psikopat aşığım 25

915 40 6
                                    

hatırlatmaaaa

  yalansız masum biz. sahtelere inat olan biz . herzaman var olucak ve hiç bitmeyecek olan biz. benim sapııklarım suyun kızaran yüzü herşeyimizle tamdık. benim herşeyimi bilen ve dünyanın en güzel hissini bana yaşatan kadına aşıktım ben. onun yanında huzur buluyor onun yanında nefes alıyordum. vazgeçemediğim tutkum huzur bulduğum kadını seviyordum.... 

*******


-'' yani sencede öyle haklı değil miyim su ?''

-''haklısın Masalcım seni eş cinsel tipli Dağıstan demek Aysu ya çikolata almadın''

şuan ne mi oluyor :D 

yurtdışından dönmüş bulunmaktayız. Aysu nun durumu iyiğe gidiyor ama malesef bebeklerini kaybetmiş durumundalar. Doktorlar tekrardan çocuk sahibi olmaları için bi sakınca olmadığını belirti. Tabi bu acılarını dindirmez ama yinede bir nebze insanı rahatlatıyordu. ve bizde Masal sürtüğüyle birlik olup Dağıstanı güldürüyorduk. Aysu hiç bir halta tepki vermiyordu. Sanki herşey Dağısta'nın suçuymuş gibi davranıyor onu odasına almıyordu. Aysu'nun durumu iyi diye ses etmiyorduk ama iyice sinirlerimi bozmaya başlıyor. sırf çocuk karısını görebilsin diye şuan topluca odaya tecavüz ediyoruz. ah Arda mı :D :D oda efkeni  çağlardan  kaçırmakla meşgül..


-'' ya olum olmaz diyorum doktor çocuğa hayvanlar yaklaşmasın dedi diyorum neden anlamıyorsun''

-'' ya Arda benim Çağlar  kardeşin hayvan değilim yani versene ısıralım mıncıralım şu çocuğu''

-'' al işte ısırmak nedir abicim o yüzden vermiyorum çocuğu sana ''

onların bu hallerine kahkaha atarken Dağıstan aysuya bakıyordu. çocuklarını kaybedeli 1 hafta geçmişti. ama doktor aysuyu hala burda tutuyordu. ve bizde tam 1 haftadır ardayla kavga etmiyorduk resmen rekora koşuyorduk. Dağıstan aysunun yanına gidip elini tuttuğunda Aysu elini hızla çekmişti. Bunu guruptaki herkez fark etmiş pür dikkat orayı izliyorduk. olur ya kavga çıkar diye. Aysu bize dönüp

-'' nee uyumak istiyorum çıkın hadi '' dedi ters bi şekilde. seni kızıl yelloz.

Dağıstana baktığımda ellerini yumruk haline getirmişti. Arda yanıma gelip kulağıma eğildi sıcak nefesiyle

-'' Efken Ateş'i sen tut birazdan odayı terk ettiğinde peşinden gidicem çünkü. geldiğimde geri alırım ha çocuğu ona göre.''

dediğine kıkırdadım oda gülümsedi. Efkeni neredeyse kucağından hiç indirmiyor hatta bazı geceler uyandığımda onu Efken ateşe bakarken yakalıyordum. ki bu da benim çok hoşuma gidiyor. şu bebek olayından dolayı hala evlenememiştik ama artık kendimize göre bir evimiz vardı. sonunda otel odalarında gezmiyorduk. çünkü eve geri dönüdüğümüzde yerde pizza kutuları bira şişeleri ve cips poşetleri vardı. Ardaya onlar için ağzımı açıp bağırmaya kalkıştığımda

-'' kesin Dağıstan'ın işidir biliyorsun yani piç o'' 

diyip sıyrılmıştı. 2 gün yine otelde kalmıştık. ve evi temizletmişti 

efken'in odası önce galatasaraylıydı ve ardayı bunun yüzünden evden kovduğumda öbür gün mikimouseli beşik perde felan almıştı. çok beğenmiştim.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin