Capitolul 9

29 4 0
                                    


    Dupa cateva luni petrecute asa, fat era fericita, deja se obijnuise cu tot, antrenamentele, FBI-iul, cum sa-si ascunda viata secreta s iparta si sa separe cele doua lumi paralele, acum i se parea mai simplu si nici otrava nu o putea pune la pa...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Dupa cateva luni petrecute asa, fat era fericita, deja se obijnuise cu tot, antrenamentele, FBI-iul, cum sa-si ascunda viata secreta s iparta si sa separe cele doua lumi paralele, acum i se parea mai simplu si nici otrava nu o putea pune la pamant datorita antrenamentelor atat de dese.

    Dar intr-o zi pe strada ei se mutase 2 baieti de varsta ei, plini de viata energie si glume. Dupa un timp cei doi o vede pe fata si fiind curiosi cine este o intreaba cum o cheama.

   -Ma numesc EMMA, pe voi??

   -Eu sunt Cristi, era un baiat blond cu ochii caprui deschis zambaret si foarte indraznet de fel, privea cald si prietenos, nu parea interesat de lucruri importante dar nici nu se lasa pacalit usor, prefera sa-i lase pe cei din jur sa creada ce vrea si dupa sa le dea peste nas cu zambetul pe buze.

   -Eu sunt Dragos, suntem frati. Era un baiat brunetel spre saten niste ochi negri plini de sclipite, era deschis la minte si pricepea repede informatiile, el parea cel mai serios dintre cei doi, un glas linistitor, avea o atentie foarte mare la ce se intampla in jurul lui si grijuliu cu fratele sau.

   -V-ati mutat de mult aici?

   -Nu, suntem aici de cateva zile, parintii nostri sunt divortati si din cauza asta ne mutam foarte des, mma ne-a promis ca o sa stam mai mult intr-un loc de data asta.

   -Si ce ati vrea sa facem? Ce va place cel mai mult?

   -Muzica. Spun amandoi in cor de parca muzica le era aer nu o simpla distractie.

   -Stiti sa cantati sau sa dansati?

   -Sigur...ca nu. Spune Cristi plin de sarcazm si cu un zambet siret.

   -Am vrea sa invatam dar din cauza mutarilor noastre prea dese nu am putut sa ne insriem la asa ceva.

   -Vreti sa invatati cu mine?

   -Tu sti sa dansezi si sa canti???

   -Sigur...ca nu. Spune fata repetand gluma facuta de Cristi intr-un mod foarte evident.

    Fata era fericita ca putea sa-si faca noi prieteni, si urmatoarea zi merge la ei pregatita sa faca ce si-au propus. Incearca sa faca o coregrafie cu care vroiau sa si concureze la un concurs pentru juniori. Dupa o saptamana cand facuse coregrafia, o invatase, repetase si formase exact asa cum si-au dorit ei, se prezinta la concurs. Acolo erau multe lte perechi de juniori poate de zeci de ori mai pregatiti decat ei. 

    Cand le vine randul juriul ii intreba de cand danseaza impreuna si raspunsul i-a mirat pe toti.

   -De o saptamana.

   -Cum de o sptamana?

   -Acum o saptamana am format echipa aceasta si am facut o coregrafie cu care ne-am prezentat azi.

   -deci daca eu va pun sa dansati separat ce ar iesi? Intreaba juriul foarte mirat ca o echipa atat de putin pregatitaa a avut curajul sa se prezinte la acel concurs.

   -Nu stim, nu am incercat suntem inca la inceput.

   -Atunci incercati, alegeti un singur partener si faceti o coregrafie pe loc.

     Fata atunci incepuse sa se sperie, nu stia ce o sa iasa, fiind pusa sa aleaga la ales pe Dragos el fiind mai serios si stiind ce pune in joc.

    Atunci fata si cei doi baieti descopera un lucru forte ciudat dar si interesant in acelas timp. EMMA si Dragos gandeau la fel cand vine vorba de dans, miscariile fiind aceleasi cand danseaza impreuna, completandu-se si formand o echipa sincronizata. Desi nu se cunosteau de mult, au descoperit ceva important si foarte rar, imaginatia lor era lafel de mare si se potriveau.

    Juriul era impresionat si forte hotarat in decizia cre urmau sa o ia. Cei trei tremurau din toate incheieturiile de emotii si nu stiau la ce sa se astepte.

   -Avand in vedere intamplarile si pregatirea tuturor echipelor avem 3 locuri, incepem cu primul sau ultimul loc?

   -Cu primul..striga publicul in cor foarte hotarati si nerabdatori.

   -In tai vreau sa urce echipele...numaru 24, 19 si 9.

    Numarul 19 fiind echipa celor trei auzind numarul lor emotile au crescut de 1000 de ori si nu se puteau opri nici unul din tremurat. Urca pe scena alaturi de celelalte 2 echipe si se topesc de teama, nu le pasau pe ce loc este erau fericiti ca erau printre castigtori.

   -Locul 3 bronzul, echipa 9 veniti in fata, auzind asta deja emotile devin ce mai mare problema a lor. Locul 1 aurul, echipa 24 voi urmati. Dupa aceste cuvinte si-au dat seama ce loc au luat dar erau deja foarte multumiti si fericiti de succesul de azi. Locul 2 argintul, echipa 19 veniti si luati-va premiul. 

    In drum spre casa fata se gandeste doar la ziua de azi si la faptul ca a reusit sa-si faca in sfarsit doi prieteni pe care nu trebuia sa-i paraseasca, cei doi erau uimiti de castig si au decis sa continue la fel, iar de acum cei trei sa continue cu concursurile si sa se perfectioneze in cea ce fac.




Aventuri in viata EmmeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum