Ik werdt wakker en ik hoorde muziek beneden en ik liep naar beneden en ik zag opeens masky en hoodie dansen op double rainbow song "hey goedemorgen mag ik vragen wtf jullie doen?"
We dansen zeiden ze blij.
En waarom?
We krijgen cheesecake!!
Jeej mag ik zo een stukje?
NEEE!
Oke rustig maar!
Waar is Toby?
In de tuin.
Tnx masky ik liep naar de tuin en daar zat Toby just chilling bij het zwembad.
Waarom zo sip Toby?
Mijn wafels zijn op zei hij treurig oke wacht maar Toby.
Oke?
Ik liep snel naar boven en kleedde me aan en pakte me motor en ik pakte ook geld.
Ik ging snel naar de supermarkt en haalde 16 blikjes energie en ook 2 pakken wafels en een zak snoep.
Ik rekende af en de kassa vrouw keek me bang aan "eum dat w-w-word €5,30 alstublie-ie-ft.
Alstublieft ik gaf €5,50 en ik kreeg 20 cent terug bedankt doei!
Ik pakte snel weer mijn motor en reed naar huis ik gaf energie aan masky en hoodie danke!
Ik riep door het huis ER STAAT ENERGIE KLAAR!!
Ik nam de zak snoep en wafels mee naar Toby en ook 2 blikjes energie mee en Toby keek gelijk gelukkig dankje rachel geen probleem schatje!
Het was al weer middag en we waten met z'n alle aan het zwemmen ik lag lekker te zonnen.
Opeens tilde Toby en EJ me op en gooide me in het zwembaden ze bogonnen te lachen en ik ook ik zag Ben bang te staren naar buiten."guys zullen we Ben het water in gooien?"
Jaa zeiden ze lachend we liepen naar binnen en EJ pakte Ben hij begon te gillen en Toby pakte zijn voeten en EJ zijn handen en liepen naar het water en Ben begon nog harder te gillen en Toby en EJ gingen keihard lachen.
Ben werdt in het water gegooid en begon te gillen en klom het water uit en gilde wel "wacht maar rachel ik pak jr nog wel!!"
Haha zal wel Ben hahahahahh!
Ik en de jongens gingen lachen na een paar uur zwemmen werdt het donker ik ging douche en later viel ik in slaap......Sorry als dit stukje kort is maar ik weet niks meer zodra ik weer inspiratie heb ga ik een nieuw deel maken vergeet niet keep calm and lobe creepypasta xxxxxx
JE LEEST
Story killing music
RastgeleRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van