leren riemen los en vermoorde de mensen die ik op me af zag komen ik raakte ze geen eens aan ik hoefde alleen maar ze kwaad aan te kijken en ze vielen neer.
Ik pakte snel mijn bijlen en masker en rende zo hard ik kon naar huis.
Ik kwam thuis en hooide de deur open en iedereen keek geschrokken naar me want ze zagen mijn ogen gloeien.
Een paar seconden later ging de felle licht in me ogen uit ik viel flauw.
Toby tilde me op en hij zag dat er een briefje viel
Hey Toby
Ik werdt wakker in een rare kamer ik was vastgebonden ze wouden mijn geheugen wissen ik zag ineens een woord het woord INSANITY ik roepte het luid en opeens begonnen mijn ogen licht te geven en ik heb de mensen vermoord zonder aan te raken.
Xxx rachelToby had het voor gelezen wat is insanity slen?
Het is iets wat je alleen mag gebruiken bij noodgevallen en je wordt sterker en je ogen gaan dan gloeien.Paar minuten later.....
Ik kwam weer bij "hey Toby."
Hey je bent er weer mooi zo en hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd.
Het werdt al snel donker.
Guys ik ben moe ik ga slapen byee!
Truste zei iedereen.
JE LEEST
Story killing music
SonstigesRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van