ep 14

1.6K 168 0
                                    

အတန္​းတက္​သာ​ေနရတာ....စိတ္​ကမခ်...ဟို​ေကာင္​​ေလး...ဘယ္​သြားလဲမသိ...မ​ေတာ္​..တစ္​ခုခုျဖစ္​မွဒုကၡ...aish...မသိ​ေတာ့ဘူး....သူအဆင္​​ေျပမွာပါ...yeol သူ႔ကိုယ္​သူကာကြယ္​ႏိုင္​ပါတယ္​....
___________________________________

Ring...ring.....ring.....

"ကဲ...မနက္​ျဖန္​...အိမ္​စာထပ္​ဖို႔မ​ေမ့ပါနဲ႔​ေနာ္​....
​ေဟ့...ဟို​ေက်ာင္​းသား...ဆရာမ မႏႈတ္​ဆက္​ရ​ေသးဘူး​ေလ....ဟဲ့...​ေအာ္​.."

​ေနာက္​က​ေနလွမ္​း​ေအာ္​​ေနတဲ့...ဆရာမအသံကိုကြၽန္​​ေတာ္​ဂ႐ုမထားႏိုင္​ပဲ....​yeol ​ေစာင္​့​ေနမည္​...ဆိုသည္​့​ေနရာကိုကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပးရသည္​....

"ဟင္​း....yeol.. ​ေရ...yeol..."

ခက္​​ေခ်ၿပီ.....သူ​ေျပာတဲ့​ေနရာ​ေရာက္​သည္​့တိုင္​...သူ႔အရိပ္​သူ႔အ​ေျခ....တစိုးတ​ေစ့မွမ​ေတြ႔....ဘယ္​​ေတြမ်ား​ေလ်ွာက္​သြား​ေနလဲ...ဒီက​ေလးစုတ္​...

"Yeol ...​ေရ...yeol..."

"Hyung....."

ပုခံုးကိုပုတ္​ၿပီး...ခပ္​ဖြဖြ​ေခၚလိုက္​သည္​့ဘယ္​လိုမွမမွားႏိုင္​​ေသာသူ႔အသံ​ေၾကာင္​့...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​ကိုလွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့...သူ...

"Yeol ....ကိုယ္​..အု.."

ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြ​ေပၚက်​ေရာက္​လာသည္​့ခပ္​​ေႏြး​ေႏြးအထိအ​ေတြ႕တစ္​ခုက...ကြၽန္​​ေတာ့ကိုမွင္​တက္​သြား​ေစတယ္​....
အနမ္​းမွန္​သမ်ွကိုက္​ိုယ္​ကခ်ည္​းစခဲ့ရတဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာ
သူမ်ားဦး​ေဆာင္​သည္​့အနမ္​း​ေအာက္​မွာခဏတာ...အသက္​႐ွဴ ရပ္​သြားခဲ့ရသည္​.....

"Hyung ... ကိုကြၽန္​​ေတာ္​ခ်စ္​တယ္​...hyung."

​ေက်ာင္​းအကြယ္​...လမ္​း​ေထာင္​့​ေလးမွာ...သူ႔​ေမး​ေစ့ကိုကြၽန္​​ေတာ္​့ပုခံုး​ေတြ​ေပၚမွီတြယ္​ရင္​း....ခပ္​​ေမာ​ေမာအသံနဲ႔..​ေျပာလိုက္​သည္​့....က​ေလးဆန္​​ေသာစကားတစ္​ခြန္​းကို...ကြၽန္​​ေတာ္​နားမလည္​ႏိုင္​ျဖစ္​႐သည္​....

"Wae...yeol...ထူးထူးဆန္​းဆန္​း..."

"ဘာလဲ...မခ်စ္​ဘူးလား....hyung.."

ကိုယ္​ကိုဆတ္​ခနဲခြာၿပီး...ထိတ္​ထိတ္​ျပာျပာ​ေမး​ေနတဲ့...က​ေလးအ​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေကာင္​​ေလးကို..
ကြၽန္​​ေတာ္​ရင္​ခြင္​ထဲထည္​့ၿပီး...တင္​း​ေန​ေအာင္​ဖက္​ထားလိုက္​မိတယ္​...

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now