Sa ai o viata linistita, asta cauta multi dar e asa de greu pentru unii sa o gaseasca, dar mai exista si acele persoane rare care se multumesc cu viata pe care o au.
O zi de vara care iti lumineaza gandurile si te face sa zambesti, dar care unii si-ar dorii sa fie normala, macar o zi normala. EMMA dorea asta, sa aiba o zi in care sa nu existe lumea, sa fie un loc in care sa nu existe solutii pentruca nu sunt probleme, dar problemele mereu apar unde este ea, in lumea rela.
Azi o las pe EMMA sa povesteasca.
EMMA:
Ma trezesc de dimineata, o zi ca oricare alta, putin mai obosita dupa ultimele intamplari, cearta si impacarea cu EDY, coma, prietenii, m-au obosit. Ma pregatesc de o zi de scoala, ma imbrac in uniforma de scoala si pornesc intr-o minciuna, in viata pe care o fata de varsta mea o are, dar eu doar ma prefac ca o am, imi desenez un zambet pe fata care nu devine real pana cand nu-mi vad prietenii de la scoala, care desi nu imi stiu viata tot ma fac sa ma simnt bine. Incep orele, astept sfarsitul lor sa ma duc la sediu, la EDY la cazurile care sunt de rezolvat, la locul unde ma simnt cat de cat mai bine, mai reala.
S-au terminat orele mele, pornesc spre sediu, pe drum ma suna EDY si imi spune sa ne intalnim mai bine la el ca la sediu nu sunt tocmai in siguranta in momentul de fata. Se pare ca cei doi care m-au impuscat ma cred moarta dar au si ochi prin sediu, si ma refer la spioni corupti care fac orice pentru bani, asa ca mai bine ii las sa creada asta, de faptul ca sunt in viata nu stiu prea multe persoane.
Ajung la EDY si am o surpriza, ma roaga sa rezolv acest caz singura pentru a se ocupa mai bine de cazul meu, sa afle cine ma impuscat si ce nu trebuia sa aflu. Accept si plec in rezolvrea cazului, la locul faptei gasesc o persoana dubioasa, si curioasa din fire cum sunt eu incerc sa aflu cat mai multe.
-Hey, cine esti?
In acel moment barbatul fuge, neintelegand situatia il urmaresc si incerc sa-l prind, dupa o urmarire ca in filme ajung intr-o infundatura, barbatul se opreste si nu mai incearca sa fuga spre surprindere mea care ma asteptam la o noua cursa.
-Cine esti?
-Nu cred ca esti chiar atat de curioasa incat sa afli.
-Ba cam sunt, si cam foarte curioasa, ce cauti tu aici? in biroul acesta a fost o crima, sti ca vizita ta aici te-a pus pe lista de suspecti nu?
-As vrea eu sa fi facut asta, asa m-as fi razbunat pentru toate lucrurile.
-Care lucruri?
-Scuze, n-am incredere in spioni, in nici un fel de spioni.
-Ok, cum pot sa te fac sa ai incredere, daca nu esti tu vinovat cine este si ce cauti aici?
-Bine iti spun, oricum nu te crede nimeni daca spui cuiva, n-ai martori.
-Sti si cum functioneaza chestia cu martorii, baiat informat ce sa zic.
-Eu sunt JONY CHERAN, sunt furnizor de arme, orice fel de arme, eu le fac si le vand, normal, nu pe bani putini, tipul asta imi era dator vandut, acum ca a murit nu am de unde sa scot banii pe armele vandute lui, si am crezut ca gasesc ceva in seif cat sa acopere suma.
-Ai permis pentru asa ceva?
-Nu, dar daca nimeni nu afla eu sunt multumit, fac asta de ani buni, si tocmai o taca de fata ma prinde, e jenant pentru unul ca mine.
-Atunci, am o idee, ne ajutam reciproc.
-Adica???
-Tu ma ajuti sa gasesc faptasul crimei si sa rezolv cazul, eu fac meseria ta sa fie legala, si o sa ai si un cumprator, adica eu.
-Esti mica dar te targuiesti destul de bine.
Atunci cei doi bat palma si JONY o trage mai aproape zicandu-i cu seriozitatea cea mai mare.
-Daca faci vreo jmecherie si nu te ti de cuvant, pot sa fac si eu ce a facut cel care s-a jucat cu capul rapostului.
-Stai calm, sunt persoana de cuvant.
Fiecare isi face partea de promisiune, dar ce nu stiam, era ca JONY prinse incredere in mine, el vazuse ca sunt de cuvant si se gandeste ca e o idee buna sa pastram legatura, asta si facem, pastram legatura si suntem gata sa facem afacerile de care vorbeam cand ne-am inteles, ciudat cum poti sa-ti faci prieteni din accidente.
Insa ziua nu s-a sfarsit, JONY avea si alte legaturi, stam in parcarea sediului unde il astept pe EDY pentru ai preda cazul si al pune la curent cu intamplarile de azi.
Spre suprinderea mea JONY recunoaste pe cel care m-a inpuscat dintr-o poza scapta de EDY din gresela din cazul lui, JONY ii cunoste pe cei doi si recunoaste ca el le-a vandut armele, si ca ii pare rau.
-Asta insemna ca ne poti ajuta sa-i gasim, nu?
-Da sigur, dar avem o problema, aici v-ati cam pus cu mafia, armele acelea le-am vandut mafiei, ati intrat intr-un joc murdar si mortal in acelas timp.
-Nu conteaza, e obijnuinta sa intram in probleme, deci ii putem aresta?
-Da. Dar nu asa, trebuiesc incercuiti, prinsi cu ceva pe langa intamplarea de atunci, si cred ca JONY ne poate ajuta.
-Ajut cu ce pot.
Punem in aplicare un plan bun dar si periculos, am decis sa-i cheme la o vanzare de arme pentru ai prinde in fapt. La nici un ceas distanta planul este deja pus in aplicare iar cei doi apar, fara nici o problema cei doi sunt arestati, si cred ca apariti lui JONY va ajuta FBI-ul sa progreseze mult.
Vreau sa mai spun ceva, se pare ca viata mea e buna si asa, decat viata plictisitoare de copil pierdut intre stele, mai bine o viata periculosa dar aventuroasa si incarcata dar plina de noi descoperiri, noi ne facem viata, tot noi o criticam, intr-un final o schimbam si la final regretam, cred ca momentan viata mea e buna cum e.
CITEȘTI
Aventuri in viata Emmei
ActionToti isi aleg poeme ,romane de dragoste, drama, mister sau actiune, numai eu am ales sa le am pe toate, ca un copil intr-un magazin de jucarii. Totulincepe intr-o zi, cu o fetita mereu vesela. Fetita avea un frate, un tata...