Hatılarma
herkez eğlencesindeydi.Birden aklıma suyun evine gitmek geldi. Dağıstan gile dönüp
- ben gidiyorum dedim Dağıstanda aysudan kendini alıp
- nereye
- ufak bir işim var size iyi eğlenceler dedim. Çağlar gilide bi tebrik edeyim
- Çağlarrr
- efendim kardeşim ne diye bağrıyorsun
- olum müzik var duymazsın diye
- hiç deme başım ağrıdı şu dağıstana siktiğimin müziğini kısık sesle ver diyorum yok diyor birgün elimde kalacak
- lan bardayız müzik yüksek olur tabi herneyse tebrik ederim ikinizide.
- eyvallah kardeşim darısı sana uzun zamandır bi kızla görmüyoruz eee al artık hayatına birilerini
dediğinde gülümsedim ve bardan ayrıldım.Su gilin evine geldiğimde bi adam suyu kolundan tutmuş dışarı atıyordu. Su bırak beni diye bağırdı adam kapıyı kitleyip gitti. Adam inip suyun yanına gittim
-su
-senin burda ne işin var
-geçiyordumda seni görünce bi selam verim diye düşündüm o adam kimdi
-ev sahibi borcu ödeyemedim o yüzden evden attı beni pislik
-hadi benle gel.
-hayır demesini beklemeden suyu omzuma aldım
-sen iyi alıştın beni kucağına alıp götürmeye
-ee insanca söylediğimde binmiyorsun şu arabaya.
Suyu arabaya bindirip benim eve götürdüm. Tabi evede sırtımda taşıdım
-düşündüğümden ağırmışın be belim koptu
-kim dedi sana beni sırtına al diye hem neden geldik buraya.
-öncelike ev dağınık kusura bakma buraya getirmeseydim nerde kalıcaktın.
-bulum ben bi yer
-yarın onuda halledecem merak etme. Sen şimdi burda otur ben yan taraftaki mağzadan sana birşeyler alayım. Dışardanda yemek siparişi ver telefon orda açlıktan ölüyorum gece olduğu için pek restorant bulamazsın orda defterde yazılı olan numarayı ara ve ikimizede yemek sipariş edip Arda Çağlayanın evine de fazla muhabet etmeden telefonu kapat.
-emriniz olur efendim ne yemeği burda kalmicam
-su sana fikrini sormadım dediğimi yap ve kes sesini diyip evden çıktım kaçmasın diyede kapıyı kitledim.
Sudan
Ne yapıyodu bu salak ben kendi başımın çağresine bakardım. Neyse bu manyak gitmişken bende vakit kaybetmeden çıkim şu evden. Kapıya doğru yöneldim. Kapının yanına vardığımda burdan gidceğim için sevinçle kapının kolunu aşağıya indirdim. Ve sevincim kursağımda kaldı.
Neee hangi psikopat kapıyı kitler ya inammıyom manyaj deli öküz. Yemin ediyorum şuan arda burda olsa onu boğazlayabilirim. Offff kaldım burda salak. Ya bu çocuk kapıyı kitlemeyi nasıl akıl etti gerizekalıydı bu. Kendi kendime ardaya küfürler yağdırıyordum.
En iyisi ona iyi bi ders vermek. Salona geçip oturdum. Gri ve beyaz hakimdi eve. Gri bi L koltuk, beyaz pofuduklar. Zevkli çocukmuş. Yemek felanda sipariş etmedim. Ölsün açlıktan pislik. İkide bir omzuna alıyor birde utanmadan ağırmışın diyor. Ay nerem ağır benim. Böyle söylene söylene yarım saat geçmişti. Açlık ve halsizlik ağır bastı gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Ardadan
Yaklaşık 45 dakikadır dışarıdayım suyun zevkine göre giyicek birşeyler aldım. Ve tabi yiyecek içecekte aldım. Kapıyı kitli görünce sinirden kudurmuştur deli kız :).
