Maçolar - 1

31.9K 975 211
                                    

Canlarım yeni bir kurguyla karşınızdayım. Evet çoğunuzun beklediği kurgu Maçolar. Maçolar benim için çok çok özel bir kurgu olacak.

Sizleri bölüm ile başbaşa bırakmadan önce bir kaç adres bırakıp gideceğim. Mutlaka Facebook grubuna gelmenizi tavsiye ediyorum, can alıcı alıntılar süpriz konular muhteşem ötesinde sohbetler kaçırmayın (reklam kampanyası gibi oldu birazcık)

Hepinizi bekliyorum..

Facebook grubu: Zehra'nın Dünyası

İnstagram hesabım: asksensin42

Snapchat hesabım: asksensin42

Keyifli okumalar...
*     *     *     *     *

Umut Toker

Günlerden salıydı ve benim için çok önem taşıyan bir gündü, yıllardır okuduğum ve severek elde ettiğim mesleğimin başarısına ulaşmıştım. Ev hanımları için hazırladığım proje taslağını sponsor görüşmelerine sunumum vardı. Artık kadınların daha sağlam duruş sergilemeleri için elimden geleni yapacaktım. Bu konuda en büyük desteği annem vermişti, beni tam bir Cumhuriyet kadını olarak yetiştirdi ve kimselere ezdirmemişti. Anneme ve babama binlerce kez teşekkür etmeyi de tabiki ihmal etmiyorum. Sağlam duruşta ve sağlam bir bünyede olmayı onlar sayesinde başarmıştım. Kendi beynimi düşüncelerimi kullanarak Hukuk Fakültesi'ni iyi bir dereceyle bitirerek hayallerime ulaşmıştım. Şimdi ki hedefim ise annem gibi ev hanımlığı yapmış kadınları sosyal ve daha özgüvenli yapmaktı. Çabam yanlızca onlar içindi.

Kadınların haklarını savunmak için ömrümü harcamaya hazırdım. At gözlüğü ile yaşayan insanlardan genellikle uzak dururdum. Gözlüklerini çıkartmaya çalıştığım o insanlardan biri ise babamdı ve ben bunu başarmıştım. Babam zor bir insan olmasına rağmen gayet düzgün bir kişiliğe sahipti, o büyüklerinden öyle gördüğü için benide doğumumdan beri öyle programlamaya çalışıyordu. Benim en büyük özgüven sahibi olmamın asıl sebebi babamdır. Benim ilk aşkım, çocukluk kahramanım., beni böyle yetiştiren birzat kendisi olmuştur. Bana fikirler sorarak beni evin içinde güçlü bir birey ilan etmesi onun sayesinde gerçekleşmişti. Annem ve babam benim kişiliğimin asıl temelini kurmuş olanlardır. Bir erkek ve bir kız kardeşim olması evde kurulan dengeleri değiştirmemiştir.

Masamın üzerinde duran aile fotoğrafına bakarak iç çektim, özlemiştim ailemden uzakta yaşayarak öğrenmiştim özlemin ne demek olduğunu. Erkek kardeşimin yüzüne bakarak babamın kurduğu bir cümleyi hatırladım.

"Unutma oğlum senin bir annen bir ablan ve bir kız kardeşin var., Kadınlara her zaman saygılı olman gerektiğini asla unutma. Ön yargılı olmayacaksın. Onları önce birer insan sonra birer kadın olarak görüp saygı duyacaksın. Annene, ablana ve kız kardeşine yapılmasını istemediğin saygısızlığı sen yapmayacaksın. Bu Söylediklerimi sakın unutma!"

Babamın kurduğu cümle aslında tüm insanlar için geçerli olması gereken bir kural olmalıydı benim gözümde. Kadınlara bir insan olarak saygı duyulması gerektiğini öğrenmelilerdi. Ve bunu ancak el ele, omuz omuza vererek başara bileceğimizi biliyordum.

Toplantı için son hazırlıklarımı yaparak dosyalara tekrardan gömülmeye başlamıştım. Maddelere göre sıraladığım kağıtları düzenli bir şekilde üç ayrı dosyaya ayırarak memnun olmuş bir şekilde toparlanmaya başladım. Çantamı hazırlamadan önce dosya üzerindeki son kontrollerimi yaparak hazırlanmaya devam ettim. Saat üçte aylardır çalıştığım projenin sunumunu yaparak kollarımız genişleyecek ve her kadına artık saygı duyulacaktı. Koridorda gelen bağırış seslerine artık dayanamayarak ayağa kalktım. Buz camı olan kapımı sürdürerek koridorda ki bağırışmanın sebebini öğrenmeliydim. Karşımda ki manzaraya şaşkınlıkla bakıyordum. Birbirlerine bakan iki öfkeli kadın beklemiyordum.

MAÇOLAR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin