Urmatoarea zi incepe sa-l ajute pe Jou la masini, fata incepe sa invete alaturi de el tot ce avea de invatat de la un asemenea om. Fata ador sa invete si sa conduca masina lui Jou care o avea in garaj si pe care nu o mai folosise de la moartea tatalui sau care la randul lui il invatase tot ce stie.
Trecuse o perioada, iar fata se simntea din ce in ce mai rau, otrava ii curgea prin vene si ii cucerea corpul usor, usor, iar ea nu stia ce sa faca. Fata observand ca nu are ce sa faca isi ia sabia si incearca sa-si faca un loc de antrenament pentru o perioada, deoarece nu se mai antrenase de mult. Dupa cateva zile in care se antrenase zilnic observa ca isi revine si ca otrava este tinuta in loc.
Jou vazand ca-i face bine iar ea este fericita o sustine in continuare, dar nu se oprea nici din invatat, era concentrata pe tot ce facea. Cateva luni petrecute acolo o schimbase in bine pe fata si uitase de toate problemele ei.
Intr-o seara Jou citeste un ziar mai vechi si ii vede poza fetei, grabit se duce la fata sa-i arate ziarul. Ea atunci a vazut ca parintii o cautase in tot acest timp dar ea nu vroia sa se intoarca, solicitase si servicile FBI-ului pentru a o gasi dar ei nui pasa de asta. Dupa multe luni petrecute acolo ea ajunsese sa invete multe, asa ca Jou decide fara stirea ei sa-i faca o masina pe placul ei care sa i-o dea cadou la plecare deoarece Jou simntea ca o sa plece cat de curand posibil. Era o masina rosie, lucitoare, care se decapota si avea tot ce fata isi dorea de cand a ajuns aici.
La doua saptamani dupa ce Jou termina masina, fata desi era fericita, avea dor de casa,de parinti, de fratele ei, simntea lipsa lor, iar Jou stia ca aceasta zi va veni si asa a si fost.
-Emma, daca tie asa dor de ei eu cred ca ar trebui sa te intorci, sigur te asteapta si iti simnt lipsa, esti fata lor, te iubesc, credema copila,nu au vrut sa te raneasca.
-Mie teama.
-De ce?
-Ca nu va fi bine, ca plecarea mea nu ia schimbat cu nimic si totul va fi la fel.
-Credema copila ca nu o sa regreti si daca vei regreta usa mea este mereu deschisa.
Dupa toate astea fata decide sa se intoarca, isi ia lucrurile si le pregatii in masina si in acea seara au petrecut o seara de bun ramas.
A doua zi dimineta fata pleaca spre casa cu tristete ca lasase iar o persoana buna si draga in urma. Fata privii odata inapoi spunand:
"N-am sa uit niciodata toate intamplariile din acest loc, imi voi aminti mereu de tine."
CITEȘTI
Aventuri in viata Emmei
ActionToti isi aleg poeme ,romane de dragoste, drama, mister sau actiune, numai eu am ales sa le am pe toate, ca un copil intr-un magazin de jucarii. Totulincepe intr-o zi, cu o fetita mereu vesela. Fetita avea un frate, un tata...