Güzellik sırları

1.6K 26 9
                                    

1. Kare bir yüze sahipseniz; yüzünüzdeki ifadeyi yumuşatmak, dengelemek istiyorsanız; saçınıza yuvarlak modeller kestirmelisiniz. Bunu yaparken saçınıza yuvarlak kesimli kahkül ve şakaklarınıza inen katlar yaptırabilirsiniz.
Kare şeklindeki bir yüz, açıların buklelerle yumuşatılmasını gerektirir, atkuyruğu ya da yüzünüzü çok köşeli gösterecek ve kafanızı tamamen sarmalayacak şekillerden sakınmanızda fayda var.

****Yuvarlak bir yüze sahipseniz; saçınızın volumünü yüksek tutacak modelleri tercih etmelisiniz. Böylece saçınız ön planda olup, yüzünüzün yuvarlaklığı biraz olsun azalacaktır. Öne doğru kesilmiş tutamlar da yüzünüzün ince görünmesini sağlar.

Rimel sürmeden önce kirpiklerinizi pudralamanız, rimelin uzun süre dağılmadan kalmasını ve kirpiklerinizin daha dolgun görünmesini sağlar. Bu nedenle yüzünüze pudra uygularken, süngeri hafifçe kirpiklerinize de sürebilirsiniz.

Her cilt türünün ihtiyaçları farklıdır. Yağlı ciltlerde sabun kullanılabilir ancak kuru ciltlerde jel ya da köpük formundaki temizlik ürünleri kullanmak gerekir. Sabun, ciltteki yağı tamamen emer ve kuru ciltlerin daha fazla kuruyup pul pul dökülmesine neden olabilir.

Allık tercih ederken; solgun ten renginiz varsa pembe, kayısı ve bej tonları tercih edebilirsiniz fakat yüzünüzü kırmızı göstermemek için kırmızı tonlarından uzak durmanızı öneririz. Kumral ten renginiz varsa altın taban rengine sahip pembe, şeftali ve bronz tonları kullanabilirsiniz.

Diş sağlığı için diş etlerinizi kuvvetlendirmeniz için küçük taneli tuzları diş fırçanızın üzerine koyun. Daha sonra da diş etlerinize kadar dişlerinizi fırçalayın.

Kaşlarınızı cımbızla almak çok fazla canınızı yakıyorsa almadan önce üzerinde buz gezdirin.Buz bu bölgeyi uyuşturacaktır.

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin