"Jen na tebe", usměju se.
*pusťte si píseň nahoře
Přikývne a jeho velké horké dlaně sjedou z mých boků na zadek, který drtí stiskem, díky čemuž se z mých úst slynul hlasitý stén.
"Líbí se ti mé doteky, že?", zašeptal do mého ucha a ušní lalůček jemně zkousl. S kývnutím opět vzdychnu. Bylo až neuvěřitelné, co se mnou jen jeho doteky dokázali udělat.
"Svlékni se", zvýšil hlas. Nechápavě se na něj podívám. "Řekl jsem, ať se svlékneš", zamračil se a chytl mě za levé zápěstí, které začal drtit.
Ano. Nejlepší pro oba by bylo, kdybych udělala tak jak řekl a nechala sebou ovládat jako hadrová panenka. Ale dnes ne. Dnes jsem nechtěla být ta co prosí. Ta co se podřazuje. "Ne", zašeptám drze a zakroutím hlavou. Jeho tvář nabrala rudou. Až teď jsem si uvědomila, co vlastně jsem si k němu dokázala dovolit. Všechna ta volnost a hrdost se ztratila. Skrčila jsem se.
Beze slov mě chytl za vlasy, omotal si je kolem pěsti a rychlými kroky šel po schodech. Vkročil do ložnice, za vlasy mě stáhl sebou a zamkl. "Teď ti něco povím kočičko", zašeptal mi oplzle do ucha a s mými vlasy škubl. Se slzami jsem přikývla.
Otočil mě k sobě zády a roztrhl ze mě mé nejdražší triko, které jsem měla. "Já -", stáhl mé džíny. "Tady-", odhodil je a sundal jedno mé ramínko podprsenky. "Nebudu-", stáhl druhé. "Ten-", podprsenku rozepl a, posadil se na postel. "Co-" ohl si mě přes kolena tak, že jsem měla výhled na drahý koberec. "Se-", stáhl mé kalhotky ke kolenům. "Podřadí", jeho velkou dlaní silně udeřil po mém zadku.
Hlasitě jsem vykřikla bolestí a vzlykla.
Udeřil znovu a silněji. "Čím víc křičíš, tím víc tě to bude bolet", zašeptal mi do ucha a znovu udeřil. Co nejtišeji jsem vzlykla. Cítila jsem, jak se na mém holém zadku rýsují jeho velké dlaně. Po pár bolestivých ránách na mém zadku přestal a vzpřímil mě. Z líček mi setřel slzy.
"O-Omlouvám se", šeptnu a nechám další proud slz stékat po mých tvářích. Přikývl.
"Nevyhneš se rtu, babe girl.", pousmál se. Tušila jsem jaký trest myslí. Párkrát o něm mluvil, ale ještě nikdy neuskutečnil.
Klekla jsem si na postel na všechny čtyři.
Klekl si za mě a nahl se k mému uchu. "Budu tě šukat zezadu. Velmi to bolí. Nechci tě tak trápit, ale zasloužíš si to", zašeptal a políbím mou tvář. Přikývla jsem. "J-já vím, daddy", vzlyknu. Pokrčila jsem ruce a lokty se zapřela o postel.
Chytl mě za pas a bez jakéhokoliv upozornění do mě silně vnikl. Prohla jsem se v zádech a hlasitě zasténala. Velmi to bolelo. Nikdy jsem necítila větší bolest. Prudce sebou pohl. Přivřela jsem víčka silně k sobě a snažila se tlumit silné přírazy. Hlasitě zaklel a mou pánví, kterou držel dlaněmi přirážel proti sobě.
Nezajímalo ho jak moc mě to bolelo.
Přirážel v nepravidelném tempu. Hekal. Vzdychal. Křičel. Svíjel se. To všechno mu přidávalo na jeho dokončení. Vlastně uspokojoval sám sebe. Se vzlyky jsem mu pomáhala. Bylo to rychlejší.
Opět chytl mé zpocené vlasy a zatáhl k sobě, čímž jsem hlavu zaklonila více. Hlasitě jsem vzdychla.
Jeho ruka drtila mé boky. Druhá tahala za mé vlasy ve stejném tempu, v jakém tvrdě přirážel, po celém pokoji se ozývaly jeho vzdychy a sprostá slova.
"Kurva!", vykřikl, naposledy přirazil a upocený opustil mé tělo. Byl to nepříjemný pocit. Své tělo svalil na postel a a úsměvem oddechoval.
. . . .
ČTEŠ
m a d n e s s :: irwin
Fanfiction"Šílené,.." "Co? To jak se k tobě chovám, nebo jak tě mám doslova omotanou kolem prstu?"