Yeni okul!

2K 104 13
                                    

Meraba pontipontişler!😘😍en  çok  istek alan yeni  okulu yayımladım! Bunu okuyosan sayfanın  sonuna  gidip ... Sen anladın  işte 😂 (vote yaww)

-Sınıfa İlk Girdiniz. Ne Yapardınız ? İlk Önce Oturacak Bir Yere İhtiyacınız Var. Belki En Öne Oturmak İstiyorsunuz Ama En Önde Olmak Biraaaz Sanki Herkes Sana Bakıyormuş Gibii. Öncelikle Tanıdık Birisini Gördüyseniz Yanına Gidin Selam Veriin. Yanının Boş Olup Olmadığını Sorun. Tanıdık İnsanlar Her Zaman İyi Olmuştur. Ama Baktınız Kimse Yok. En Arkaya Oturun. Bu Şekilde İnsanları Gözlemleyip Onlar Hakkında Fikir Kazanabilirsiniz. Ve Herkes Sizi İzlemez. O Zaman İlk Kural "Sınıfta Tanıdık Kimse Yoksa En Arkaya Oturmalısınız." Bu Daha Rahatlatıcı Olur.

-İnsanlar Espirili İnsanlarıı Seveeer. Konuşmak İster. Espiri Anlayışınız Varsa Espiri Yapın Ama Gerektiği Yerde. Pat Diye Çıkıp Espiri Yaparsanız Espiriye Değil Size Gülerler. Buda Başka Bir Ayrıntı Tabii.Gerekli Gereksiz Heryerde Espiri Yapmayın. Güzel Olsada Kötü Karşılanır.

-Sosyal Hayat.(Msn,Facebook,Twitter,Bk.com). Bu Gibi Sitelerde Sürekli Online Olmak Yada Sıkı Takipçi Olmak Sizi Bilgisayardan Anlıyor Düşüncesinden Çok Tembel Birisi Sürekli İnternet Başında Gibi Düşüncelerle Karşılaştırır. En İyisi 1-2 Saat Muhabbet Edip Çıkın.

-Gelelim Kıyafetlereeee. Hani Herkesde Bir Popülerlik Takıntısıı Vardır. Bunun Üzerinede Bir Çok Yazı Yazılmıştır. Aslındaa Hiç Gerek Yok. Kendiniz Olduğunuzda Yanınızda Olan İnsanlar Varsa Onlar Yeter. Yapmacık Davranıptaa 100 Kişiyle Arkadaş Bile Olsanız Sevinilecek Bir Durum Yok. Onlar Sizi Sevmiyorki. Olmak İstediğiniz Kişiyi Seviyor. Bu Yüzden Kendiniz Oluun. Kıyafetler Konusundadaa Ben Kendi Kıyafetlerimden Bahsedeyiim. Genelde Kışıın Siyah Opak Çoraap Yazındaa Kısaaa Çorap Veya Siyaah İnce Çorap Tercih Ediyorum. Gömleğim Dışardaa Olur Genelde. Çünkü Süveter Kullanmıyorum. Gömleğin Üstüne Kışın Renkli Hırkalar Tercih Edebilirsiniz. Saçlarım Geneldee Açık Oluyor Ama Bazen Sıkılıyorum Bağlayıp Çıkıyorum. Eğer Kahkülleriniz Varsa Arkadan Bağlayabilirsiniz. Ama Perçem Varsa Yandan Bağlayın. Perçemin Ters Tarafından Amaa. Imm Meselaa Kolumda Bileklikler Oluyooor. Bileklik Dediğim Şu Renkli Kablo Tokalar. Çok Güzel Olduğunu Düşünüyorum.

-Tabi Birde Kötüü Alışkanlıklar Var. Bunlar Sadeceeeee Ve Sadece Özentilik. Kimsenin Aşk Acısı Çekipte Sigarayaa Başladığını Görmedim. Sigaraya Başlayıp Alkole Başlayıpda Kendini Mutlu Hisseden Kimse Yook. Şu Var. Ooo Ben Alkol Alıyorum Böyle Arkadaşlar Bulup İçerken Fotoğraf Çekeriz Havalı Oluruz . Bu Ne Ki ? İçipte Havalı Olan Kimsee Yok. İnsanlar Tarafından Yani Dışardan Bakıldığında Iyk. Bu İçiyormu ? Ne Gereksiiz. Tamamen Özentilikk. Çok Çocukça. Gibi Ön Yargılaaar Oluyor. Bende Böyle Düşüyorum.

-Dersler Var Bide. Eğer Çok Zeki Değilseniz Derslerinizii Günü Gününüe Çalışıp Sınavlardan Geçecek Kadar Başarılı Olabilirsiniz. E Tabi Ödevlerii Aksatmamak Lazım. Ödevleriniizi Hep Yapın.

-Bunların Dışındaa. Kendiniz Olun Yeter. yapmacık Olmayın. İnsanlar Sizi Olduğunuz Gibi Tanısıın. Şimdilik Bu Kadaar Ve Hepinize Başarılar 😍

(Yeni bölüm  için  +47 vote)

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin