Ne yapmalı?
Bal : Orta büyüklükte bir bardak alın ve sıcak su ile doldurun. 1 limon ve 1 çorba kaşığı bal ekleyin. Sabah uyanınca düzenli olarak için. Farkı göreceksiniz.
Sıcak Su: Sürekli sıcak su içme alışkanlığı edinin.
Domates: Çiğ domates yiyin.
Zencefil: Bir kaba su ve zencefil ekleyin. Ardından, bal ve karabiberi ekleyin. 5 dakika süre ile kaynatın. Bal yağları eritmeye yardımcı olur, zencefil ve biber metabolizma hızını arttırır.
Nane: 1 çorba kaşığı bal, bir tutam biber ve sıcak bir bardak su içine nane yapraklarını ekleyin. 5 dakika kaynatın. Süzün ve düz bir karın elde etmek için düzenli olarak için.
Elma sirkesi: Elma sirkesini hayatınıza sokun.
Köri : Köri detoksifikasyon etkisi yapar. Yemeklerinize ekleyin.
Kakule: Kakule mükemmel bir metabolizma güçlendirici ve inanılmaz bir detoksifiyedir. Kakule kilo vermek için de kullanılır.9
Tarçın: Tarçın güçlü bir yağ yakıcıdır. Yrım yemek kaşığı tarçını 5 dk. Kaynatın.1 Kaşık balla birlikte için.
Limon: Limon suyu için.
Sarımsak: Sabahları 3-4 diş çiğ sarımsak yiyin.
Badem: Badem E. Vitamini açısından zengindir. Sarkmaları önler.
Karpuz: Karpuz % 82 su içerir. C vitamini açısından zengindir.
Fasulye: Düzenli fasulye tüketimi karın yağlarını azaltmada yardımcı olur.
Salatalık: Salatalık% 96 su ve 45 kalori içerir. Düz bir karın elde etmek için çiğ salatalık yiyin.
Avokado: Avokado aşırı hızla yağ yaktıran çok yararlı bir meyvedir. Lif açısından da zengindir
Yulaf: Yulaf tok tutar. Özellikle kahvaltıda tüketin.
Elma: Düzenli elma yeme birçok hastalığın engellenmesine yardımcı olabilir ve aynı zamanda karın yağlarının azaltılmasına yardımcı olur.
Kızılcık Suyu: Kızılcık suyu, bir sindirim enzimi olarak çalışan organik bir asittir.
Balık Yağı: Balık yağı karın yağlarını yakmak için çok iyi bir seçenektir.
Fıstık Ezmesi: Fıstık ezmesi iştahınızı bastırır ve metabolizmayı hızlandırır
Yumurta: Yumurta karın yağlarını yakmaya yardımcı olur. Kalsiyum, çinko, demir, fosfor, omega-3, içerir. Yani, düz bir karın için sabah bir omlet yiyin.
Yeşil çay: Yeşil çay detoks etkisi yapar.
Maydanoz Suyu: Maydanoz suyu kalori yakar. Yanı sıra böbrekleri çalıştıran mükemmel bir bitkidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
RandomKızlar toplanın ! Hayatınızı kolaylaştırın! Bazıları alıntı bazıları benim kendimce yazılarım. ☺☺☺☺☺ Kapak tasarım : tabiki bennn xD http://my.w.tt/UiNb/uiARwZmnMv