10 Adımda Mükemmel Görünme Taktikleri

3.2K 47 6
                                    

10 Adımda Mükemmel Görünme Taktikleri

1-Saç Stilinizi Değiştirin

Saçınızda yapacağınız küçük bir değişiklik ile dostlarınızın ilgisini çekmek için ilk adımı atabilirsiniz. Farklı bir kesim ya da renk değişikliği ile ilgi odağı olmanız kaçınılmaz.

2-Bronzlaşın

Birkaç seanslık solaryum cildinizin parlak ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Ya da piyasada pek çok çeşidi olan bronzlaştırıcı ürünleri deneyebilirsiniz.

3-Manikür ve Pedikür Yaptırın

Profesyonel manikür ve pedikür ile tırnaklarınızın el ve ayaklarınızın mükemmel görünmesini sağlayın. Dikkatler aldığınız kilolara değil, güzel görünümlü ellerinizde ve ayaklarınızda toplansın.

4-Saunaya Gidin

Sauna gevşemek ve dinlenmek için harika bir seçenektir. Cildinizi temizler, toksinleri atar, bağışıklık sistemini güçlendirir. Böylece daha parlak görünümlü ve sağlıklı bir cilde kavuşursunuz.

5-Peeling Yapın

Tüm vücudunuza peeling yapın. Peeling ölü derilerin atılmasını sağlar. Gözeneklerinizi açarak cildinizin daha fazla oksijen almasını sağlar. İnce çizgilerin görünümünü azaltır. Bronzlaşmanızı kolaylaştırır. Nemlendiricinizin daha etkili olmasını sağlar.

6-Cildinizi Nemlendirin

Nemlendiriciler, kuruyan cildin nem dengesinin korunması için şarttır. Aynı zamanda cildinizin güzelleşmesini kırışıkların azalmasını sağlar. Sadece yüzünüzü değil, tüm vücudunuzu düzenli olarak nemlendirin.

7-Bol Su İçin

Vücudunuzun nem dengesini korumak ve cildinizi sağlıklı tutmak için, her gün mutlaka en az 8 bardak su için.

8-Detoks Yapın

Detoks vücudunuzun rahatlamasını, gençleşmesini sağlar. Vücudunuzdaki toksinleri atarak daha canlı ve sağlıklı bir görünüm elde edebilirsiniz.

9-Topuklu Giyin

Topuklu ayakkabılar kadınların bacaklarının daha uzun ve daha güzel görünmesini sağlar. Boyunuzun daha uzun görünmesi de ayrı bir hava verir.

10-Giysi Seçimi

Giysiler, vücudunuzun kusurlarını gizleyebilir. Vücudunuzda sorunlu olduğunu düşündüğünüz bölgeleri ortaya çıkarmayacak bir giysi seçin. Böylece beğenmediğiniz yerlerinizden dikkatleri uzaklaştırıp, beğendiğiniz yerinizi ortaya çıkarabilirsiniz.

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin