ep 13

1.8K 176 2
                                    

သစ္​ပင္​တစ္​ပင္​​ေအာက္​ကခံု​ေလးမွာ​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​​ေယာက္​....အင္​း.ထိုင္​​ေနၾကတယ္​​ေပါ့........တစ္​​ေယာက္​ကစာအုပ္​တစ္​အုပ္​ကိုသဲႀကီးမဲႀကီးဖတ္​​ေနၿပီး​ေနာက္​တစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့....သစ္​ပင္​နဲ႔မနီးမ​ေဝး​ေဘာလံုးကြင္​းထဲက​ေက်ာင္​းသား​ေတြကို​ေငးၾကည္​့လို႔......

"Yeol .."

"အင္​း...​ေျပာ..."

ျပန္​သာ​ေျဖလိုက္​​ေသာ္​လည္​းမ်က္​လံုး​ေတြကခုခ်ိန္​ထိစာအုပ္​က​ေနမခြာ​ေသး​ေသာ...​ေကာင္​​ေလးကို...စကားစသူ​ေကာင္​​ေလးကအလိုမက်သလိုၾကည္​့သည္​.....

"Yeol...."

"အင္​း...​ေျပာ....."

"Aish...စာအုပ္​ႀကီးခဏခ်ထားပါ...hyung နဲ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲဒီလို​ေတြ႔ခ်ိန္​​ေလး...စကား​ေလးဘာ​ေလး​ေျပာဦး​ေပါ့....."

"Hyung ကဘာ​ေျပာခ်င္​လို႔လဲ......."

"​​ေအာ္​..တျခားအ​ေၾကာင္​း​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး..ကိုယ္​တို႔...ကခ်စ္​သူ​ေတြအဆင္​့​ေတာင္​မဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​...လြန္​ခဲ့တဲ့တစ္​ပတ္​...."

"Hyung...."

"စတာပါ....ဒါမ်ိဳးက်႐ွက္​တတ္​သား....."

*႐ွက္​လို႔မဟုတ္​ဘူးဆိုတာ hyung သိ​ေအာင္​ဘယ္​လို​ေျပာျပရမလဲ..hyung ရယ္​....*

"ဒါပဲ​ေျပာ​ေနမွာဆိုကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်ာင္​းမတက္​ဘူး...အ္​ိမ္​ျပန္​မွာ...."

"မျပန္​ပါနဲ႔ yeol ရယ္​....ဒီအ​ေၾကာင္​းမ​ေျပာ​ေတာ့ဘူး.....ဟိုတစ္​ခါ hyung တီးျပတဲ့ piano songကိုမွတ္​မိလား..."

"အင္​း....."

"အဲ့ဒါက​ေလ.... hyung ရဲ႕သစၥာတည္​ထားတဲ့သီခ်င္​း..."

"ဘယ္​လို...."

"Hyung .... ရဲ႕ခ်စ္​သစၥာ​ေပါ့....ဒီသီခ်င္​းကို...hyung ရဲ႕အခ်စ္​စစ္​ သာလ်ွင္​ၾကားႏိုင္​ပါ​ေစဆိုၿပီး​ေလ....hyung တီးျပခဲ့​ေသးတယ္​ kai တို႔ကို...ဒါ​ေပမဲ့ထူးထူးဆန္​းဆန္​း... piano ခလုတ္​​ေတြက..တီးျပမယ္​လုပ္​တိုင္​းတစ္​ခုမဟုတ္​တစ္​ခုျဖစ္​တယ္​....​ေဟာဒီက yeol ကိုတီးျပ​ေတာ့..အစစအရာရာအဆင္​​ေျပတာကိုၾကၫ္​့ၿပီး hyung ​ေပ်ာ္​လိုက္​တာဆိုတာ..."

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now