Hatırlatma
Bir an gözlerim karardı ve en son gördüğüm ışıktı. Ve çağların dayan kardeşim demesiydi.Çağlardan
Arda bize arayıp hayatığın bittiğini felan söylemişti. Allahım yine ne oldu. Valla bu gurubu dağıtıca. Herkese siktiri çekecem olacağı o olacak. Ulan iyiki birkere mutluyuz demişiz ver Allah ver. Tamam güçlüyüz anlıyorum yıkılmayız felan filanda bu kadarıda fazla değilmi hee bence fazla allahım. Dağıstan gil işler için bir hafta erken dönmüşlerdi. Neyse onlaroda arayıp ardanın yerini söyledim. Arda olanları anlatınca aysu ve masal ardaya bağırdılar. Heh bir bu eksikti zaten. Bağırın bağırın herşey çok iyi ya. Arabalara binip suyu aramaya başladık. Evlere dönerken ardaya doğru gelen bir araba vardı. Ard arda gidiyorduk. Görebiliyordum. Ama arda yavaşlamıyordu bile. Belki yavaşlamayı aklından geçirmiyordu. Allahtan karşıdan gelen araba yavaşladı ama yinede çarptı. Cam parçalanmıştı. Ardanın bi kaç yerine batmıştı. Ama ciddi birşey yok belli. Hastaneye gittiğimizde ardayı odaya aldılar. Eline koluna ve anlına dikiş atıldı her ihtimale karşı bir gün burda kalacaktık. Arda gözünü açtığında söylediği tek kelime hatunum olmuştu içim parçalanıyordu onu böyle gördükçe. Şehri alt üst ettik ama su yok. Sanki kız hiç var olmamış gibi kayboldu.
Haftalardır su yu arıyoruz. Haber vermedik insan kalmadı. Her yere ilan astık. Arda deli gibi elinde resim bu kızı gördünüz mü diyr soruyor masal ve Aysu ağlıyor. Bu kadarı çook fazla yemin olsun su yu bi bulim ekip mekip olmicak.
Ekibin amınakoyim ne hale geldik.Aysu dan
Masalın hafızası bizim düğün su yun gitmesi herşey üst üste geldi. Ama kızda haklı. Ne halt etmeye aldatıyor ki kızı. Dağıstan beni aldatsa ve ben onu o odada bassam hazır çıplakken ben sikerdim Dağıstanı.
- masal
- Efendim aysu
- sence su bir ihtimal geri dönermi dersin
- valla açık konuşmak gerekirse su geri dönücek ama nasıl dönücek bilmiyorum. Tanıdığım kadarıyla o kız ardanın yanına bunu bırakmaz.
Hepimiz ardanın evinde toplandık yine. Konumuz herzaman ki gibi dağıstanın sapıklıkları masalın çağlara bağırması. Ardanın acıklı hikayesi. Masal ve benim ardaya bağırmamız. Arda bara biz evlere çağlar ve sevgili kocacığımda ardaya desteğe. İki ay geçti gitti. Ne sudan bi haber var nede nerde olduğuna dair bi bilgi. Her gün arda içiyor. Her sabah hatunum diyor. Hee sen daha çok hatunum dersin aldat aldat hatunum de oldu paşam.
Ardadan
İki aydır yoksun sevgilim. Nerdesin çık gel artık. Çağlarla Masal nişanlanıcak haftaya bari ona gel. Bu amınakoduğumun yerinde seni unutturacak hiç birşey yok. Varsa getirsinler.
_ lan arda
- ne var Dağıstan yine
- kalk kardeşim artık yeter sabahın 4 dü oldu.
- yok lan yok çıkmıyor aklımdan çıksa kalkıcam çıkmıyor.
- abi sen ne halt etmeye Suyu aldatırsın. Gider tabi kız. Hayır yani aldattığın kızda götüme benziyor güzel olsa içim acımazdı
- Dağıstan kardeşim sen bi siktir olup gitsene aysunun yanına. Ne güzel olur dimi bence güzel olur
- eee boşuna ne demişler
- Dağıstan siktir olup gitdin demişler. Lan kalk git.
- otur iç amına koyim bi halt olmicak. Su dönecek ama şimdi değil. Fakat er yada geç döncek e ozamanda bundan daha beter canın yanacak kardeşim.
Sabah kalktığımda yine herzaman ki gibi baş ağrısıyla uyandm. Kapıda zır zır çalıyor allah kerim kim. Söylene söylene kapıya gittim kapıyı açtığımda onu görmeyi beklemiyordum.
- Doruk
- tek bi soru. Sudan duyduklarım doğru mu?
- hayır
- e ozaman niye gitti lan bu kız
- dur dur sen onun nerde olduğunu biliyor musun?
- biliyordum diyelim
- ne halt etmeye haber vermedin
- sen değil ben hesap sorucam
- sor lan sor
- anlt
- içeri gel
İçeri girdikten sonra siyah tekli koltuğa oturdum. Doruk karşımda pür dikkat anlatacaklarımı dinliyor
- anlatıcak mısın artık
Suyun merakı nerden geliyor anlaşıldı. Bi bekle şurda terk edilişimi anlatıcam dur yani demi. Derin bi nefes aldım ve lafa giriştim.- özgür düşmanım olur. O gece barda sadece içki içtim. Herşey kamere kaydıyla ortaya çıktı zaten. O gece içkimin içine ilaç koymuşlar. O etkiyle kızı suya benzettim. Onun için böyle oldu hatta o odadayken ilaçlardan dolayı sızdım. Onlar soydu üstümü sonra uyanınca tekrar su sandım. Ve bu kadar işte böyle oldu şimdi sen anlt.
- neyi anlatim bendemi bardaki odalarda naptığımı anlatim onumu istiyosun. Oha suyun yokluğunda eş cinsenle mi oldun
- doruk suyu anlt
- o gecenin sabahı yanıma geldi su. Ağlamaktan şişmiş gözleriyle olanları anlattı. Seni aramasını söyledim ama aramadı. 1 ay önce bütün cesaretini topladı yanına gelicektik. Akşamdan valizleri ayarladık. Herşey hazırdı. Sabah kalktığımda su yoktu araştırma yaptım biraz türkiyeye dönüş bileti almış.
- nasıl yani
- türkiyeye dönüş bileti almış
- onu bulmama yardım et
- mal mısın onu bulabilsem buraya gelmezdim.
- mal olan ben değil sensin aylardır onu arıyorum hiç bir iz yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin