selam canlarım :D nasılsınız bir kaç kişi kitabı takip edip oy kullanıyor yorum yapıyor onları bekletmemek için yeniden geldim karşınızdayım. son bölümü merak etmeyin diye heycanlı bitirmemiştim :D bir süre böyle devam edicez artık idare edin beni :D :D iyi okumalar
SU'DAN
Dağıstan gideli 8 ay oluyordu. Bir kaç kez telefonla konuşmuştuk sadece. Ne kadar ısrar etsek de yerini bize söylemiyor toparlanınca döneceğim diyordu. Gidince herşeyin düzeceleğine oda benim gibi inanıyordu. Arda'nın söylediğine göre Aysu şirketin başına geçmek için hazırlanıyormuş.
Mutlu muydu çok merak ediyorum. Onun yüzünden gitmişti Dağıstan. Bir kaç kez beni aramıştı Dağıstan'a ulaşamadığını söyledi benden numarasını değiştirdiğini ve ona vermeyeceğimi kesin bir dille söylemiştim. Bozulsada ele vermemeye çalıştı. Masal gil düğününü ertelemişlerdi. Bizde Arda ile sade bir nikah kıymıştık. Ben beyaz kısa bir elbise tercih etmiştim. o ise takım elbise giymişti. şahitlerimiz Çağlar ile Masal olmuştu. zaten bir tek onlar vardı nikahta. Yani artık Arda'yla gerçekten karı kocaydık
Bu beni mutlu etmişti. Nikahtan sonra eve geldik direk. Arda'yla uzun bir konuşma yaptık. Benim tekrardan gideceğimden korkuyordu. Ona gitmiyeceğimi hata yapsa dahi Efken Ateş için kalacağımı söylemiştim. Dağıstan nikahta yoktu. Hepimiz üzülüyorduk onun gitmesine.
-'' Su''
Arda'nın sesiyle düşüncelerimden ayrılıp ona yöneldim.
-''İyi misin ?''
Değildim. Nasıl iyi olabilirdim ki. En yakın dostum gitmişti yoktu. Onu özlüyordum.
-'' Dağıstan'ı özledim sadece''
Arda'nın yüzüde benim ki gibi düşmüştü. Dağıstan'la ne kadar anlaşamasalar da seviyordu onu. Gitmesinin sebebi olarak Aysu'yu suçluyordu. Efken Ateş'in sesiyle kahvaltı masasından kalkıp ağır adımlarla onun odasına yöneldim. Ağlaması artınca adımlarımı daha da hızlandırdım. Odasına gelip kapıyı açtım. Beşiğinde ayaklanmış çıkmaya çabalıyordu. Kucağıma alıp kafasını boynumun oraya yasladım.
Bu onu sakinleştiriyordu. Kapı açıldığında elinde Efken Ateş'in mamasıyla Arda girdi. Odadaki yatağa oturup Efkeni yatağa yanıma yatırdım. Biberondaki mamasını alıp ağzına götürdüm. Biraz huysuzlansada sonunda kabul etti mamayı. İştahla yemesini izliyorduk. Arda Efken'in üstüne çok düşüyordu. Ona birşey olmasından çok korkuyordu. Geceleri benden Önce uyanıp kontrol ediyordu. İlk zamanlar odamıza getirmişti beşiği. Bazende onu kucağında uyutuyordu.Kapı çalınca Arda'ya baktım birini beklemiyorduk çünkü. Kapıya açmak için aşağıya koşar adımlarla indim. Kapıdaki kişiyi tanımıyordum. Fiziği oldukça harika olan bir erkekti.
-" senin ne işin var burada?"
arkamda duran Arda'yı konuşmasıyla fark etmiştim. Karşımdaki kişi sırıtmaya devam ediyordu
-" aa Arda ama olmuyor böyle ya. Biraz konuşalım biz en iyisi"
çocuk hödük gibi içeri girince. Arda onun peşinden yönelecekti ki kolundan tutup kendime çevirdim. Kapıyı kapattıktan sonra bende ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin