Drumul a fost lung si dus spre primejdii marii, dar nu se oprea si nici inapoi nu privea.
Ajunsese in apropierea unei paduri, iar seara tot se lasa. Ziua urmatoare se implineau cei 10 ani ai fetei.
Noaptea aceea fata isi facuse culcusi intr-un copac la marginea padurii, ferit de animale dar nu si de razele lunii pline si cerul instelat. Noaptea aceea fiind cea mai lunga dar cea mai frumoasa.
In acea dimineata viata ei se schimbase, nu stia unde sa mearga si ce sa faca. Cobora usor din copac si mergand prin padurea mare auzi glasuri, rasete de copii. Fata speriata incearca sa fuga dar parca glasurile se apropiau de ea,tot mai speriata fuge in continoare, iar in urama glasurile tot mai vesele si mai apropiate.
Deodata rezemandu-se de un copac, ii apare in fata un baiat de varsta ei si o fata cu un an mai mare.
Speriata Emma incepu sa fuga dar mereu o prindeau dupa urme, atunci prinde curaj, se opreste ii priveste in ochi si ii lasa sa o priveasca din toate partile.
Atunci el se prezinta:
-Buna eu sunt SUNY dar poti sa-mi spui SU, cine esti si ce faci in padure singura?
-Am fugit, spune fata cu glas tremurat.
-De ce? Intreaba SU mirat.
-Familia mea este prea complicata...
-Ea este sora mea KIMA, dar poti sa-i spui KIM.
-Eu sunt EMMA.
Fata vesela o priveste pe KIM si o intreab unde locuiesc.
-Locuim aici, in padure la templu alaturi de tatal nostru, unchiul nostru, fiul sau, si cei 9 dragoni.
-Hai vino cu noi, cred ca iti este foame si esti obosita, tatal nostru o sa fie incantat de noul oaspete.
Asa toti trei se indrepta spre templul unde urma adevarata aventura.
CITEȘTI
Aventuri in viata Emmei
ActionToti isi aleg poeme ,romane de dragoste, drama, mister sau actiune, numai eu am ales sa le am pe toate, ca un copil intr-un magazin de jucarii. Totulincepe intr-o zi, cu o fetita mereu vesela. Fetita avea un frate, un tata...