Dumnezeu iti ofera o noua sansa in fiecare zi care urmeaza, trebuie pretuita fiecare sansa fiecare moment, n-ai de unde sa sti unde se opreste tot, unde se taie firul, si atunci nu ramai decat cu amintiri.
EMMA avea o viata frumoasa dupa parerea ei si nu vedea cum ar fi o zi alt fel, diferita sau macar sa nu se vada cu EDY sau cu cei doi frati.
O noua cearta a parintiilor pe ea o face din nou sa plece, sa se plimbe, si intr-un final sa vrea din nou sa fuga de acasa.
Plimbadu-se pe toate drumurile doar pentru a se linistii si a decide ce va face vede o batranica, plangea, in timp ce dragii ei copii erau in curte vorbind cum sa imparta casa printeasca.
EMMA o ajuta sa intre in casa ii da o cana cu apa si o pune sa se odihneasca, dar femeia batrana si obosita ii alunga pe cei doi din curte in timp ce fata vrea sa o ajute in continuare pe femeie sa se simnta mai bine.
Dupa cateva ore batranica se trezeste si vede ca fata nu plecase inca, curioasa cum de a ramas si nu a plecat deja incerca sa-i auda povestea.
EMMA nu avea destul curaj sa-i povesteasca, nu stia ce va gandii despre ea atunci cand ii va sti trecutul, dar femeia nu vroia sa o lase fara sa-i stie viata, asa ca ii propune sa isi spun ea povestea iar dupa EMMA sa o spuna pe a ei.
Batrana avea doi copii, o fata si un baiat, o chema NINA, era vaduva si traia intr-un conac, era bolnava si singura, cei doi copii ai ei vor doar conacul si sa o duca la un azil, dar pentru asta trebuia sa le faca actele pentru conac cea ce batrana nu vroia.
EMMA asculta cu grija si parca ii era mila de tot ce i se intampla batranei, acum era randul ei sa-si povestesca viata si cu teama de reactia batranei povesteste prin ce a trecut ea. Batrana o asculta cu atentie si la fiecare durere a EMMEI parea ca o resimnte ea, tunci EMMA ajunge si la partea ca ea acum este plecata de la printii ei si ca nu vrea sa se intorca acum acolo.
NINA ii propune fetei sa stea cu ea, fata neavand unde merge si fiind seara accepta propunerea ei, se muta cu ea acolo bucuroasa ca nu trebuie sa se ascunda de ea si ca putea sa aiba o viata linistita, batrana o asculta, era ca o a doua mama pentru fara de 12 ani. Cei doi copii apareau mereu incercand sa ia conacul dar nu reusesc.
CITEȘTI
Aventuri in viata Emmei
ActionToti isi aleg poeme ,romane de dragoste, drama, mister sau actiune, numai eu am ales sa le am pe toate, ca un copil intr-un magazin de jucarii. Totulincepe intr-o zi, cu o fetita mereu vesela. Fetita avea un frate, un tata...