Güzellik Sırları 1

1.3K 43 8
                                    

1. Kare bir yüze sahipseniz; yüzünüzdeki ifadeyi yumuşatmak, dengelemek istiyorsanız; saçınıza yuvarlak modeller kestirmelisiniz. Bunu yaparken saçınıza yuvarlak kesimli kahkül ve şakaklarınıza inen katlar yaptırabilirsiniz.
Kare şeklindeki bir yüz, açıların buklelerle yumuşatılmasını gerektirir, atkuyruğu ya da yüzünüzü çok köşeli gösterecek ve kafanızı tamamen sarmalayacak şekillerden sakınmanızda fayda var.

Yuvarlak bir yüze sahipseniz; saçınızın volumünü yüksek tutacak modelleri tercih etmelisiniz. Böylece saçınız ön planda olup, yüzünüzün yuvarlaklığı biraz olsun azalacaktır. Öne doğru kesilmiş tutamlar da yüzünüzün ince görünmesini sağlar.

Göz makyajı yaparken gözlerinizi olduğundan küçük göstermek istiyorsanız :göz kalemini sadece gözlerinizin alt bölümüne, kirpik çizgisinden içeri doğru ince bir çizgi halinde sürün. Çünkü gözün dışına ya da üstüne çekilen kalemler gözlerinizi olduğundan büyük gösterir.

Rimel sürmeden önce: kirpiklerinizi pudralamanız, rimelin uzun süre dağılmadan kalmasını ve kirpiklerinizin daha dolgun görünmesini sağlar. Bu nedenle yüzünüze pudra uygularken, süngeri hafifçe kirpiklerinize de sürebilirsiniz.

Makyaj temizlemek için: mutlaka tonik almanıza gerek yok. Sadece bir adet taze limon en etkili makyaj temizleyicisidir. Üstelik cildinizdeki siyah noktaların giderilmesine de yardımcı olur.

İnce çorabınız kaçmış olabilir: ama bu atacağınız anlamına gelmez. Saçlarınıza zarar vermeyecek bir saç lastiği yapabilirsiniz. İnce çorabın bacak kısımlarından 5 cm genişliğinde kesitler çıkarın ve saç tokası olarak kullanın. Kesinlikle paket lastiği gibi saçlarınızı koparmayacaktır.

Saç spreyi :saçınızın şeklini sabitlemeye yarar ve bunu herkes bilir. Peki, ince çorabınızı saç spreyiyle koruyabileceğinizi biliyor muydunuz? İnce çorabı giymeden önce yukardan aşağı doğru hafifçe saç spreyi sıkın ve kaçmasını önleyin.

Küpenizin arkasındaki tutacak kaybolmuş olabilir: ki olması muhtemeldir. Kalemlerin arkasındaki silgiyi çıkarıp küpenin arkasına takın. Sabitlenmesini sağlayacaktır.

Dolgun ve pürüzsüz dudaklara sahip olmak ister misiniz?: O halde dişlerinizi her fırçaladığınızda dudaklarınızı da fırçalayın. Böylece dudak üzerindeki ölü derileri arındırmış olursunuz.

Güneş altında saçlarınızı korumak ve bakım yapmak istiyorsanız: zeytinyağı kullanın. Saç diplerine ve uçlarına sürdüğünüz yağ güneş altında ısınacak ve daha derinlere nufüz edecektir.

Bunu bıkmadan okuyanlara 👏😂😍

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin