Kameranın Yukarıda Tutulmasını Sağlayın
Fotoğraf çektirirken, konumunuzu ayarlayın. Fotoğrafı çeken kişinin yüksekte olmasını önerin. Aşağıdan çekilen fotoğraflar gövdenizi daha kalın gösterir.
Dik Durun
Poz verirken dik durmaya çalışın. Göbeğinizi mümkün olduğu kadar çekin. Eğik ve kambur duruşlarda göbek olduğundan daha büyük görünür.
Kollarınızı Bedeninizden Ayırın
Resimlerde kollarınızı bedeninize yapıştırmayın. Örneğin elinizi belinize koymak iyi bir yöntemdir. Böylece hem bedeniniz hem de kollarınızın daha ince görünmesini sağlamış olursunuz.
Bacaklar Ayrı
Bacaklarınızı birbirinden uzak tutmaya dikkat edin. Eğer oturuyorsanız bacaklarınızı çapraz olarak ayırın. Böylece bacaklarınız olduğundan daha inçe görünür.
Renkli Giyinmeyin
Eğer bolca fotoğraf çekileceğini bildiğiniz bir yere gidiyorsanız tek renk giyinmeyi tercih edin. Uzun topuklu ayakkabı tercih edin. Kıyafetle aynı renkte seçilen topuklu ayakkabılar hem boyunuzu daha uzun hem de bedeninizi daha ince gösterir.
Gerdanı Gizleyin
Boynunuz sarkık ve gıdınız varsa, fotoğraf çektirirken kafanızı biraz öne doğru uzatın. Dilinizi üst damağınıza yapıştırın. Bunu daha önceden ayna karşısında deneyin. İşe yaradığını göreceksiniz.
Gizleme Taktikleri
Fotoğraflarda rahatsız olduğunuz bölgeleri gizleyin. Örneğin göbeğiniz rahatsız ediyorsa çantanızı kullanarak kapatın. Kalçalarınız rahatsız ediyorsa ceket ya da hırka kullanarak gizleyin.
Keşfedin
Bir boy aynasını önüne geçerek önerilerimizi deneyin. Hafifçe yan dönmek de etkili olabilir. Ayna karşısında kendinize en uygun pozisyonu bulun ve kamera karşısında uygulayın.
Aniden çekilen fotoğraflar için elinizden bir şey gelmeyebilir. Ama eğer poz veriyorsanız bu taktikler olduğunuzdan daha ince görünmenize yardımcı olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
RandomKızlar toplanın ! Hayatınızı kolaylaştırın! Bazıları alıntı bazıları benim kendimce yazılarım. ☺☺☺☺☺ Kapak tasarım : tabiki bennn xD http://my.w.tt/UiNb/uiARwZmnMv