ep 15

1.6K 184 2
                                    

"​ေတာက္​....​ဒါကဘယ္​လိုျဖစ္​ရျပန္​တာလဲ...."

ပတ္​တီးအျဖဴ ​ေတြ​ေခါင္​းမွာအ​ေဖြးသားနဲ႔​ေဆးရံုခုတင္​​ေပၚမွာလွဲ​ေနတဲ့ hyung ရဲ႕ ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေမးခြန္​းထုတ္​လိုက္​တဲ့ hyung အ​ေဖရဲ႕မ်က္​ႏွာက္​ိုကြၽန္​​ေတာ္​မၾကည္​့ရဲတာ​ေၾကာင္​့​ေခါင္​းငံု႔ထားလိုက္​မိတယ္​......hyung ကအခုထိသတိမရ​ေသးဘူး

"​ေျပာ​ေလ...."

"ဟို...ရန္​ျဖစ္​တာပါ...ဦး​ေလး..."

သားအတြက္​​ေသာက​ေတြ​ေပြ​ေနတဲ့အ​ေဖတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ ပူပင္​မႈက္​ိုကြၽန္​​ေတာ္​နားလည္​ပါသည္​....
​ေနာက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ကသာအျမဲနာက်င္​​ေစခဲ့​ဲ့သူမဟုတ္​လား.....

"Park chanyeol မွန္​မွန္​​ေျဖ​ပါ... ဟိုတစ္​ခါအန္​ကယ္​့သားရန္​ျဖစ္​လာၿပီးဒဏ္​ရာ​ေတြရလာတာကလဲ...မင္​း​ေၾကာင္​့မို႔လား...."

ကြၽန္​​ေတာ္​ Mr.Wu ရဲ႕မ်က္​ႏွာကို​ေမာ့ၾကည္​့ၿပီး​ေခါင္​းညႇိတ္​ျပလိုက္​တယ္​.....

ခြပ္​......

ထိုးလိုက္​တာအ႐ွိန္​ကမ​ေသးလွတာ​ေၾကာင္​့ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚကိုပံုခနဲလဲသြား​ေပမဲ့.... ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်က္​ခ်င္​းျပန္​ထၿပီး hyung ရဲ႕အ​ေဖ​ေ႐ွ႕မွာဒူး​ေထာက္​ခ်လိုက္​တယ္​...

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ဦး​​ေလး ​ေနာက္​တစ္​ခါမျဖစ္​​ေစရပါဘူး..."

"အဲ့လို​ေနာက္​တစ္​ခါမျဖစ္​​ေစရပါဘူးလို႔​ေျပာမယ့္​့အစား...အန္​ကယ္​့သားနဲ႔မ​ေပါင္​းပဲတျခားသူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔သာသြား​ေပါင္​းပါ...မင္​းတို႔လိုရန္​ျဖစ္​ရမွာဝန္​မ​ေလးတဲ့ခပ္​ဆိုးဆိုး​ေကာင္​​ေလး​ေတြအ​ေၾကာင္​းအန္​ကယ္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းသိတယ္​...."

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေခါင္​းညႇိတ္​ျပလိုက္​မိတယ္​....
ဟုတ္​တယ္​....hyung ကိုဒီ​ေလာက္​ထိဒုကၡ​ေပးရရင္​​ေတာ္​​ေလာက္​ပါၿပီ​ေလ....

"ကြၽန္​​ေတာ္​သတိထားပါ့မယ္​..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
​ေဆးရံုကအျပန္​လမ္​းမွာတြတ္​တီးတြတ္​တာစကား​ေျပာ​ေနတဲ့အ​တြဲ​ေတြက္​ို​ေငးၾကည္​့ရင္​းကြၽန္​​ေတာြမွာအားက်စိတ္​​ေတြတဖြားဖြား​ေပၚလာတယ္​...သူတို႔​ေတြက​ေတာ့လည္​းအခ်စ္​ကလြယ္​ကူ​ေခ်ာ​ေမြ႕လိုက္​တာကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က်မွ ဘာလို႔ဘဝကူးလာတာ​ေတာင္​ခက္​ခဲ​ေနရတာလဲ.....ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေၾကာင့္​့မ်ားလား.....
တကယ္​ဆိုကြၽန္​​ေတာ္​လဲသာမန္​လူအ​ေနနဲ႔​ေမြးလာခဲ့ရမွာ hyung ​ေကာပဲ....
အခုမျဖစ္​သင္​့တဲ့အခ်စ္​တစ္​ခုအတြက္​ hyung နာက်င္​ရျပန္​ၿပီ ...အရင္​က​ေကာ..အခု​ေကာ...

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now