Yeol..မွန္ထဲကသူ႔ပံုရိပ္ကိုၾကည့္ရင္း...စူးစူးဝါးဝါးေအာ္လိုက္သံေၾကာင့္ ...Mr.park ျပန္ေျပးတက္လာေလရဲ႕.....
"သား...သား...ဘာျဖစ္တာလဲ...သား.."
Yeol သူ႔မ်က္ႏွာသူလက္ျဖင့္အုပ္ၿပီးအေဖလုပ္သူကိုေခါင္းခါျပသည္....
ဒါေပမဲ့.....
"သား...ဖယ္စမ္းမင္းလက္ေတြ...သားဆံပင္ေတြ..ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး...ဟင္...."
Yeol သူ႔လက္ေတြကိုေျဖေလ်ွာ့ခ်လိုက္ သည့္အခါတြင္ေတာ့......
"ဟင္...သားမ်က္လံုးေတြ...."
"သူ...သူ...လာသြားတယ္...appa..."
"ဘယ္သူလဲ...သားရဲ႕...."
"အေဖ...."
"ဘယ္လို....."
"......."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ဒီေန႔နဲ႔ဆို hyung ေက်ာင္းမလာတာေလး္ရက္ေတာင္႐ွိၿပီ.....hyung မဟုတ္မွလြဲေရာ..ကြၽန္ေတာ့ကိုမ်ားေၾကာက္သြားတာလား... hyung ဘာျဖစ္ေနလဲ.. kai နဲ႔ lay ကိုေမးေတာ့လဲ...မေျပာျပဘူး.... ဟုတ္မွာပါ...မုန္းသြားတာထင္ပါရဲ႕...
အခု...ဆံပင္အနီေရာင္...မ်က္လံုးစိမ္းေတာက္ေတာက္နဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ကိုေကာ..hyung အရင္လိုပဲခ်စ္ဦးမွာလား...ကြၽန္ေတာ္မေသခ်ာဘူး...အႏၱရာယ္မ်ားတဲ့ကြၽန္ေတာ့ဘဝထဲ...hyung ကိုဆြဲမေခၚရက္သလို...ေဘးမွာလဲအျမဲ႐ွိေနေစခ်င္တယ္...ကြၽန္ေတာ္တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္လြန္းသြားလား...
-------------------------------------------------
"Hey...ေကာင္ေလးမႈိင္လွခ်ည္လားကြ..."သူ႔ကိုဦးတည္ေျပာမွန္းသိတာေၾကာင့္ ... ေျပာလာတဲ့ kai ကိုသူခပ္ယဲ့ယဲ့ ျပံဳးျပလိုက္မိသည္...
"Oh god...yeol..ခုခ်ိန္မွာ..မိန္းကေလးေတြအကုန္လံုးကမင္းကို..က်ိတ္ေႂကြေနတာေနာ္...စကားမစပ္..မင္းရဲ႕အခုပံုစံကအရမ္းမိုက္တယ္...
သူထပ္ၿပံဳးမိျပန္တယ္...ဒီအရာေတြကမေကာင္းတဲ့အေငြ႔အသက္ေတြဆိုတာသူတစ္ေယာက္ပဲသိသည္ေလ...
YOU ARE READING
My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)
Fanfictionေမတၱာနဲ႔ခ်စ္တာမွာအတၱေရာေနမယ္ဆ္ိုရင္သစၥာဆိုတဲ့အရာကဘယ္ခိုင္ျမဲပါ့မလဲ♡ ||completed||