မစည္ကားအပ္တဲ့အရပ္မွာလူေတြစည္ကားေနျပန္ပါၿပီ....ရြာမလိုနဲ႔မႈိင္းညိဳ႕ ေနတဲ့မိုးက...အမည္းေရာင္ဝတ္လူတစ္စုကိုအားနာဟန္တူရဲ႕....အရိပ္ရရံုေလာက္ပဲအံု႔ေပးထားၿပီး...မိုးနံ႔သင္းေနတဲ့ေလႏုေအးတို႔ကကလူက်ီစားလို႔....
Company ပိုင္႐ွင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးခရီးဆိုေတာ့လည္းလိုက္ပို႔တဲ့သူမ်ားေပမေပါ့....
အကုန္လံုးရဲ႕မ်က္ႏွာေတြကေတာ့....ေကာင္းကင္နဲ႔အၿပိဳင္မႈိင္းညႇဳိ့ေနေလရဲ႕...." စိတ္ထိန္းပါကြာ....ေနာ္...."
ပုခံုးကိုဖ်စ္ညႇစ္ရင္းေျပာလာတဲ့ kai ရဲ႕စကားေတြေၾကာင့္ kris မ်က္ဝန္းေထာင့္ကေန....မ်က္ရည္လံုးေလးတခ်ိဳ႕ကမရည္ရြယ္ပါပဲလိမ့္ဆင္းသြားေလသည္.....
စိတ္ထိန္းရမည္တဲ့.....
မီးသၿဂိဳဟ္စက္ထဲကိုေရာက္သြားတဲ့အေဖျဖစ္သူကိုၾကည့္ေနရတဲ့သားတစ္ေယာက္ရဲ႕ခံစားခ်က္က္ိုိုသူဘယ္လိုထိန္းရပါ့.....
"ငါ....ငါ..."
"မင္းငိုခ်င္ရင္ငိုလိုက္ေလ...."
lay ရဲ႕စကားေၾကာင့္....သူအသံတိတ္ပဲမ်က္ရည္ေတြကိုလြတ္လပ္ခြင့္ေပးလိုက္မိတယ္.....
ငိုပါရေစ.....
တစ္ခုခုဒါမွမဟုတ္တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕တန္ဖိုးကိုဆံုး႐ႈံးရၿပီးမွအျမဲသေဘာေပါက္တတ္တဲ့လူမိုက္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔သူငိုပါရေစ......ဒီျမင္ကြင္းေတြက္ိုခပ္လွမ္းလွမ္းကေနလွမ္းၾကည့္ေနတဲ့... အနက္ေရာင္ suit နဲ႔ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကေတာ့....သူ႔ေျခလွမ္းေတြကိုလာရာလမ္းအတိုင္းျပန္လွည့္ရင္း....
ျမင္းကြင္းကေတာ့ျဖင့့္.....လွပမေနခဲ့ပါေလ......
-------------------------------------------------"လာထိုင္သား...အန္ကယ္ေျပာစရာ႐ွိလို႔ေခၚလိုက္တာ....."
Kris,တစ္ခ်က္ျပံဳးျပရင္း....အမႈစစ္ဆိုသူၫႊန္ျပေသာေနရာမွာဝင္ထိုင္လိုက္သည္....
YOU ARE READING
My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)
Fanfictionေမတၱာနဲ႔ခ်စ္တာမွာအတၱေရာေနမယ္ဆ္ိုရင္သစၥာဆိုတဲ့အရာကဘယ္ခိုင္ျမဲပါ့မလဲ♡ ||completed||