19.

12 0 0
                                    

"Vstávej lásko." Budila mě Stacey něžnýma polibkama.
"Mmm..kolik je hodin?" Zamručel jsem.
"Třičtvrtě na sedm. Dolů máme snídani." Po pár minutách a polibcích jsem se odhodlal vstát.
"Musíme letět. Pojď Emily." Rozloučila se s náma její mamka ve dveřích a my měli celý dům pro sebe.
Na stole byly přichystány vajíčka a toasty. Jsem zvědavý,kdy Staceyinu mamku přestane bavit kvůli mě vyvařovat.
"Lásko?"
"Mmm?" Tázavým pohledem se na mě podívala a s plnou pusou něco zamručela.
"Je pro tebe škola dnes důležitá?" Odložila toast,přešla ke mě a sedla si mi obkročmo na klín.
"Věříš,že ani ne?" Zazubila se a s vyšpuleným zadkem mě začala líbat.
Přešli jsme na pohovku a já ucítil její obtočené prsty na mém penisu. Přiškrtila a znovu povolila.
"Nemuč mě.." Zavzdychal jsem jí do úst.
Chtěla mi odporovat,ale v mžiku ležela bezmocně podemnou.
"Co uděláš teď?" Zašklebil jsem se a začal novou válku mezi mým jazykem a jejím.

Přirážel jsem víc a víc a cítil,jak se její nehty krvavě zarývají do mých zad.
Chvilku jsem se jen tak ladně pohupoval a rázem znovu tvrdě přirazil. Její vzdychy se střidaly s těma mýma.

"Lukasi,co chceš na oběd?"
"Teď nic lásko,jdu udělat skupinu na FB ohledně oslavy." Přikývla a stejně rozpálila pánev.
Otevřel jsem její notebook a vyskočila na mě z tapety naše společna fotka. Musel jsem se pousmát nad tím,jak ti dva na fotce vypadají šťastně.
Přihlásil jsem se na facebook a vytvořil skupinu "B-day action". Napsal jsem Laně,že je druhý správce a ať si pozve koho chce.
Do půl hodiny většina lidí potvrdila účast.
"Jak to jde,zlato?" Přiřítila se ke mě Stacey s talířem číny.
"Dobře,sleduj. A děkuju moc." Natočil jsem k ní notebook a nechal ji,ať si projede účast,zatímco já se ládoval jejím obědem.
"To bude velká akce."
"Mrzí mě,že tam nebudeš. Leda,že bych změnil termín."
"O dva měsíce? Neblázni." Teď už by to bylo horší změnit,když je zaplacený pronájem a když jsou pozváni lidi,ale stejně bych to pro ni udělal.

Večer jsme spolu s Lanou vyrazili na první nákupy ohledně oslavy.
Morgan.Zelená.Absinth.Vodka. To pro začátek musí stačí. Kluci taky něco vezmou,takže pití bude požehnaně.
Nahromadíme peníze a ještě musíme vyrazit na nákupy part II. a III.
Máme toho na práci ještě dost.

Něco mi říká,že na tohle se jen tak nezapomene.

Vydrží nám to!Kde žijí příběhy. Začni objevovat