Ik lag nog heerlijk te slapen totdat ik werdt aangetikt ik werdt wakker en zag slender staan "hey slen goedemorgen wat doe je hier?" Vroeg ik moe.
"Nou er is iemand waar ik interesse in heb hij heet helen ofzo hij kan goed tekenen maar hij wordt erg gepest en jou taak is om hem hierheen te halen je moet naar zijn school toe en vrienden met hem maken." Zei slen.
"Is goed slen hoelaat moet ik er heen dan?"
"Je moet er 9 uur zijn."
Ik keek op mijn telefoon hoelaat het was het was 8 uur.
"Maar slen welke school is het?"
"Cornet college."
Ik liep naar beneden en zag iedereen zitten aan tafel. "Goedemorgen guys ik moet vroeg weg ik moet naar school een nieuw lid hierheen halen."
"Ow oke." Zei iedereen tegelijk en Jeff begon te lachen "hahhah jij moet naar school!"
Ik negeerde hem maar.
Ik liep terug naar boven en kleedde me aan en pakte mijn tas met masker en en mijn bijlen.
Ik smeerde wat make up op mijn kras zodat je dat niet zag en deed bruine oog kleur lenzen in zodat je mijn rode ogen niet zag.
Ik liep naar slen en slen bracht me naar de rand van het bos.
Ik liep naar school en ik zag slender al snel het bos in gaan.
"Oke lets do this."
Ik liep naar Helen toe.POV Helen/bloody painter.
Er liep een meisje op me af met rood geverfde haren.
"Hey ik ben rachel ik ben nieuw hier!"
Zei ze "oh hoi rachel leuk dat je hier nieuw bent gave haren!"
Tnx zei ze "hey ik heb een vraagje weet jij waar dit lokaal is?" Vroeg ze omg je zit bij me in de klas! Zei ik blij.
"Ooh leuk!"
We liepen naar onze klas en gingen aan een tafel zitten.
"Hey hoe heet je eigelijk?" Vroeg Rachel aan me.
O ik ben Helen!
Opeens hoorde ik achter in HAHAHAHA HELIN HEEFT EEN VRIENDINNETJE!!!!
Het waren de pest koppen Rachel stond op en liep naar hun toe "als jij hem niet met rust laat gebeurd er iets vreselijks met je!" Rachel pakte hem bij zijn shirt en zei dat ik keek geschrokken naar haar "wow die heeft pit!" Zei ik in mezelf.POV Rachel/killing music.
"BEGREPEN!"
Jaa tuurlijk rachel zei die jongen bang.
"Hij is de populairste jongen van school dat je dat durft rachel!" Zei Helen geschrokken.
Ik pik pesten niet Helen opeens kwam de leraar binnen "goed jongens we hebben een nieuwe leerling ze heet rachel zeg rachel vertel iets over jezelf."
Shit wat moet ik vertellen dacht ik in mezelf ik stond op en ging voor de klas staan.
"Mijn naam is rachel Williams en ik hou heel erg veel van creepy dingen en ik ben emo zoals je ziet."
Oke rachel dankje wel ga maar weer zitten zei de vrouw ik deed wat ze zegt en ging zitten.
Hahah snij je ook jezelf zei een andere jongen achterin "moet ik je afmaken ofzo!" Nee durft je toch niet
Oja! Shit ik veraai mezelf bijna dacht ik ik ging weer zitten en ging met Helen aan het werk *ding dong* de bel ging we stonden op en we hadden pauze.
"Volg mij!" Zei Helen blij en ik volgde hem we gingen naar buiten en gingen zitten "mooie tas rachel!" Tnx Helen opeens kwamen de jongens van de klas naar Helen toe ik stond al op en Helen keek bang "Wat moet je!"
Een van die jongens stapte op me af en gaf op mijn oog en precies die oog met de kras "kut zooi!" Dacht ik en ik was met 3 jongens aan het vechten ik sloeg ze op de grond en ze rende weg zo hard ze konden Helen keek geschrokken naar me.
"Dit is waarom ik van me oude school ben getrapt." We gingen lachen de bel ging weer en we volgde nog een les en ik ging naar huis 1 van de jongens pakte mijn tas en begon erin te graaien en me masker viel eruit en Helen zag dat shit dacht ik ik pakte snel mijn masker en stopte het in mijn tas en rende weg naar het bos.Eenmaal thuis.....
Ik was aan het hijgen eum slen ik heb gevochten omdat Helen werdt gepest "rachel waarom nou weer?"
Maar ik ga hem morgen hier heen brengen.
Ik liep naar boven en veegde mijn make up eraf en ook mijn lenzen pff dat scheelde niet veel.....POV Helem/bloody painter.
Waarom had ze een masker en waarom zat het in haar tas die masker had rode ogen ze was ook zo sterk ze sloeg ze 3 jongens op de grond.
Was die masker zo belangrijk dan?
En ze is ook zo knap dacht ik en ik pakte mijn tas voor morgen in en viel in slaap.POV Rachel/killing music
Ik rook lekker eten en ging aan tafel zitten en schepte wat eten op.