Artık eve gitmenin zamanı. Umarım yemekleri sipariş vermiştir. Merdivenleri hızlı hızlı çıkıp kapıyı açtım. Işıklar kapalıydı. Bu kız neden ışıkları açmamış karanlıkyamı oturuyor. Salona gelip ışığı açtığımda uyumuştu. Koltukta öylece büzüşmüş. Biraz onu izledikten donra mutafağa geçtim. Yemekleri sipariş vermemiş. Tezgaha dönüp tam birşeyler hazırlicaktım ki yemek zaten hazırdı. Makarna ve salata yanındada bir not.
Umarım beğenirsin bu saatte yemek sipariş vermedim kapıyı kitlediğin için uyuzluk olsun diye bilerek sipariş vermedim. Sonra vicdanım el vermedi sana yemek hazırladım. Afiyet olsun öküz :) yazmıştı nota mutfak amerikan tipi olduğundan koltukta yatan suya bakıp sırıttım. Yemeği yiyip bulaşıkları makineyr koydum. Su uyanmasın diye sessiz hareket ediyordum. Peki nolacaktı şimdi. Yanımda kalmasını istiyorum ama kalmaz biliyorum onun için dağ evine götürücem onu. Evin etrafında hiç birşey yok ormanlık olduğu için kaçamazda zaten. Yaz tatilinde olduğumuz için okul sıkıntısıda yok. Okullar açılınca onu bizim okula kaydettiririm. Kendi kıyafetlerimi valize yerleştirdim. Su yada baya kıyafet almıştım onlarıda valize koydum. Biliyorum ki bu kızların regl dönemi var onuda düşünmüştüm bir kaç paket ped almıştım. Tabiki bayan görevliden yardım istemiştim. Kendime sigara felanda aldım. Su içermi bilmediğim için fazla aldım. Çünkü yaklaşık bir hafta orda kalıcaktım. Bi ihtiyaç olursa adamları arar getittiririm. Bavulları aşağıya indirip arabanın bagajına yerleştirdim. Ön koltuğu açıp yanımda getirdiğim çarşafı serdim. Yukarı koşarak çıkıp küçük bi yastıkla birde battaniye aldım. Herşey tamam olduğuna göre yukarup çıkıp suyu alacaktım. Koşarak çıktım. Kaç oldu bu merdivenleri koşarak çıkıyorum nefes nefese kalmıştım. Biraz soluklanıp yavaş bir şekilde suyu kucağıma aldım. Biraz kıpırdandı ama uyanmadı. Önce saçlarını koklayıp başından öptüm. Yavaşça ayağımla kapıyı çektikten sonra teker teker merdivenden indim. Suyu uyandırmadan koltuğa yatırdım. Ve üstünü örttüm. Direksiyona geçip arabayı sürmeye başladım. Yaklaşık bir buçuk saat sonra dağ evine gelmiştik. Önce kapıyı açıp valizleri yukarı çıkardım. Sıra suyu taşımaktaydı. Suyu yavaşça kucağıma aldım arabanın kapısını kapatıp eve giirdim yine aynı şekil ayağımla kapıyı kapattım. Yatağıma onu yatırdıktan sonra bende yanına yattım. Saat sabahım 5ydi gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı başardım.
Sudan
Sabah uyandığımda yanımda olan Ardaya baktım. Bu şimdi neden benim yanım yatıyodu. Koca evde yatacak yer yoktu sanki. Ev demişken bu dün gece ki ev değil. Panik içinde
-arda diye bağırdım. Arda yataktan düştü tabi.
- ne oldu niye bağrıyosun manyak msıın kızım
- kızım mı ne ben senin kızın felan değilim. Salak kalk kaçırıldık hep senin yüzünden burası senin evin değil.
-of be bunun için mi uyandırdın beni
- salakmısın olum kaçırıldık diyorum ne bu rahatlık
-kaçırılmadık burası benim evim dün gece ben getirdim seni buraya.
-nasıl ya
- eve geldiğimde uyuyordun. Bende sabah o evden kaçacağını bildiğim için seni buraya getirdim. Aşağıda bavullar var git orda kıyafetlerini al giy sonrada bana kahvaltı hazırla.
- bana emir vermeyi kes taksi çağır gidicem burdan.
-hayırr hiç bi yere gidemezsin.
Arda bunu söylerken bağırdı. Korkmuştum yani kim olsa korkardı. İçimdeki cesaretli çocuk birden kaybolmuştu.
Bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın iyi okumalar umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin