ep7.

2.2K 206 0
                                    

A.N/ စာလံုးမည္​း​ေလးနဲ႔​ေရးထားတာ​ေတြ မသိမွာဆိုးလို႔ back groud ကိုအမည္​း​ေရာင္​မဟုတ္​ပဲတျခားအ​ေရာင္​နဲ႔ဖတ္​​ေပးပါ​ေနာ္​....
.....................................................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ဖ​ီးနစ္​ငွက္​​ေတြက​ေလ မီး​ေတာက္​ထဲက​ေနျပန္​​ေမြးဖြားတတ္​ၾကတယ္​ ဆိုလိုတာ က မီး​ေလာင္​ရင္​မ​ေသဘူး​ေပါ့ ...ဒါ​ေပမဲ့သူတို႔ျပန္​​ေမြးဖြားလာတာကဘဝအသစ္​အ​ေနနဲ႔​ေနာ္​...အရင္​ဘဝအ​ေနနဲ႔မဟုတ္​ဘူး....သူတို႔က အသစ္​အ​ေနနဲ႔ျပန္​​ေမြးဖြားလာၾကတာ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kris ​ေက်ာင္​း​ေပါက္​ဝမွာ​ေစာင္​့​ေနတာအ​ေတာ္​ၾကာပါၿပီ..... .....

​kris pov# ​ေမွာ္​ဆရာ​ေလး.... သူဘာလို႔မလာတာပါလိမ္​့....
သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမွာထားတာပဲ ......​ေနမ်ားမ​ေကာင္​းတာလား

Kris ရင္​​ေတြဗလာင္​ဆူ​ေနပါသည္​.... သူ႔စိတ္​ထဲမွာလည္​းအ​ေတြး​ေပါင္​းစံု...
​ေနာက္​​ေတာ့မွသူ သတိရသည္​....

Kris# ဟုတ္​ျပ​ီ.... Professor park....ကိုသြား​ေမးရမယ္​.....ဒ​ီ​ေန႔ history ခ်ိန္​မပါဘူးဆို​ေတာ့ library လိုက္​သြားမွ​ေတြ႔မွာ....​ေက်းဇူးျပဳလို႔ ​ေက်ာင္​းမတက္​ပါနဲ႔ဦး......

ဒါ​ေပမဲ့..kris ဆု​ေတာင္​းမျပည္​့လိုက္​....သူသြားဖို႔​ေျခလွမ္​းျပင္​ခ်ိန္​မွာ ပဲ ​ေက်ာင္​း​ေခါင္​း​ေလာင္​းက တီး​ေခ်ၿပီ.....

မတတ္​ႏိုင္​...အတန္​းမွာအတက္​စာရငး္​ထဲပါ​ေအာင္​မနက္​တစ္​ပိုင္​းတက္​ရဦးမည္​....

Shit....

Krisတိုးတိုး​ေလးက်ိန္​ဆဲလိုက္​တယ္​....

Plz...မိုးနတ္​မင္​းႀကီး..ကြၽန္​​ေတာ့​ေမွာ္​ဆရာ​ေလးဘာမွမျဖစ္​ပါ​ေစနဲ႔.....

ဒီ​ေန႔မွပဲ ..အတန္​းခ်ိန္​​ေတြက ကုန္​ခဲလွသည္​...အရင္​အိမ္​မျပန္​ခ်င္​လို႔​ေက်ာင္​းမွာတြယ္​ကပ္​​ေနတုန္​းက​ေတာ့ ကုန္​တာျမန္​လိုက္​တဲ့အခ်ိန္​.....တကယ္​ပါ...အခ်ိန္​ဆိုတဲ့အရာႀကီးကို ဘယ္​နတ္​မင္​းက​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​မွန္​း kris မသိ​ေပမဲ့...ဆိုင္​မည္​ထင္​ထင္​သမ်ွ..သူ​ေတြအကုန္​လံုးကို..လူ​ေရာနတ္​ပါ မက်န္​...​ေစတနာ ​ေမတၱာ​ေတြပိုကာ .... ဂုဏ္​​ပုဒ္​​ေတြကိုခ်ီး​ေျမႇာက္​ၿပီး..ဆု​ေတာင္​း​ေနရပါသည္​့အျဖစ္​.....

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now