fic ႐ွင္​းတမ္​းနဲ႔အမွားျပင္​ဆင္​ခ်က္​

1.4K 107 3
                                    

ဟုတ္​...ဒီ fic မွာ..yeol ကို​ေစတန္​ရဲ႕သားလို႔​ေျပာခဲ့ပါတယ္​...ျပန္​ျပင္​ထားပါတယ္​..နတ္​ဆိုးလို႔ပဲျပင္​ထားတာပါ.ကြၽန္​​ေတာ္​ဆိုလိုတဲ့ satan ဆိုတာ...မာရ္​နတ္​...ဆ္​ိုးယုတ္​တဲ့နတ္​လို႔​ေျပာတာပါ...နတ္​ဆိုးပါ..က်မ္​းစာ​ေတြပံုျပင္​​ေတြထဲက... satan နတ္​မဟုတ္​ပဲ...
Chinese legend ပါ Ni Tou(牛头 )
ဆိုတဲ့...guard of the hell ပါ...😊...
ငရဲကလာတဲ့သူမို႔ authorက ... အနီ​ေရာင္​အမွတ္​နဲ႔ကိုယ္​စားျပဳခဲ့ပါတယ္​..
သူက.ငရဲကိုလမ္​းျပ​ေပးရတဲ့သူပါ....
​ေသျခင္​းတရားကိုကိုယ္​စားျပဳပါတယ္​......
က္​ိုးကြယ္​ျခင္​းခံရလားဆို​ေတာ့....? ​ေ႐ွ႕က​ေျပာခဲ့သလိုပဲ...​ေ႐ွးဦးတ႐ုတ္​လူမ်ိဳး​ေတြက​ေတာ့ကိုးကြယ္​ရင္​ကိုးကြယ္​ခဲ့မွာ​ေပါ့ပူ​ေဇာ္​ပသတာက​ေတာ့႐ွိပါတယ္​..
ကိုးကြယ္​တဲ့နတ္​​ေတြနဲ႔လက္​ဆက္​​ေပးတတ္​တဲ့ဓ​ေလ့က​ေတာ့....နတ္​ယံုၾကည္​သူ​ေတြရဲ႕အသိုင္​းအဝိုင္​းတိုင္​းမွာတကယ္​႐ွိပါတယ္​....ျမန္​မာမွာ​ေရာ...ကမၻာမွာပါ႐ွိတာပါ..😊.....
ဒီfic ကlegend နည္​းနည္​းပါတဲ့ ficition သက္​သက္​ပါ...ficition လိုပဲဖတ္​​ေပးဖို႔​ေမတၱာရပ္​ခံပါတယ္​​ေနာ္​....legend ကို​ေနာ​ေၾကသူတစ္​​ေယာက္​လည္​းမဟုတ္​ပါဘူး....
😁😁....
Ni Tou ရဲ႕အ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့...ဖတ္​မိရသ​ေလာက္​...သိပ္​က်ယ္​က်ယ္​ျပန္​႔ျပန္​႔​ေဖာ္​ျပထားတာမ်ိဳးမ႐ွိပါဘူး........
马面 Ma main လို႔​ေခၚတဲ့ ျမင္​းမ်က္​ႏွာနဲ႔ guard ရဲ႕ partner ပါ...
But guard of hell ဆို​ေတာ့..အင္​း...

ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​..ဒီ fic ကိုဒီအပိုင္​းထိဖတ္​လာ​ေပးတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးတကယ္​တင္​ပါတယ္​
Ni Tou အ​ေၾကာင္​းဖတ္​ခ်င္​ရင္​​ေတာ့..

https://www.pinterest.com/pin/173107179397932498/

ပါ....တကယ္​တမ္​းလာ​ေျပာခ်င္​တာက...yeolရဲ႕အ​ေဖဟာ... chinese legend ထဲက Ni Tou ကို author ျပန္​ၿပီးဖန္​တီးထားတဲ့...ဇာတ္​​ေကာင္​တစ္​ခုသက္​သက္​ပါပဲ......
ၿပီး​ေတာ့ဒါက fiction ​ေလ​ေနာ္​....legend ကိုျပန္​​ေရးတာမဟုတ္​လို႔...fictionလိုပဲဖတ္​​ေပးပါ....
စိတ္​ကူးယဥ္​​ေကာ legend ​ေကာ​ေရာတဲ့ fic တစ္​ပုဒ္​အ​ေနနဲ႔​ေပါ့...
စိတ္​ဝင္​စားဖို႔မ​ေကာင္​းရင္​လဲတကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....
လာ႐ွင္​းမွပို႐ႈပ္​ကုန္​ၿပီလား​ေတာင္​မသိဘူး😂😂

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now