Probudilo mě zazvonění telefonu. Nebyl jsem schopný rozlepit oči,jen jsem mobil schoval pod polštář a s velkou bolestí celého těla jsem se posadil. Zatočil se mi svět a usoudil jsem,že bude nejlepší si znovu lehnout. Po chvilce mě probudili něčí studené ruce na tváři.
"Žiješ?" Zašklebil jsem se a začal jsem pomalu žmurkat. Předemnou seděla Stacey.
"C-co tu děláš?" Začal jsem si pomalu sedat,ale ona mě položila zpátky do lehu.
"Psala jsem ti,že dojdu,ale už chápu,proč si nereagoval. Došla jsem asi před 20 minutama,psala jsem ti tak hodinu zpátky."
"Sedíš tu dvacet minut?" Mezitím jsem stihl dvakrát zaskučet,jak je svět na hovno a že chci zemřít.
"Ne,byla jsem dolů a vykládala jsem si s tvou mamkou." Abych byl dočista upřímný tak mi tahle věta moc ke zlepšení stavu nepomohla.
"Děláš si pr...!" Zatřeštila mi hlava a já ani nestihl doříct větu,bolest byla silnější. Zajímalo mě,co si ty dvě jako mohly říkat.
"V první řadě jsem jí řekla,že si mi volal před půl 4,že už si doma,že si nezněl nijak moc opile a že se nestal žádný průser. V druhé řadě ti děkuju,že ses mi ozval." Naštvaná si stoupla z postele a sedla si na židli u stolu.
"Já se ti ozval,ne? A děkuju moc,lásko."
"Ozval ses mi v osm,že vyrážíš,pak už ne. Jenna se zná naštěstí s Mikeam,který spal u Jimmyho a ten jí řekl,že dojeli před pátou domů a že jste všichni na káry." Na můj stav to bylo nepochopitelně složité souvětí. Ze začátku jsem jen odkýval,co mi říkala a až pak mi došlo,že chce vyjádření.
"Proč tam spal Mike? A kdo je doprdele Jenna?" Znovu jsem se zabořil do polštářů a začal jsem si skládat puzzle v hlavě z večera.
"Dámská jízda,vzpomínáš? Samantha,Jenna a spol? Včera jsem ti je představovala. A nevím proč tam spal,to mě nezajímalo,zajímal si mě ty. Nemůžeš se tak rozbíjet. Co řekneš vašim?" Naši už mě párkrát připitého viděli,ale nikdy jsem netrpěl tak moc ráno jako dnes.
"Jo,tyto. Tak to vím." Neměl jsem tucha,jaké holky to jsou,ale vím,že mě s nějakýma slečnama seznamovala na zastávce. Nepomatuju si jména a to jsem byl střízlivý.
Vyprávěl jsem jí útržky z večera,zatímco mi ledovala čelo.
Nestalo se nic,za co bych se měl stydět,aspoň teda doufám,takže vyprávění nebylo nijak zvlášť pikantní.
"Luke,za chvíli bude oběd. Mamka říkala,že se máme dojít dolů najíst." Nenašel jsem odvahu dojít ani do koupelny,jak mám sejít schody a dělat,že je mi fajn? A ještě jídlo? To v nejbližších hodinách nepřipadalo v úvahu.
"Nikam nejdu." Přikryl jsem se peřinou až po bradu a znovu jsem upadal do spánku.
Probudil jsem se po pár minutách a cítil jsem se líp. Vedle mě ležela Stacey tvrdá jako špalek. Hodiny ukazovaly čtvrt na jednu. Pomalu jsem se odebral do koupelny a pustil na sebe ledovou sprchu. V hlavě se mi dořešila větší půlka skládačky a já si už nepomatoval jen malé detaily.Obmotaný v ručníku jsem se vrátil do pokoje.
"Co to kurva je?" Podíval jsem se zmateně na Stacey a nechápal jsem,proč ječí.
