2- Kimse Bilmemeli

340 30 10
                                    

''Masal mıyım gerçek miyim yoksa rüyada falan mıyım bilmiyorum. Ben sadece kendimi her şeye, herkese yabancı hissediyorum'' dediğinde masadaki herkes aynı anda durgunlaştı. Kyuhyun konuşurken gülümsüyordu fakat gözleri dolmuştu.


**


Derin bir nefes aldı Kyuhyun. Gözlerine biriken yaşları durdurmak istercesine gülümsedi. Diğerlerine karşı güçsüz ve zayıf görünmek istemiyordu. Zaten yeterince yabancıydı..

Leeteuk yanağına süzülen yaşları görmezden gelerek gülümsedi.

''Masal gibi bir gerçeksin..'' diyebildi sonunda.

Hiçbiri her zaman pis sırıtışlarıyla ortada dolanan çocuğu bu denli hüzünlü görmeye alışık değildi. Heechul henüz yarısına bile ulaşmadığı kahvesini masaya bırakarak ayağa kalktı.

''Çıkmalıyım, haberleşiriz.''

Başıyla selam verdi ve her hangi bir tepki beklemeden ayrıldı evden.

Kyuhyun Heechul'ün ardından uzun bir süre baktı ve söylediklerini geri almak istedi. Zaten keyfi olmayan bir ortamı tamamen bozmuş gibi hissediyordu. Bu tür yorumlar yapmamayı aklının bir köşesine not etti.

''Sen ona aldırma.''

Kyuhyun Leeteuk'a doğru döndüğünde onun ağladığını yeni fark etmişti.

''Belki de eve gitmeliydim.'' Diye mırıldandı aniden.

Onlar içinde zor olduğunu biliyordu. Yıllardır birlikte yaşadıkları biri aniden her şeyi unutup onlara tanımayan gözlerle bakıyordu. Kim olsa garip hissederdi kendini.

''Saçmalama!''

Shindong'un parlamasıyla yerinde sıçrarken ona şaşkınca bakıyordu.

''Ne yani sadece sen mi üzülüyorsun? Bizde seninle aynı durumdayız. Hepsi geçecek tamam mı?''

Ses tonu ciddi ve gür çıkmıştı.

''Tamam.''

Kyuhyun itaatkar bir şekilde yanıtladığında Shindong tüm ciddiyetini kaybedip güldü. Hemen yanında oturan Kangin de gülümsüyordu.

''Cidden hafızan geri geldiğinde utanacağın şeyler yapma.''

Kyuhyun dikkatle ona bakarken neyden bahsettiğini anlamamıştı. Shindong kıkırdarken söylendi.

'' Şaka gibi.. Söz dinleyen kyu! kıkıkıkı ''

''Hyung kesin şunu lütfen.''

Ryeowook'un ani çıkışıyla bakışlar onun üzerinde toplanırken o gülümsüyordu. Kyuhyuna dönerek konuşmaya çalıştı.

''Seninle dalga geçiyorla- .. Ayş hyung!''

Donghae daha fazla konuşmasını engellemek için onun başına vurduğunda Ryeowook mızmızlandı.

Eunhyuk ta gözlerini devirirken söylendi.

''Oyun bozanın tekisin cidden..''

 ''Ama- ..''

Bu kez ondan hızlı davranarak üzerine gelen elden sıyrıldı Ryeowook.

Kyuhyun ise neler döndüğünü anlamaya çalışıyordu.

''Benimle dalga geçiyorsunuz değil mi? Cidden nasıl biri olduğumu öğrenmeyeceğimi mi sanıyorsunuz?''

''Hayır, sadece öğrenene kadar tadını çıkarmalıyız diye düşünüyorduk.''

Masal mıyım? Gerçek miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin