ep9

1.9K 216 2
                                    

"Yeol..yeol...အ.."

Kris chanyeol ကို ဆြဲထူဖို႔ျပင္​​ေပမဲ့ လက္​က ဒဏ္​ရာကနာသည္​့အျပင္​...ခုနက..yeol တက္​နင္​းသြားတဲ့ လက္​ဖ်ံက အနာ႐ွိန္​​ေၾကာင္​့ ဘယ္​လိုမွထူမရ...

​​ေဂ်ာက္​...

အိမ္​တံခါးဖြင္​့သံနဲ႔အတူ..ဝင္​လာသူက..professor park...

"Sam..လုပ္​ပါဦး...sam yeol ဘာျဖစ္​တာလဲ.မသိဘူး...."

Kris ရ​ဲ ့အသံ​ေၾကာင္​့ mr.park သူ႔အိတ္​ကို​ပစ္​ခ်ၿပီး​ေနာက္​​ေဖးကို​ေျပးလာ​ေလရဲ႕...

"ဟင္​..သား kris ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ..."

ၾကမ္​းျပင္​မွာလဲ​ေနတဲ့ yeol ကိုၾကည္​့ၿပီး Mr. park အ​ေျခအ​ေနအရပ္​ရပ္​ကိုသ​ေဘာ​ေပါက္​သြား​ေခ်ၿပီ....

"သား..kris yeol ရဲ႕အခန္​းကိုသြား..အိပ္​ယာအသင္​့ျပင္​ထား...ျပတင္​း​ေပါက္​​ေတြကို lock ခ် ..ထား...အံဆြဲထဲကစာအုပ္​ကို​ေကာ​ေသာ့​ေရာ အျပင္​ထုတ္​ထား...ဆရာသူ႔ကို ​ေခၚခဲ့မယ္​"

"Nae..nae..sam"

Kris ရင္​ထဲ႐ႈပ္​​ေထြးက်ပ္​တည္​း​ေနသည္​...professor park ဘာ​ေျပာလဲသူ
​ေသခ်ာနားမလည္​​ေပမဲ့...သူသိတာတစ္​ခု​ေတာ့႐ွိသည္​...ဒါက professor park ခိုင္​းတာကိုလုပ္​ကိုလုပ္​ရမည္​ဆိုသည္​့အသိ...

Kris ​ေလွကားကိုဝ႐ုန္​းသုန္​းကား​ေျပးတက္​ၿပီး...
Mr.park ခိုင္​းသမ်ွကိုလုပ္​ထား​ေပးလိုက္​​ေလသည္​....

သည္​့​ေနာက္​တြင္​​ေတာ့....
-------------------------------------------------
အိပ္​ယာ​ေပၚမွာလွဲ​ေနသည္​့..yeol ရဲ႕ပံုရိပ္​ကျဖဴ စင္​လြန္​းလွသည္​....ဒီ​ေလာက္​ ျဖဴ စင္​ ၿပီး ၾကင္​နာတတ္​တဲ့သူတစ္​​ေယာက္​က ခုနကလို အျပဳ အမူမ်ိဳး ဘာ့​ေၾကာင္​့လုပ္​လဲ...kris လံုးဝစဥ္​းစားမရ...

"သား..kris ..​ေအာက္​ခဏဆင္​းခဲ့ကြာ..ဆရာတို႔ စကား​ေျပာရ​ေအာင္​"

​ေျပာၿပီးထသြားတဲ့ ဆရာျဖစ္​သူရဲ႕ အျပဳ အမူ​ေၾကာင္​့ kris ရဲ႕ရင္​ထဲ ခုနကထက္​​​ေတာင္​ ႐ႈပ္​​ေထြးသြားရသည္​ပဲ...လည္​ပင္​းက ပလာစတာ​ေၾကာင္​့ အသက္​႐ွဴ ရခက္​​ေနသလိုခံစား​ေနရသည္​့အျပင္​...

သူ​ေအာက္​ထပ္​ကို​ေရာက္​​ေတာ့ mr.park ​ေျပာလိုက္​တဲ့စကားက သူ႔ ႏွလံုးသား​ေတြကို​ေျဗာင္​းဆန္​​ေစကာ..အသက္​႐ွဴ လမ္​း​ေၾကာင္​း​ေတြ​ကို​ေတာင္​က​ေမာက္​ကမျဖစ္​​ေစခဲ့​ေလသည္​​...

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now