"Když si spala byla jsi milejší." Zašklebil jsem se a zavřel dveře. Přišel jsem blíž a až pak jsem uviděl o čem mluví.
"Kde to bylo?" V ruce držela plně nabité sklo. Stálo mě to snad tři kila,chtěl jsem to rozpálit při nějaké zvláštní příležitosti,ale včera jsem na to zapomněl.
"Vypadlo ti to z kapsy od mikyny. Co to má znamenat?"
"Děláš jakoby si nevěděla,že h.."
"Hulíš?!" Skočila mi celá rozpačitá do věty. "Věděla jsem,že ti tráva není úplně cizí,aspoň tak si mi to řekl,ale ne v takovém množství!" Praštila se skleněnkou do postele a postavila se přede mě s rukama v bok.
"Já..co ti mám říct?" Po noci jsem nedokázal splodit žádný pádný argument. Jen jsem stál a poslouchal,co mi říká.
"Nic neříkej." Sedla si na postel a dívala se do země. Přisedl jsem si k ní a obejmul ji kolem ramen.
"Vím,že máš špatnou zkušenost s lidma a s ganjou,ale já takový nejsem." Má to spojitost i s jejím bývalým a je to celé pekelně zamotané,ale tady u nás je to naprosto jiné.
"Lukasi." Umlčel jsem ji polibkem.
"Omezím to,jo?" Zvládnu to,ale za ten čas to ke mně a ke klukům patří. Je to takové zpestření. Ikdyž s Lanou to bylo o něčem úplně odlišném. S klukama je to pro pobavení,s Lanou to popsat nejde,ale i přesto,že ganja s ní chutnala nejlíp, tak jsme to omezili na mininum. Už kvůli práci a Joshovi,kterého mimochodem zítra poznám u nedělního oběda u Lany doma.
"Oběd!" Vyrušila nás z rozhovoru mamka,která na nás křičela ze schodů.
"Zvládneš to?" Přikývl jsem,hodil jsem se do tepláků a trička,a sešel jsem schody až do jídelny.U oběda se mě rodiče nečekaně vyptávali na večer. Přiznal jsem se jim,že jsme trošku popili,ale pak přišla řeč na vysokou a hlavním tématem se stala Stacey.
Neměl jsem náladu na nějaké venkovní procházky. Zprávy od kluků jsem ignoroval a celý zbytek odpoledne jsem ztrávil v zatemněném pokoji se Stacey.
Vyprávěla mi o večeru s holkama,který byl mimochodem dost odlišný od toho našeho s klukama."Lásko,je půl 7. Nechceš se jít projít?" Zaskučel jsem a nesouhlasně jsem zavrtěl hlavou.
"Mám lepší nápad." Uculil jsem se a začal jí kroužit prsty po břiše.
"Už ti není špatně?" Zazubila se a začala mě líbat. Bylo to přesně to,co jsem potřeboval. Polibky plné jemnosti,které střidály polibky plné něhy.
"Výmluvu 'Bolí mě hlava používají jen holky,co nechtěj sex." Zašklebil jsem se a od rtů jsem se přesunul na dekolt. Mimochodem,ta hlava mi pořád neskutečně třeštila.
Posunoval jsem se níž a níž až jsem narazil na místo,které bylo můj cíl.
Naposledy jsem jí políbil a pomalu do ní pronikl. Utekl jí jemný vzdech. Pomalé a jemné krouživé pohyby v ní vyvolávaly šílenství. Nehtama mi vytvářela mapu po celých mých zádech.
Bylo to něco úplně jiného, než co jsme praktikovali doposud.Stacey mi usnula na hrudi a z mého usínání mě vyrušil mobil.
"Ano?" Zašeptal jsem,abych ji neprobudil.
"Ruším?" Ozvalo se z druhé strany utrápeným hlasem.
"Lano,ty nikdy. Voláš kvůli zítřku?"
