Psikopat Aşığım 3

2.6K 92 9
                                    

Hatırlatma
Şoka uğramıştım

Bizim psikopat kahvaltıyı hazırlamış bilene vay anasının nikahı yok artık.
Neyse oturup bi güzel kahvaltı yaptık.

Bir ay sonra

Artık sabahları uyandığımda ilk aklıma gelen o olmuyor. Canım acımıyor. Toparlanmıştım en sonunda.
Yatakta bunları düşünürken telefonum çaldı arayan Dağıstan dı

-Efendim

-günaydınlar olsun efendim nasılsın acaba

-iyiyim dağıstan dalga geçme

-seni bu saatte uyanık beklemiyorduk
-uyanığım işte noldu

-akşama bara gidicez gelsene

-elbette hadi kapat uyuyacam

-neden şaşırmadım acaba

-dağıstan dayakmı istiyosun

-beni bu dünyada dövebilecek tek kız aysu dur.

-aman yesinler aşkını:) hadi hadi kapat

-tamam yaw kapattık bağırma :)

Ogün çağların beni öpmesinden sonra pek yanıma yaklaşmamıştı uzak duruyordu benden. Herneyse dağıstan denen şapşal uykumun içine etti bu aysu nasıl dayanıyor buna.

Bugünki planım bütün gün evde durmaktı akşamda hazırlanıp giderdim.

5 saat sonra
Saate baktığımsa 7 e geliyordu. Gidip soğuk bir duş aldım. İlk başta tuhaf oluyor ama sonra alışıyor ve rahatlıyorsunuz tavsiye ederim.
Acaba Çağlarda gelicekmi akşam.
Şii kızım Masal kendine gel. İster gelsin ister gelmesin sanane ondan.

Duştan çıkıp üstümü giyindim saat daha erken olduğu için pijamalarımı giydim. Saat 9 dan önce gitmezdim ben bara. Akşam yemeği hazırlamak için aşağıya indim. Dolabı açtım üşendiğimi fark edip yemek sipariş verdim. Bu arada Emir burdan ayrılmıştı. Nereye gitmişti acaba. Masal sanane o salaktan nereye giderse gitsin. En son gelip dostça vedalışmıştı. Vee evvet sonunda kapı çaldı yemeğim geldi yaşasın.
Yemeği alıp salona geçtim masanın üzerine yemeği koydum. Pofuduk minderlerin üzerine oturup yemeğimi açtım. Yemek bittiğinde saat 20:30 du. Yukarı giyinme odasına çıktım. Tabi masayıda topladım. Kırmızı mini bir elbise sırt dekolteli. Çağlar olsaydı şimdi beni keser bu elbiseyide yakardı. Siyah topklularıda giyip saçımı hafif dalgalandırdım. Yine hafif bi makyaj siyah çantam ve geceye hazırım. Kızım Masal ne güzel olmuşsun. Ne hızlıyım ya afferim sana. İç sesimin söyledikleriyle şımardım tabi. Arabanın anahtarlarınıda alıp aşağıya indim ışıjları söndürüp kapıyı kapattım dışarı çıktım kapıyı kitleyip arkamı döndüğümde şok olmuştum.

-çağ... Ça çağlar.

-güzelim bu elbise ne böyle

-sanane benim elbisemden

-saçmalama böyle hiç bi yere gidemezsin içeri

-geçmiyorum içeri felan.
-öylemi

-öyle
dememle beni kucağına alıp elimdeki anahtarlarıda hızlıca çejip kapıyı açtı. İçeri geçtikten sonra ben bırak beni diye bağrıyordum ve vuruyordum tabi benim vurmam onun kaslarına ne gibi bi engel olurdu ki. Çağlar kapıyı kitledikten sonra anahtarı cebine koydu. Beni yere bırakıp

-seçim senin güzelim ya o elbise çıkar yada bu evden çıkamazsın.

-çıkartmıyorum

Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin