13 - Hayat Hatıralardan İbaret /2

110 11 14
                                    

Menajerin sesi üzerine Heechul şok olmuş bakışlarını Leeteuk'unkilere sabitledi. Kim olduğunu biliyorlardı fakat anlamadıkları şey bunun mümkün olup olmadığıydı.

Kyuhyun ayaklanıp yanlarına geldiğinde menajer sinirden ortada dört dönüyordu.

"Bu cidden!"

Kyuhyun tedirgin bakışlarını evlilik cüzdanına kaydırdığında oda şok olanlar arasına katılmış oldu.

Kızın kim olduğunu hatırlamıyordu ama ismin kime ait olduğunu biliyordu, üstelik bir kaç saat önce öğrenmişti.

"Kyuhyun ne halt yiyeceğiz şimdi!"

Menajer bir çıkış yolu ararken diğerleri sessizliğini koruyordu.

"Tarihe bak! Bu senin kaza yaptığın tarih!"

Heechul'ün sesi üzerine menajer olduğu yerde durarak söylendi.

" O gün bir programın olmadığı için anneni görmeye gitmiştin. Yalan söyleyip evlendin demek!"

Kyuhyun omuzlarını düşürerek koltuğa oturduğunda sessizliğini koruyordu. Yapabileceği bir şey yoktu.

"Hyung bunu hemen başkana söylemesen? Önce bir araştıralım."

"Araştıracağım elbette ama bundan büyük kanıt bulamayacağımız için ona söylemek zorundayım. Ve Kyuhyun.."

Menajer yutkunmak için kısa bir ara verdikten sonra devam etti.

"İyi şeyler olmayacak. Kendini en kötüsüne hazırlasan iyi olur."

"En kötüsü derken?"

"Başkan bunu öğrendiğinde sözleşmeyi fes edebilir ve seni gruptan çıkarabilir."

Kyuhyun tepkisizce ona bakmaya devam ederken zil çalmaya başladığında baş menajer genç olana döndü ve imalı bir şekilde söylendi. Donghae diğerlerinde bir hareket göremeyince kapıyı açmayı boynunun borcu bilerek o yöne hızlandı.

"Gidelim bizde, belki yürüttüğün şeyleri benden bile saklama nedenini anlatmak istersin."

Genç olan mahçup bir ifadeyle ayağa kalktığında baş menajer ekledi.

"Başkanla ancak yarın konuşurum, o yüzden bu gece güzelce uyuyun. Belli ki son huzurlu geceniz olacak. Ayrıca çenenizi tutun."

Menajerler çıkarken kapıda dikilmiş meraklı gözlerle onlara bakan Kangin her hangi bir yorum yapmadan yanlarına geldi.

"Bu cidden imkansız! Jiyeon ölmüştü."

Kyuhyun, içinde yeşermeye başlayan minik umut tohumlarını gözünün görmeyeceği bir yere koyarak karamsarlığa geri döndüğünde bu kez her şeyin iyi olmayacağından emindi.
Karanlık dönem kaza yaptığı gün başlamıştı bir kere.

"Ben kesinlikle Jiyeon'u görene kadar inanmayacğım!"

Heechul sonunda evlilik cüzdanının başından ayrıldığında sessizce bir köşeye sinmiş düşünceleriyle boğuşan Kyuhyun'u fark etti. Yavaş adımlarla onun yanına giderek koltuğa oturduğunda Kyuhyun hiçbir tepki vermemişti.

"Onu tanıdığımızı fazlasıyla belli ettik ve sen neden kızın kim olduğunu hala sormadın?"

Kyuhyun bakışlarını elinde çevirip durduğu yüzükten ayırmadan sakince yanıtladı.

"Biliyorum."

Heechul ondan böyle bir cevap beklemediğinden dolayı şaşırmıştı.

"Nerden biliyorsun?"

Masal mıyım? Gerçek miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin