Kendi Parfümümü Nasıl Yapabilirim?
Malzemeler:4 yemek kaşığı etil alkol
1 bardak distile su (eczanelerde bulabilirsiniz)
Sevdiğiniz bir uçucu yağ
Bir pompalı şişe
Uçucu yağların miktarını ayarlamak için damlalık.
Hazırlanışı:
Seçtiğiniz uçucu yağları zevkinize göre karıştırın. Birkaç damla ile başlayın. Yağları karıştırırken, koku çok güçlü olacaktır. Hoşunuza gidecek kokuyu bulana kadar yağları ekleyin.
Temiz bir şişede damıtılmış su ve etil alkolü karıştırın.
Alkollü suya, hazırladığınız yağ karışımını ekleyin.
Spreyli kapağı kapatın ve birkaç kez çalkalayın.
Bitti! Sadece size özel parfümünüz hazır!
Parfümü kullanmaya başlamadan önce, 3 gün boyunca karanlık bir ortamda bekletin.
Evet. Kendi parfümünüzü hazırlamak işte bu kadar kolay.
Ama durun! Hemen malzeme alışverişine koşmadan önce kullanabileceğiniz yağlar hakkında vereceğimiz birkaç karışıma da göz atın.
Rahatlatıcı bir koku için: Lavanta, misk, neroli, sedir ağacı yağlarını karıştırın.
Tazelik ve Enerji için: Portakal, limon gibi narenciye kokulu yağlar seçin.
Baharatlı Kokular için : Tarçın, sedir,karabiber, paçuli yağlarını seçin.
Çiçeksi Kokular için : Yasemin, gül gibi yağlar kullanın.
Mutluluk veren bir koku için : Sardunya, sandal ağacı, yasemin ve gül kullanın.
Kendiniz için hangi kokuları seçeceksiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
RandomKızlar toplanın ! Hayatınızı kolaylaştırın! Bazıları alıntı bazıları benim kendimce yazılarım. ☺☺☺☺☺ Kapak tasarım : tabiki bennn xD http://my.w.tt/UiNb/uiARwZmnMv