Een dag vol pranks 2.0

11 1 0
                                    

Die foto boven lijkt een beetje op killing music maar dan met een kras op haar oog en ook een masker met bijlen eigelijk vindt ik haar killing music.

Ik had heerlijk uitgeslapen toen ik wakker werdt zag ik EJ en Nina voor mijn bed staan ik was met houdbaarheid folie vast gebonden aan me bed.
"Guys laat me gaan!"
Nope zeiden EJ en Nina tegelijk.
"Godver" mopelde ik.
Dit is je payback van de vorige keer zei EJ.
Oke maar laat me gaan aub.
Oke zei Nina en ze maakte me los.
Toby kwam binnen en ging lachen "hahahha goedzo EJ en Nina hahah jammer genoeg lig ik daar nu niet haha."
Ik keek hem kwaad aan en stond op en trok aan zijn bril hij zei keihard AUW!
Ik liep naar beneden en ik stond onderaan de trap totdat ik uitglee Jeff ging lachen "godverdomme dit is al de 2e prank!"
Hij ging nog harder lachen ik liep naar de keuken en pakte een bordje met een broodje file amarican en at het op.
Ik zat naast masky "masky tikte me aan me kras. "Auw waarom nou weer?" Hij ging lachen "jezus lekker zijn jullie vandaag ik kan me beter opsluiten in me kamer."
Iedereen ging lachen ik stond op en liep naar de keuken om me bordje weg te leggen.
Opeens liet LJ me vallen "aah godver!"
Hij ging lachen "JULLIE ZIJN FUCKING IRRITANT IK ZOU GAUW STOPPEN VOOR DAT IK IEMAND NOG VERMOORD!!!!!"
En iedereen keek me bang aan.
Ik legde me bordje neer en liep naar boven Toby liep in mijn richting en Nina gaf me een duw zodat ik op Toby viel.
Ik lag nu op Toby en hij ging blozen en ik ook.
Nina ging lachen we keken haar aan.
We stonden op ik kleedde me aan en pakte me masker en me bijlen ik ging op de bank zitten mijn bijlen schoon te maken en opeens zei Helen tegen me "hey rachel kan je me misschien leren om iemand te doden?"
Tuurlijk wil ik dat ik gaf een mes aan hem en hij keek van wow.
"Nou Helen waar wacht je nog op we gaan naar de hindernis baan."
We stonden voor de hindernis baan en hij keek geschrokken "hey eerst leren ontsnappen van iets daarna pas leren killen."
Ik deed het voor ik rende op een soort dak achtig iets dat ging niet moeilijk en daarna over een klein slootje springen en daarna snel in een boom en klimmen op een steile muur.
Het ging best makkelijk "nu jij Helen!"
Helen slikte hij kon er geen bak van na een paar uur oefenen lukte het hem.
"Goedzo Helen nu ga je leren doden."
Hij keek blij en knikte.
Ik pakte zijn mes en gaf het aan hem.
"Oke kijk ik gooi met bijlen vast niet erg want met messen gooien is makkelijker kijk je gooit zonder na te denken."
Hij knalde in het midden van de boom "zie je nu jij."
Helen gooide een paar keer mis maar na een half uur kon hij t.
Ik leerde hem vechten waar je het best kan steken en dat allemaal.
Na een paar uur werdt ik geappt foor Toby dat gaan eten "Helen we moeten gaan eten volg mij."
Ik was veel te veel bezig op me telefoon en ik viel over een tak heen.
"Auw!"
Helen hielp me omhoog gaat het rachel? Vroeg hij "ja hoor bedankt."
Hij ging blozen en hij deed snel zijn masker op.
Toen we thuis waren liet Jeff me keihard schrikken "AAAAAH! Jezus Jeff leer normaal doen pff."
Hij ging lachen net als de andere we zaten aan tafel en ik kreeg als eerste van EJ iedereen keek naar me ik nam een hap en een aardappel was gevuld met zand ik moest bijna kotsen ik rende naar de kraan en ik waste mijn mond iedereen was aan het lachen "ik haat jullie nu zo erg!!!"
Ze gingen harder lachen ik kreeg een nieuw bordje en deze keer geen prank we waren aan het eten en ook aan het praten over alles en nog wat ik vertelde over Helens training.
Toen we klaar met eten waren gingen we van tafel en ging op de bank zitten ik pakte een zak chips en gooide het naar Toby hij kreeg de zak tegen zijn hoofd iedereen ging stuk.
We waren scary movie aan het kijken en het was super gezellig maar Helem was er niet bij ik stond op en liep naar Helens kamer.
*klop klop*
Binnen hoorde ik en ik zag Helen op zijn schilders ezel mij aan het schilderen "hey waarom ben je niet benede?"
Hij keek geschrokken om en ging voor de schilderij zitten."had die film al een keer gezien."
Ow oke maar waarom teken je mij vaak?
Ow gewoon zei hij.
Nee even serieus Helen.
Oke rachel niet doorvertellen oke.
Is goed beloof ik.
Ik vindt je gewoon leuk je bent zo mooi zo lief en zo grappig en ja ik weet dat je al met Toby heb maar we kunnen ook gewoon vrienden zijn er komt vast wel een ander leuk meisje op mijn pad. Vertelde hij blozend.
Helen het maakt niet uit dat je op me bent maar ik vindt je een super aardige jongen en ik zeg ook eerlijk ik vindt je ook knap maar ik heb al met Toby en ik wil best vrienden met je zijn maar geen stel snap je?
Ik snap het rachel.
Doei Helen jou geheim is veilig bij me.
Dankje zei hij snel terug en ik liep naar beneden en ging mee kijken.
En komt ie? Vroeg Toby nee Toby hij heeft de film al eens gezien.
Ik werdt moe en sloot me ogen en viel met me hoofd op Toby zijn schouder in slaap.....

POV Helen/bloody painter.
Shit ik heb het tegen haar gezegd dat ik op haar ben maar ik kan gewoon niet liegen tegen haar maar ze vindt me ook knap dat scheelt wel weer maar de les vandaag was wel leuk ik ga haar verder schilderen en dan slapen bye bye dagboek.

Story killing musicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu