0.4 - "Please, stop!"

340 40 0
                                    


"Ashtone?", zašeptám a víc se ponořím do sedačky.

"Dal jsem ti povolení mluvit?", zamračil se a dál se věnoval řízení. Zakroutím hlavou. "Omlouvám se", zamumlám a sleduju vozovku.

"Mluv", řekne po chvilce ticha.

"Kde jsi byl?", zeptám se s rozklepaným hlasem.

"Proč bych ti to měl říkat?", řekne naštvaně a zastaví na červenou.

"Protože spolu žijeme a já se o tebe bojím.", povzdechnu si. "Nechci abys měl někoho jiného.".

"Ujišťuji tě, že hračku jako jsi ty, mám jen jednu", protočí očima. Nebyla to příliš příjemná věta, ale i přes to mě potěšila.

"Byl jsem u matky", přitaká a zastaví před domem. Chápavě přikývnu, odpoutám se a vyjdu z jeho předraženého auta.

"Nedovolil jsem ti vystoupit.", okřikne mě a chytí mě za paži, kterou drtí stiskem.

"O-omlouvám se", zaskurhám bolestí. Mou paži pustí.

Promnu si místo, které škrtil a sleduju jak mě pobízí ke dveřím domu.

Když odemkne, vtáhne nás dovnitř a  zamkne.

"Víš co tě teď čeká", hryzne si do spodního rtu.

Opatrně přikývnu. Rozklepou se mi kolena. Zavřu oči a pomalu si začnu rozepínat košili, tvořící vrchní díl školní uniformy.

"Rychleji", okřikne mě. Zrychlím.

Košili si opatrně svléknu a odhodím na zem. Jeho dlaně dopadnou na moji sukni. Otevřu oči a zděšeným výrazem sleduju jeho ruce, které putují po lemu sukně.

"Prosím přestaň", zašeptám a po tváři se mi kutálý slzy. Ani z daleka už si nevzpomínám, kdy jsem si to naposledy užila i já. Jeho doteky mi byly až nepříjemné.

"Drž hubu, kotě", odsekne a jeho stisk utvrdí. Zalapám po dechu.

"Vysvlékni si sukni", zašeptá mi do ucha. Přikývnu a sesunu si ji z těla k zemi.

"Hodná holčička", usměje se. Taky se usměju.

"A teď si klekni", řekne s vážným výrazem.

"C-co prosím?", vykoktám.

"Řekl jsem klekni si!", zvýší hlas a na mé tváři přistane jeho dlaň. Přikývnu a kleknu si.

"Dělej", podívá se na mě a rychle si rozepne pásek. Zakroutím hlavou. "N-ne", zašeptám.

Zamračí se a chytne mě pod krkem. "Něco jsem ti řekl".






° ° ° ° ° ° ° °

Heyy!

Omlouvám se, že je díl tak po dlouhé době a krátký. Ale samozřejmě jelikož jsem mrcha,tak vám sexistickou kapitolu do té další a utnu to tady.

A teď taková ta reklama.

*tam-tam-tam-tááá*

Budu ráda, když se mrknete na mou story s Lukem bad boyem (seznamte se),která se jmenuje: 'secret'.

Děkuju

m a d n e s s  ::  irwinKde žijí příběhy. Začni objevovat