Mmm lekker slen maar zal ik een leuke masker voor Helen maken?
"Ja leuk doe maar rachel." Zei slen tevreden.
Ik liep naar boven en pakte een groot stuk sterk plastic en liep naar de schuur.
Ik deed de radio aan en deed mijn favo liedje en begon de stuk plastic in een masker vorm maken en verfde er met een dikke klodder een smile op en die liep iets uit het zag er cool uit en ik verfde er 2 zwarte ogen op het zag er vet uit.
"Slen! Slen!" Riep ik toen ik naar binnen rende"slen ik heb dit coool toch!!"
Zeker rachel zou je voor mij een kamer klaar maken voor hem? Vroeg slender aan me is goed slen ik rende naar boven en zag een lege kamer met ern kast,bed,douche en een klein nacht kastje en een bureau.
Ik pakte een schilders ezel uit de schuur en zetten het neer en in een van de kasten deed ik er potloden van goede merk en ook 5 verschillende maten papier en schilders dingen verf en zo ik maakte het bed op en maakte alles schoon.
Ik keek trots rond en keek op mijn telefoon en het was al half 12 en ik moest morgen naar school ik plakte op de deur Helen en liep naar de deur waar Rachel en Toby op stond en klom in bed en ging slapen..........Volgende morgen
POV Helen/bloody painter.
Mijn wekker ging en kleedde me aan en ging eten pakken "pff weer een dag zonder mijn ouders die zijn alweer op vakantie."
Ik poetse niet veel later mijn tanden en ging een beetje tv kijken en op mijn telefoon kijken.POV Rachel/killing music
Mijn wekker ging en stond vermoeiend op Toby sliep nog ik gaf hem een kus en ik kleedde me aan.
Ik liep naar beneden en niemand was beneden "oke gezellig hoor,"
Ik pakte een broodje en ging het eten.
Ik pakte me tas en gooide het op de tafel.
Oke eerst make up op mijn kras en en ook lenzen in en me haar kammen zei ik tegen mezelf.
Ik zag op de klok dat het half 9 was ik rende naar de rand van het bos en zag Helen aan komen fietsen en naar me zwaaien.
"Heey Helen!"
"Hey rachel spring achterop en kom mee naar school!"
"Ow tanks!"
We renden samen naar school.
Eenmaal op school.....
Iedereen keek raar naar ons alsof we een stel waten maar als nog Helen heeft wel mooie ogen maar laat maar ik loop achter hem aan naar D102 daar hadden we wiskunde.
Eenmaal bij wiskunde.......
We waren aan het praten over verleden maar ik loog dat uiterraard.
De leraar kwam binnen "sorry mensen dat ik te laat ben."
Het begon te stinken pff ik doe even het raam open zei de leraar *raam sloeg dicht* wat raar is dit ik doe de deur eel open *deur op slot* oke wat is dit opeens liep er water uit de digi boord iedereen rende naar de achter in de klas Helen bleef zittenen stond bang te kijken.
Opeens staken er 2 handen uit het scherm en kwam een hoofd eruit "hey Ben!!"
"Wacht rachel je kent hem?!"
Jha?
En opeens zei Ben "hey Helen kom je mee of niet?!"
Ik ga mee Ben!!
Helen kom ik stak mijn hand uit en mijn lenzen en make up ging weg iedereen keek bang behalve Helen.
We gingen door het scherm en kwamen thuis.
Helen keek bang naar slender die klaar stond.
Hey slen! Ik heb hem meegenomen en Helen keek me raar aan.
Oke Helen luister je bent speciaal je behoort tot de creepypasta's oja ik ben killing music.POV Helen/bloody painter.
O god killing music ik zag haar op tv de president vermoorden vandaar die masker en die kras.
Ze is wel aardig.
Er liep een jongen naar beneden met een mondkap en een bril ofzo iets "dus jij bent Helen?" Vroeg hij.
Eum ja.
Welkom Helen!
Hoi.
Opeens kuste hij Rachel.
Wacht zijn jullie een stel?
Ja zeiden rachel en Toby tegelijk.
Jammer maar miss later heb ik met haar.
"Helen ik heb een kamer voor je!" Zei rachel opeens ik volgde haar de trap op en zag een speciale kamer met teken spullen en ik knuffelde rachel thnx!!!
Geen probleem teken maar leuke dingen en ik heb een masker voor je.
O?
Ze lakte een masker met een bloedige smile en zwarte ogen.
Woow tnx! Zei ik blij en deed de masker op omg mag ik bloody painyer heten?
Tuurlijk mag dat! Zei rachel.
We gingen eten en er was veel soorten eten en ik schrok ik zag een jongen eten met een blauwe masker en donkerblauwe kleding hij organen van mensen.
"Wat eet jij?" Vroeg ik hem
"Ik eet nieren. En jij bent bloody painter dus ik ben eyeless jack noen me maar EJ!"
Oke is goed EJ.
We gingen eten.
Het werdt al snel donker en iedereen ging slapen ik liep naar mijn kamer en viel in slaap.Woe ik had echt ineens een idee ik vindt het geslaagd!!
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van