tavsiye

1.5K 43 44
                                    

- elinizi, kolunuzu sallayarak konuşmayın, evladım.

- ağzınızı büzerek konuşmayın

- ş harfini s diye söylemeyin. tesekkür ederim, dediğinizde ıslak odunu hazırlamak geliyor içimden

- hırkanızın kolunu elinizin üzerine geçirmeyin.

- makyaj yapmayın.daha yüzünüz -adını unuttum şimdi o hormon yüzünden- ay gibi parlıyor nasılsa, sürmeyin evladım o kimyasalları suratınıza. onun da yaşı gelecek maalesef.

- evlenmeden cinsel ilişki yaşamayın.

- ne götünüzü açın ne kafanız dahil örtülere bürünün , bir ortası var kızım bunun ya...

- derslerinize iyi çalışın . erkek merkek sonradan gelin.

- kitap okuyun. bir gün o havanız, nazınız size yetmeyecek bunu bilin.

- kadın olmaya özenmeyin. bu haliniz daha iyi.

- mümkünse kilo almayın. öz güveniniz açısından mühim bir nokta.

- her gün temiz çamaşırlar giyin. bakın, temiz olun. pirıl prıl olun. içinizi bok götürürken dışınıza parlıyorsa bu berbat bir durumdur. erkekler temiz kızlara bayılırlar.

- o  ** telefonu bari sokakta yürürken kullanmayın.

- şimdiden sinemeya, edebiyata, tiyatroya, felsefeye merak salın. entelektüel bir yüz kadını daha da güzelleştirir.

- yemek yapmayı öğrenin.

- küçük oğlan çocuklarını aşşşkımm, diye mıncıklamayın. artık hayatları boyunca sizin gibi bir kızı ararlar. bu p**lerin hayatlarını kaydırmayın.

- küfretmeyin, "..." demeyin.

- erkenden evlenmeyin. sırf yakışıklı diye o***** ç******** birine fit olmayın.

- fazla yakışıklı biriyle evlenmeyin. başkalarına da yakışıklı görünür o.

son olarak bana metroda, otobüste yer verin. akıllı olun😉😂

Biraz  argo  olmuş  olabilir birine sinirlenip yazdım,  rahatsız olanlar  için  çok özür dilerim. 

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin