EJ en Nina waren nog aan het slapen ze waren gister avond naar bed gegaan ik had houdbaarheid folie en bond de 2 aan elkaar.
EJ en Nina werden wakker en zagen dat ze aan elkaar waren vastgebonden.
"GODVERDOMME RACHEL LAAT ONS GAAN WACHT MAAR WACHT MAAR JIJ BENT NOG AAN DE BUURT!!"
Ik ging keihard lachen maar ik stopte snel want Nina had haar mes bij zich en sneed de folie los" RENNUUUUUH!!"
Ik rende zo hard ik kon en verstopte me achter Toby "wat ist?"
Datteh kijk naar de trap!
Nina en EJ liepen boos de trap af op zoek naar mij Nina zag me en ze pakte me EJ pakte snel een stoel en bonden me vast.
Toby ging helemaal stuk van het lachen.
"GODVERDOMME TERING ZOOI!"
NIET SCHELDEN IN HUIS!! Hoorde ik boven het was slender.
Sorry! Riep ik terug.
De andere liepen de trap af begon keihard te lachen om mij ik keek hun boos aan.Paar minuten later....
Ze lieten me vrij.
Dankje zei ik neidig.
Ik liep naar boven en ging tv kijken op mijn kamer.
Ik viel in slaap en Toby pakte mijn masker en tekende piemels erop ik werdt wakker en wou Jeff laten schrikken.
Jeff liep langs en liet hem schrikken alleen schrok hij niet hij ging keihard lachen.
"Wat je moet schrikken!"
Hahahahahh je masker hahaha behin Jeff ik keek in de spiegel en zag er piemels op TOBY!!! Ik pakte mijn bijlen en begon op Toby te gooien.
" HEY KAPPE RACHEL STRAKS RAAK JE ME NOG STOPPEN PLZ!!!"
Ik stopte met gooien oke Toby maak mijn masker schoon ik gooide mijn masker naar hem hij maakte heb schoon.
Het was al donker en ik ging al naar boven ik kleede me om ik stond in me BH " mooie BH hoor rachel haha."
Jeff stond achter me.
Jeff oprotten nu en Jeff was al snel weg.
Toby kwam binnen hij zag me hij ging blozen ik liep op hem af en zoende hem hij keek happy.
Ik deed me
BH uit en trok me shirt aan Toby keek geschrokken naar me.
"Wat je bent me vriendje wat boeit het."
Toby zei blij ja gelukkig wel ja en hij stapte in bed en ging slapen.......
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van