"Vlastně jo."
"Počítám s tím,jestli se ptáš na tohle?"
"Ne tak úplně. Proč šeptáš?" Položil jsem Staceyninu hlavu na stranu a sedl si do polosedu.
"Stacey spí. Stalo se něco?"
"Joshe asi nepoznáš." Stacey se začala vrtět,pohladil jsem jí po tváři a opět usnula. Pro jistotu jsem se zvedl a šel do vedlejší místnosti,abych jí nechal v klidu spát.
"Co tím myslíš?
"Včera jsme spali u nás a opět se mě zeptal na city. Řekla jsem,že je na mě furt brzo. Naštvaně odešel do koupelny a vrátil se až po pár minutách. Kdybych ho prý milovala,tak to poznám. Prý jsem s ním,protože mě přitahuje jako člověk a ne jako osobnost."
"Takže jste se..?"
"Jo." Chvilku mlčela a pak se znovu rozmluvila. "Nebyla tak úplně pravda,co mi řekl,ale je fakt,že nějaké pouto bych k němu už dávno cítila,kdyby nějaké bylo. Jako s tebou."
"Ještě se mu to v hlavě rozloží a vyřešíte to."
"Nejspíš o to ani nestojím." Probírali jsme můj vztah se Stacey a ona řekla,že z toho co říkám já,ona k němu necítila nebo neprojevovala ani z poloviny.
Čekal jsem,že by z toho něco mohlo vzejít. Asi se podepsal věkový rozdíl.
"..a pak odešel,s tím,že ho to mrzí,ale že mi nechce být přítěží."
"Vyvrátila si mu to?"
"Jasne,že jo. Nestačilo to. Tož tak no. Promluvíme si zítra,jo?"
"Jasně,dobrou noc." Dobrou noc mi opětovala a já se vrátil do pokoje.Stacey seděla opřená v posteli a čekala na mě.
"Už jsi vzhůru?" Přisedl jsem si k ní a ona mi položila hlavu na rameno.
"Jak vidíš,jsem." Zasmála se a políbila mě. "Kdo volal?"
"Lana."
"Nevypadáš nadšeně,stalo se něco?"
Převyprávěl jsem jí zjednodušenou verzi našeho hovoru. Držel jsem ji u sebe tak blízko,jakoby ode mě měla každou chvíli odejít. Mluvil jsem k ní skrze obavy,že se tohle může stát kdykoliv i nám.
"To je mi líto." Propletla si semnou ruce a já si ji opět k sobě natiskl blíž.
"Nechci,aby se nám to stalo."
"Uděláme vše proto,aby tomu tak nebylo."
"Miluju tě." Bez váhání ze mě vypadla fráze,kterou jsem dlouho neřekl. Začalo to nevinným flirtem a kam jsme to dopracovali. Co ta holka semnou dělá je neskutečné. Kvůli ní jsem ochotný se vzdát i něčeho,co mi bylo téměř dennodenně po dobu skoro tří let na očích-tráva,alkohol.
"Miluji tě." Oči se mi rozzářili a já chytil další dech do života. Únava mě přešla,nachvilku šla dokonce i Lana stranou,upřímné vyznání člověka rozzáří.Po zbytek noci jsme spolu jen laškovali v posteli a já čekal až Stacey opět usne.
Bylo příjemné cítit její ruce,kteté byly obmotané kolem mě,ale abych byl upřímný spát se tak vážně nedalo. Zřejmě neskončíme den jako v romantických filmech,kde jsou dva v sobě zapletení a ve stejné zamotané pozici se i vzbudí.
ČTEŠ
Vydrží nám to!
Romance"Hleďte si svýho. Tohle není story,kde přátelství vzplane k vášnivé lásce. Moje Lana má v mém životě nejvzácnější místo,stejně tak jako já v tom jejím,přátelství svázáno silným poutem." Lukas Bowie.