psikopat aşığım 20

1K 33 3
                                    

Hatırlatma

Arda efken ateşin yanına geldiğinde efken ateş ağlamayı bırakmıştı. Arda yüzündeki piçimsi gülüşle bana döndü.

- iyi bir ebeveyn nasıl olurmuş gördün mü ?
- haklısın iyi bir ebeveyn gecenin bir yarısı bara giderek sevgilisini aldatan bilmem kaç ay sonra bebeği doğunca öğrenen kişi ve buda sen oluyorsunuz.
- ben seni aldatmadım. Hamile olduğunu benden sakladın. Aylarca seni aradım. Bunun bedelini ödeyeceksin.
- ahh. Tamam kes sesini ve oğlumuzu bana getir.

Ardadan

Suya ne olmuştu böyle. Gözlerinde hiç bir duygu yoktu. Perde inmişti sanki gözlerine. Hiç bir şekil de beni umursamıyor ve ben yokmuşum gibi davranıyor. Bunun canımı yaktığını göremeyecek kadar aptal mı?
Efkeni kucağıma alıp dikkatlice suya verdim. Büyülenmiş bir şekilde efken ateşe bakıyordu. Onun bu hali gülümsememe sebeb olmuştu. Gözlerini efkenden ayırıp bana çevirdi.

- çık odadan veya arkanı dön.

Yüzüne bir süre baktıktan sonra arkamı döndüm. Ve koltuğa ilerledim. Uykusuzdum. Uyumaya ihtiyacım vardı. Ama aklımdaki düşünceler uyumama izin vermiyordu. Ne olmuştu ona  nasıl böyle değişmişti. Benden intikam almak için mi yapıyordu yoksa artık gerçekten benden nefretmî ediyordu. Kafam karman çorman. Onun bu hareketlerini anlam veremiyorum. Hayır aylar geçmiş gelmişim bir bebeğimiz var ve hala çocuk gibi davranıyor. İnsan hiçmi özlemez be kardeşim. Ona bir kaç adım uzaklıktaym benle ilgilenmek yerine uyumayı seçiyor. Ne kadar rahat.

Hangi ara uyuduğumu bilmiyorum ama. Bilmem gecenin saat kaçın da bilmem kaçıncı rüyamı görüyordum ki suyun ve sesiyle uyandım. Koltuktan kalkıp ona doğru ilerledim. Baş ucuna gittiğimde anlında boncuk boncuk ter vardı. Bir peçete yardımıyla terini sildim. Bu arada su sayıklıyordu.
Nefesi kesik kesik çıkıyordu. Hımır hımır kelimeler dökülüyordu dudaklarından.

- hayır arda yapmamıştır değil mi yani böyle birşey yapmaz ben onun bebeğini taşırken yapmaz.

Ah allah kahretsin yine o geceyi hatırlıyordu.

- sakin ol arda seni aldatmadı.

- biliyorum yapmaz ki o.

Vay demek sorduklarima cevap verebiliyorsunuz küçük hanim bundan biraz yararlansak sorun çıkmaz o halde. Hey yapmayın vicdansız değilim.

- arda Suan burada onun burada olmasını istiyor musun ?

- gerizekali tabi istiyorum.

Oha AMK kız uykudayken bile sôvebiliyor.

-  peki onu hala seviyor musun ?

Biraz kıpırdandı yerinde huysuzca. Soruya yanıt vermedi. Hadi ama en önemlisiydi.

- ardayı hala seviyor musun

- evet seviyorum.

Bu iş bu kadar. Şimdi suyu uyandirip sakileştirme vakti.

- su kalk bitanem kabus görüyorsun hadi uyan

Deneme kalmadı kulağımız ırzına geçen bir çığlıkla uyandı. Hastane odasına baktı hızlı bir şekilde gözlerini etrafta çevirdi. En son bana baktı ve ağlayarak sarıldı. Tamam bunu cidden beklemiyordum ama onu sakinleştirmem gerekli. Kollarımı ona sardım ve gösüme iyi bastırdım. Belindeki elimı aşağa yukarı yavaş hareket ettirerek onu dinlendirdim. Ben kabus gördüğümde de su bana aynısını yapmıştı.

- şşşş.. Tamam geçti sadece bir kabus tu bitanem. Ben yanındayım sakin ol.

Bu sözlerimin üzerine daha sıkı sarıldı bana. Çok terlemiş beli sırıl sıklam olmuştu. Hiç tepki vermiyor du. Yıllardır bu anı bekliyormuş gibi sadece sıkıca sarılıyor derin derin nefesler alıyordu. Bir müddet sonra ağlaması kesilmişti. Onu kendimden ayırıp yüzündeki yaşları elimin tersiyle sildim. Gözlerimin içine uzun uzun baktı. Hiç bir anlam çıkartamıyordum gözlerinden. Bana doğru yaklaştı. Dudaklarını dudaklarımla kapattı. Ne öpüşüyorduk. Nede geri çekiliyorduk öyle duruyorduk. Dudağındaki kuruluğu dilimle ıslattım. Bu onu rahatlatıyor gibi biraz gevşedi. Nefesimi alıp dudaklarına üfledim. O ise bir şey yapmadan duruyordu. Dudaklarını hafif araladı nefesini bana üfledi

Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin