ep 18 (final)

3.1K 220 17
                                    


" chanyeol...ah......"

ကြၽန္​​ေတာ္​အျပင္​ကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ gege ရယ္​​ေလ....
သူ႔အျပာ​ေရာင္​ဝတ္​စံုက္​ိုမၿပီး....စမ္​း​ေခ်ာင္​းကူးဖို႔ခ်ထားတဲ့​ေက်ာက္​တံုး​ေတြကိုခုန္​ကူးၿပီး​ေျပးလာ​ေနတာ.....
လက္​ထဲမွာကယပ္​​ေတာင္​တကားကားနဲ႔......

" ge...ဘာလာလုပ္​တာတုန္​းရြာျပင္​အထိ....ge ကဒီအခ်ိန္​ရြာသား​ေတြအတြက္​မိုး​ေခၚပြဲလုပ္​ဖို႔....
ရြာလယ္​ကအ​ေဆာင္​မွာ႐ွိ​ေနရမွာကို....."

ကြၽန္​​ေတာ္​လက္​ထဲကျမႇားကို​ေက်ာကုန္​းက...အိတ္​ထဲျပန္​ထည္​့ရင္​း....​ေလးကိုပါလြယ္​ထားလိုက္​တယ္​....

" အာ...မိုး​ေခၚတာကတစ္​ပတ္​​ေလာက္​ၾကာမွာ... yeol ရဲ႕.... Ge ကလြမ္​း​ေနရမွာ...ဒါ​ေၾကာင္​့လာ​ေတြ႔တာ...."

ကြၽန္​​ေတာ္​...စိတ္​ပ်က္​သလို...က်စ္​ခနဲစုတ္​သပ္​လိုက္​မိတယ္​....
သူဒီလိုလာခ်င္​းတိုင္​းလာလို႔မရ....
ျပသနာအႀကီးအက်ယ္​တက္​ႏိုင္​သည္​....

" gege ရာ...အခု yeol တို႔အတူ႐ွိ​ေနတာသိရင္​ျပသနာတက္​မွာ..."

ဟုတ္​သည္​....သူကတစ္​ရြာလံုးရဲ႕အားထားရာ...​ေရနဂါးရဲ႕​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ျခင္​းခံရသူ....
တစ္​နည္​း​ေျပာရရင္​...မိုးရြာ..မိုးရပ္​ဖို႔အတြက္​...သူ႔အကူအညီလိုသည္​......
သူကမင္​းသား​ေလး...ကြၽန္​​ေတာ္​ကနတ္​ဆိုး.......
ဘယ္​လိုမွ​လိုက္​ဖက္​တာမဟုတ္​....
ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​​ေျပာင္​းရင္​ဒုကၡ​ေပးတတ္​တာ​ေၾကာင္​့...
ခုလိုရြာျပင္​ထုတ္​ခံထားရတာပဲၾကည္​့....
ရြာသူရ​ြာသား​ေတြကကြၽန​္​​ေတာ္​့ကိုမုန္​းၾကတယ္​....
ဟင္​့အင္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူတို႔ရဲ႕ဘိုး​ေဘးအယူမွားသူ​ေတြဖန္​တီးခဲ့တဲ့....သူတစ္​​ေယာက္​​ေလ.....သူတို႔မလြန္​ဘူးလား....
ဒါ​ေပမဲ့...​ေတြးၾကည္​့ျပန္​​ေတာ့လည္​းသူတို႔မလြန္​ပါဘူး....ကြၽန္​​ေတာ္​ကဒုကၡ​ေပးတတ္​တာက္​ိုး.......

" မရဘူးကြာ..အရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတာကို......"

ကြၽန္​​ေတာ္​သက္​ျပင္​းဟင္​းခနဲခ်ၿပီး.... gege
ရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေတြ​ေပၚအနမ္​းတစ္​ပြင္​့​ေႁခြခ်လိုက္​တယ္​...ႏူးႏူးညံ့​ညံ​ေလး.......​ေခြၽးသိပ္​လက္​​ေဆာင္​​ေပါ့...

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now