ep 12

1.8K 180 7
                                    

yeol kris ရဲ႕​ေဘးမွာၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလးလွဲ​ေနရင္​း...တ​ေလာကအိပ္​မက္​ထဲမွာ​ေပၚလာၿပီး...ခုခ်ိန္​ထိျပန္​​ေပၚမလာ​ေတာ့တဲ့...သူ႔အ​ေဖပါဆိုသည္​့လူအ​ေၾကာင္​းကို​ေတြး​ေနမိသည္​.....

"Yeol....."

"Imm hyung ​ေျပာ....."

"ဒီည...ဟီး...ဒီည hyung အိမ္​မွာအိပ္​မလား...."

"အန္​....hyung ကလည္​း..."

"Wae...."

ဒီတိုင္​းစကား​ေလးစတာက္​ို နားရြက္​ထိပ္​​ေလး​ေတြ...ႏွာသီးထိပ္​​ေလး​ေတြပါ...ရဲတက္​လာတာ​ေၾကာင္​့...kris တမင္​တကာပဲ...ျပန္​​ေမးလိုက္​တယ္​.....တကယ္​ကသူ႐ိုး႐ိုးသားသားပဲ​ေမးတာပါ...ဒါကို...yeol ကဘယ္​လိုအ​ေတြး​ေပါက္​သြားလဲမသိ...

"Ar..arnyi...hyung နဲ႔ဘယ္​လိုအိပ္​မလဲ...hyung appa​ေကာomma​ေကာ႐ွိတာကို...."

"Hyung ကဒီတိုင္​းအ​ေဖာ္​လုပ္​​ေပးဖို႔ပဲ​ေျပာတာပါ.."

"အင္​း...အင္​း​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေကာဘာ​ေျပာလို႔လဲ..."

"လြယ္​ပါတယ္​....hyungကို...ဟိုခံု​ေပၚက ph ​ေလးယူ​ေပး..."

Yeol သူ႔ဆံပင္​နီရဲရဲကို ထိုးဖြရင္​း...နားမလည္​သလိုနဲ႔... ကုတင္​​ေဘးစားပြဲ​ေပၚက kris ph ကိုယူ​ေပးလိုက္​တယ္​...

"႐ွဴ း... heollo papa... appa အန္​တီ rose ကို​ေခၚၿပီး ဒီညခရီးထြက္​မလို႔ဆို?...သြား​ေလ...papa..yeol ကဒီညသားကိုလူနာ​ေစာင္​့လာလုပ္​​ေပးပါ့မယ္​တဲ့...."

"......"

"Nae...papa စိတ္​ ,ခ်ပါ...ဘယ္​မွမသြားဘူး...သားလည္​း​ေနမွမ​ေကာင္​းတာ..."

"Nae papa.."

"Yehet...."

"ဘာ...ဘာ.တဲ့လဲ hyung....."

"ခြိ...အဲ့ဒါဆိုသူသြားမယ္​တဲ့....အဲ့ဒီ့ခရီးကလည္​းမထြက္​မျဖစ္​ထြက္​ရမွာ...တဲ့...."

A moment later....

Knock ....knock......

"​ေဟာ...hyung အ​ေမလားမသိဘူး..."

"မိ​ေထြးပါကြာ...."

Yeolတံခါးသြားဖြင္​့​ေပးလ္​ိုက္​တယ္​.......

"​ေအာ္​...​ေရာ့..သား..သားသူငယ္​ခ်င္​းအတြက္​...​ေဆးရယ္​...coffee ရယ္​ မုန္​႔ရယ္​...အဟင္​း...သားနဲ႔အ​ေဖာ္​လုပ္​​ေပးတာ​ေက်းဇူးပါသားရယ္​....ဒီခရီးကလည္​းမထြက္​မျဖစ္​မို႔ပါ...အိမ္​တံခါး​ေတြအကုန္​ပိတ္​ခဲ့မယ္​​ေနာ္​....​ေအာ္​.. သားအတြက္​လည္းcoffee ပါတယ္​...​ေသာက္​လိုက္​ဦး.."

My heart is published (ပံုနွိပ္ထားျခင္းခံရေသာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕နွလံုးသား)Where stories live. Discover now