ep8

2.4K 216 0
                                    

​ေက်ာင္​းဆင္​းပါ​ေတာ့ plzzzz

Kris လက္​ကနာရီကို ၾကည္​့ရင္​း...​ေန႔လည္​​ေက်ာင္​းဆင္​းဖို႔က်န္​တဲ့အခ်ိန္​ငါးမိနစ္​ကို တစ္​ကမၻာ​ေလာက္​ ထင္​ ​ေနမိတယ္​......

ကလင္​...ကလင္​........

Yess
Kris တစ္​​ေယာက္​​ေက်ာင္​းစာအုပ္​​ေတြကိုအိတ္​ထဲသိမ္​းက်ံဳးထည္​့ လြယ္​အိတ္​ကို​ေကာက္​လြယ္​ၿပီးထြက္​ဖို႔ျပင္​လိုက္​တယ္​...

Kai နဲ ့ lay က​ေတာ့ နားမလည္​ႏိုင္​သလိုၾကည္​့ရင္​း​ေခါင္​းတခါခါလည္​တခါခါနဲ႔....

Lay # ya..krissy ya ဘယ္​သြားမလို႔လဲည​ေနပိုင္​းအခ်ိန္​မတက္​ဘူးလား..

Kris# ျပန္​​ေတာ့မယ္​ကြာ..အ​ေရးႀကီးကိစၥ ႐ွိတယ္​
..

Kai # အပို​ေတြမင္​း...chanyeol ဆီသြားမလို္႔မဟုတ္​လား...

Kris # သိရင္​ၿပီးတာပဲ...သြားၿပီကြာ...ငါထမင္​းလိပ္​နဲ႔ ​ တျခားစားစရာ​ေတြဝယ္​ရဦးမွာ...သူ​ေနမ​ေကာင္​းဘူးကြ...

Lay # ​ေအးကြာ...bye bye ငါခဏအိပ္​ဦးမယ္​...

Kai # အန္​...ထ..သိုး​ေကာင္​...မင္​းကမစားမ​ေသာက္​ဘူးလား...လဒရဲ႕ ..အိပ္​တာဗိုက္​မဝဘူး..ထ...

Kris ရယ္​ရင္​း ရန္​ျဖစ္​​ေနတဲ့သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေကာင္​ကို...ဘာမွျပန္​​ေျပာမ​ေန​ေတာ့ပဲ ​ေက်ာပိုးအိတ္​​ေကာက္​လြယ္​ၿပီး...အတန္​းထဲက ထြက္​ခဲ့တယ္​....

ပထမ​ေတာ့ professor park ကိုသြား​ေတြ႔မို႔ပါ ဒါ​ေပမဲ့... ​ေတာ္​ၾကာ yeol ဆီမသြားနဲ႔လို႔​ေျပာ​ေနမွာစိုးတာ​ေၾကာင္​့ kris သြားမ​ေတြ႔​ေတာ့ပဲ... ​ေက​်ာင္​းခပ္​လွမ္​းလွမ္​းက mini mart ဆီဦးတည္​ခဲ့တယ္​......

Fashion အသံုးအ​ေဆာင္​ရယ္​ စာအုပ္​​ေတြရယ္​ ဂီတနဲ႔ပတ္​သက္​တာရယ္​ကလြဲၿပီးဘာမွမဝယ္​ဖူးတဲ့ kris တစ္​​ေယာက္​....ဘာဝယ္​လို႔ဝယ္​ရမွန္​း...တကယ္​ကိုမသိတာပါ..yeol ဘာႀကိဳက္​တတ္​လဲ..သူမသိ..ဘာစားခ်င္​​ေနလဲသူမသိ...​

​ေအာ္​... ဒီ​ေနမ​ေကာင္​းတဲ့ကိစၥ​ေလးမွာ​ေတာင္​...yeol နဲ႔ပတ္​သက္​ တာ သူဘာမွမသိပါလား...
​ေနာက္​မွ​ေမးၾကည္​့ရမယ္​...

Kris ဘာမွမဝယ္​တတ္​တာနဲ႔ ခပ္​လြယ္​လြယ္​ ဗိုက္​ျပည္​့တဲ့ ​​ေပါင္​မုန္​႔တို႔... cheese တို႔ ​ေခါက္​ဆြဲတို႔ ဝယ္​ၿပီး..အိမ္​​ေရာက္​ရင္​အဆာ​ေျပအသင္​့စားလို႔​ရ​ေအာင္​ ထမင္​းလိပ္​ သံုးဘူးနဲ႔ capuchino ႏွစ္​ခြက္​ဝယ္​လိုက္​တယ္​... yeol ၾက္​ိုက္​ပါ့မလားမသိ..သူကသူႀကိဳက္​တာဝယ္​တာ...XD

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now