-"" kızım sen sarhoş mu oldun benim başıma""
bilindik kahkahasını atıp yüzüme doğru yaklaştı. Ona mal mısın ? dememek için zor tutuyordum kendimi. Sıcak ve alkol kokan nefesini yüzüme doğru üfledi. Bir anlık irkildiğimde gözlerindeki o anlık şaşkınlığı görmüştüm. Kaşları hayretle havalanırken.
Yüzüne içten olduğuna inandığım bir gülümseme ekledi. Minik ellerini yavaşca omzuma indirdiğinde ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. ıslak saçlarının ucunda biriken sular damla damla kuma düşerken onun yüzünde hala masum bir gülüş vardı.
-"" Neden bu kadar zor olmak zorundasın?""
Sorduğu soruyla mal gibi kalırken cevap vermeden yüzüne bakmaya başladım. Önüne gelen bir tutam saçı üfleyerek geriye doğru atmaya çalışmasını izledim. En sonunda başarısız olunca annesinden pamuk şeker isteyip te alamayan çocuk gibi dudaklarını büzdü.
Gülümseyip önündeki bir tutam saçı kulaklarının arkasına doğru itekledim. Şaşkın bakışlarını üzerimde hissediyordum. Sahildeki kovalamacanın üzerinden iki gün geçmişti.
Ertesi günü beni arayıp piknik yapmak istediğini ve bana da kızartma yapmam gerektiğini söylemişti. Her ne kadar patatesleri yakmış olsam da onları yemişti. Yeme diye söylendiğimde de yemek buldun ye dayak buldun kaç diyerek susturmuştu beni.
-"" Neden içtin?"
Yüzündeki gülümseme yavaş yavaş solarken neden içtiğine dair merağım artıyordu. Ağzını aralamıştı ki onu susturan şey telefonum melodisi olmuştu.
Homurdanıp elimi cebime götürdüğümde dikkatlice beni izlediğini fark ettim. Ekrana baktığımda Su'yun aradığını görmemle yüzümdeki gülümseme daha belirgin olmuştu.
-"" Söyle başımın belası""
bir kaç homurdanma duyduğumda gülmeme engel olamadım. Laçin'e baktığımda kaşlarını çatmış beni izliyordu. Kıskanıyor muydu beni ?
-"" napıyon kız deli soyka""
-"" pek müsait değilim güzellik acil değilse sonra arasam""
-"" Çağlar gilin düğünü...
onu kesen ben olmuştum.
-"" orada olacağım.""
görüşürüz fastlısınıda tamamladıktan sonra telefonu kapattık. Laçin'e geri döndüğümde elini kaşına götürmüş işaret parmağıyla kaşını havaya kaldırıyordu.
-"" napıyorsun?""
derken gözlerimde elini işaret ettim.
-"" o tek kaşını kaldırabilen havalı insanlardan değilim. tek kaşımı kaldırmış gibi hayal edemez misin beni?""
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin